• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen noemen zich te snel 'vrienden' van elkaar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Saffier schreef:
    Oneens. Bij ons is het zo dat je elkaar al jaren echt ontzettend goed kent, en dan ben je geen vrienden, wat ik heel raar vind.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    oneens, sommige mensen zijn gewoon voor elkaar geboren om vrienden te worden, dat is gewoon maar mijn mening hoor!!!


    emo zijn betekent voor mij mezelf uiten!!!

    Helemaal mee eens!


    Don't dream your life, but live your dream!

    heel veel mensen wel ja, maar sommige ook niet hoor:)
    herkenbaar..

    Penelopy schreef:
    verschild per persoon. sommigen zeggen inderdaad snel dat ze vrienden zijn, anderen doen er juist heel lang over voor ze iemand als vriend aan zien.


    Precies (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Penelopy schreef:
    verschild per persoon. sommigen zeggen inderdaad snel dat ze vrienden zijn, anderen doen er juist heel lang over voor ze iemand als vriend aan zien.


    Indd ben het met je eens


    vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht.

    Eerder te snel BFF denk ik ;)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Eens, dat is echt irritant hoor.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Finite schreef:
    Eens, dat is echt irritant hoor.


    --

    Eens.
    Je ziet tegenwoordig overal berichtjes staan: "je betekent zoveel voor me in een korte tijd, blablabla."


    Just believe in yourself.

    Infinitum schreef:
    Oneens. Als je zelf vindt dat je vrienden met iemand bent, en de ander vindt dat ook, dan ben je toch gewoon vrienden? Er ligt echt geen vastgelegde norm bij vrienden zijn.
    Al is dit net zoals elke naamgeving: het is maar een naam. Of je elkaar nu vrienden noemt of niet, de vriendschap zal er niet beter of slechter op worden door jezelf vrienden te noemen.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Carcass schreef:
    Eens & herkenbaar ;_;

    vindt ik ook je moet die gene eerst leren kennen anders wordt het een zogenaamde vriend.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»