• Ik heb ergens een jongen leren kennen. Ik had hem al een paar gezien en dan vanuit mijn ooghoeken naar hem gekeken, wat hij dus ook deed. Nu heeft hij laatst met mijn moeder en haar vriendin gepraat (ik was daar met hun). Hij heeft toen gevraagd hoe oud ik was, waar we woonden en dat soort dingen.

    2 weken daarna was ik daar ook weer en heb ik met hem gepraat. Het blijkt dus dat ik zijn broer ken van school. Ik was nog ergens anders en hij zat op een afstandje met 2 volwassenen en 2 meiden van dezelfde leeftijd, maar hij keek wel af en toe mijn kant op. Later ben ik erbij gaan zitten en heb met hem gepraat. Daar heeft hij verder niks tegen die meiden gezegd, alleen met mij gepraat. Toen iedereen weg ging, bleven wij met zijn tweeën nog zitten en hebben gepraat over school, werk en zijn broertje. Daarna moesten we nog douchen en daar hebben we ook nog wel wat gezegd...

    Nu heb ik dus het idee dat ik hem ook wel leuk vind, vooral omdat ik de dag nadat ik hem heb gezien, alweer zin heb in de volgende keer. Ik weet dat ik hem aardig vind, hij knap is en een "leuk" lijf heeft...

    Sommige zeggen dat ik hem alleen maar leuk vind omdat hij interesse heeft, maar wat denken jullie? Bijv. het stukje hierboven?? En denken jullie dat hij interesse in mij heeft?

    Gewoon contact blijven houden en een x samen naar de bios gaan of zo. Dan merk je vanzelf of jij hem leuk vind en hij jou!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Of je echt verliefd bent, kan alleen jij weten (:
    Neem eerst de tijd om elkaar beter te leren kennen, en dan zien we wel =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maar ik durf hem echt geen knuffel te geven! :$ Wat kan ik daaraan doen?
    Volgens mij is hij zelf ook een beetje verlegen....:(

    Of moet ik (als hij me de volgende keer misschien weer thuisbrengt) dan gewoon wat langer in de auto blijven zitten en nog wat praten ofzo? Ik heb hier gewoon echt totaal geen ervaring mee :S.

    Geenidee:O Maar toch veel succes ermee!:)

    btw: hebben jullie samen gedoucht??:8


    Echte meisjes zijn niet perfect, perfecte meisjes zijn niet echt.

    Niemand meer een antwoord op dit stukje hierboven van mij?? :$

    ik zal er 99% voor gaan! kom op meid! natuurlijk heeft hij intresse voor je! anders keek hij toch niet heel de tijd naar je? ik zal hem gewoon vragen.


    emo zijn betekent voor mij mezelf uiten!!!

    We hebben buiten het zwembad nog niks gedaan hoor. Nergens heen geweest of wat dan ook. Ik heb niet eens zijn telefoonnummer/msn ofzo :P. Wat vragen? Sorry voor al deze vragen, maar ik heb hier niet echt ervaring mee..

    Ja.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja??

    Als je geen contact met hem hebt gehad buiten het zwembad, dan zorg je toch dat je meer contact met hem krijgt?
    Lijkt me nogal logisch.
    Knuffel hem gewoon!


    Me so good.

    Zoals je schrijft, lijkt me dat hij wel interesse heeft in jou, of jij dat ook bij hem hebt kun je alleen zelf weten. Volg je hart zou ik zeggen!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik wil ook wel meer contact krijgen buiten het zwembad, maar dat vind ik juist moeilijk. Ik weet gewoon echt niets meer te zeggen..:$

    Goed, ik zou jullie op de hoogte houden.
    - Ondertussen heb ik zijn email, maar nog geen mail gestuurd.
    - We praten meestal wel.
    Laatste keer ging ik steeds van de glijbaan met hem, maar toen ik ging lag hij er dus nog steeds. Knalde tegen hem op en toen duwde hij me naar voren. Een andere keer (van de glijbaan) lag hij er ook weer en maakte ruimte zodat ik er langs kon. Buiten de glijbaan wilde ik aan de kant gaan omdat hij eraan kwam maar toen pakte hij me om me middel.


    Ondertussen weet ik dus niet zeker of ik verliefd aan het worden ben:
    1. Ik denk vaak aan hem.
    2. Wil dat het zo snel mogelijk de dag is dat ik hem zie.
    3. Heb zin om dingen met hem te doen (bios bijv.).
    4. Slaap meestal, de nacht nadat ik hem gezien heb, slecht/laat.
    5. Luister ineens heel veel meer naar muziek, meezingen enzo. Ook heel veel rustige liedjes.
    6. Als anderen iets plagend tegen mij erover zeggen, wordt er gezegd dat ik rood wordt..
    7. Toen hij laatst zijn armen om me heen sloeg, voelde het goed.
    8. Soms als ik daar weer aan denk (punt 7) krijg ik kriebels...een beetje het gevoel alsof je zenuwachtig bent voor iets. Weet niet hoe ik het uit moet leggen.

    Ik weet niet of jullie nog wat willen weten? Wat denken jullie hiervan??:$

    Niemand meer reacties??

    maar toen pakte hij me om me middel.

    haha dat moet toch iets betekenen ? ;D
    Meid ga dr voor geef hem een knuffel als hij je weer afzet ofzow ;D
    Of vraag hem mee uit naar de bios ofzowiets ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you