• Oke ik krijg het gevoel dat mensen mij een fake persoon vinden, of een wannabe scene of iets in die richting. Ik wil eerlijk weten wat jullie van me vinden. Op school heb ik ook al last van en ik dacht dat het hier maybe anders zou zijn


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik ken je niet dus sorry meid kan je niet helpe;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Vind ik wel goed.
    Je voor oordeelt me teminste niet =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik vind jou ,,naja jou,, jij bent jij. Laat je niet in een hokje stoppen ofzo..zoverre ik je ken ben je aardig en ik vind je foto's cool en vind dat je een coole smaak hebt. Wat maakt het uit wat anderen ervan vinden? Jij bent jij en daar mag je trots op zijn!

    xoxo Nicole


    Why don't you break my heart

    Ik vind jowun geen wannaB ik hou van jouwn en wil jou nevernooit kwijt! Raquel is gewoon een supercoole meid en geen wannaB.

    Btw; gaan we met z'n allen [wij vrouwen] iets voor Renee maken? Ik wil haar echt niet kwijt!

    Ik ken jou niet persoonlijk, dus ik kan niet zeggen of ik je zo vind of niet! Mij lijk je in ieder geval wel een lieve meid! Wannabe of niet! Helemaal niks mis mee!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik vind jowun geen wannaB ik hou van jouwn en wil jou nevernooit kwijt! Raquel is gewoon een supercoole meid en geen wannaB.

    Btw; gaan we met z'n allen [wij vrouwen] iets voor Renee maken? Ik wil haar echt niet kwijt!

    ze gaat tog niet echt weg he ?(huil)

    schatz jij bent helemaal niet fake joh ;)


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind jowun geen wannaB ik hou van jouwn en wil jou nevernooit kwijt! Raquel is gewoon een supercoole meid en geen wannaB.

    Btw; gaan we met z'n allen [wij vrouwen] iets voor Renee maken? Ik wil haar echt niet kwijt!


    Ja ik zal meedoen, maar wat wou je doen dan?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik weet het niet maar ik wil het niet! Ik heb hierjuist voor haar zitten huilen omdat ik haar écht niet kwijt wil! Ik zei zelfs tegen haar dat ik over haar een Sa zou schrijven (huil)

    Kunnen jullie dat aub ff op een andere forum doen x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Okay maar Raquel, jij bent NIET fake hoowr!

    Oke ^^

    Tnx meiden =]

    LoveJullie <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik ken je niet, dus kan ik niks over je zeggen:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    hej, je bent niet fake hoor,
    het is gewoon je eige stijl.
    En laat die losers die dat ovr jou gwoon koud.
    je bent echt niet fake!


    Some people make the world special just by being in it

    ik ken je niet dus ik zou het niet weten sorryy :O