• Ik heb ergens een jongen leren kennen. Ik had hem al een paar gezien en dan vanuit mijn ooghoeken naar hem gekeken, wat hij dus ook deed. Nu heeft hij laatst met mijn moeder en haar vriendin gepraat (ik was daar met hun). Hij heeft toen gevraagd hoe oud ik was, waar we woonden en dat soort dingen.

    2 weken daarna was ik daar ook weer en heb ik met hem gepraat. Het blijkt dus dat ik zijn broer ken van school. Ik was nog ergens anders en hij zat op een afstandje met 2 volwassenen en 2 meiden van dezelfde leeftijd, maar hij keek wel af en toe mijn kant op. Later ben ik erbij gaan zitten en heb met hem gepraat. Daar heeft hij verder niks tegen die meiden gezegd, alleen met mij gepraat. Toen iedereen weg ging, bleven wij met zijn tweeën nog zitten en hebben gepraat over school, werk en zijn broertje. Daarna moesten we nog douchen en daar hebben we ook nog wel wat gezegd...

    Nu heb ik dus het idee dat ik hem ook wel leuk vind, vooral omdat ik de dag nadat ik hem heb gezien, alweer zin heb in de volgende keer. Ik weet dat ik hem aardig vind, hij knap is en een "leuk" lijf heeft...

    Sommige zeggen dat ik hem alleen maar leuk vind omdat hij interesse heeft, maar wat denken jullie? Bijv. het stukje hierboven?? En denken jullie dat hij interesse in mij heeft?

    Hij dat vastpakken kwam eigenlijk vanuit het niets :P. Hij zet me nu niet meer af, want meestal rijd er nu een vriend met hem mee en die moet hij dan thuisbrengen...een hele andere kant op :(. Uitvragen naar de bios:O Jij bent gek! Dat durf ik echt niet hoor:$

    Duah 9 van de 10 keer komen zulke dingen uit et niets XD
    net als toen in zwembad ik stond met Rowena in et zwembad langs de kant. er kon zekfs een olifant langs me heen zonder vast te zitten..
    Komt er zow kerel aan pakt me bij de heupen en gaat zo langs me heen xd
    kwam dus ook vanuit et niets xd..

    mja maar hij moet je afzetten ;D eerst die vriend en dan jou ;D hele lange rit met jullie 2 alleen ;D lekker praten en weet ik et..

    ok.. dan maar niet vragen.. dan ehm.. i dunno..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha :P. Het probleem is alleen dat ik meestal met mijn moeder en een vriendin meerijd en dan ook weer terug. De vorige keer zijn zij eerder weg gegaan, misschien moeten ze dat nog maar een keertje doen :). Maar verder...?

    Ik heb verder geen idee XD ben gen jongens techneut ding..
    & ook niej qua zwembaden xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you