• Oke ik krijg het gevoel dat mensen mij een fake persoon vinden, of een wannabe scene of iets in die richting. Ik wil eerlijk weten wat jullie van me vinden. Op school heb ik ook al last van en ik dacht dat het hier maybe anders zou zijn


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Fake? Niemand is fake (behalve Michael Jackson dan). Maar je doet en draagt toch wat je wil? Daar moet niemand commentaar op geven...

    XkusX


    Got up on the wrong side of life today

    weuw jij bent niet fake hoor. :O:O


    AAP

    Ik ken je niet, dus eigenlijk kan ik het niet zeggen, maar eigenlijk maakt het ook niet echt uit. Maar eigenlijk boeit het ook nietzo. Als je het zelf maar leuk vind toch?


    Mew <3

    Ik ken je niet, dus eigenlijk kan ik het niet zeggen, maar eigenlijk maakt het ook niet echt uit. Maar eigenlijk boeit het ook nietzo. Als je het zelf maar leuk vind toch?


    ja. :o
    alleen er zit wel een heel fake kind bij ons op school maar dat is eigenlijk de enige fakemens ofzo die ik ooit zag ofzo..
    ;o
    dit is best raar.. :X


    AAP

    Oke bedankt mensen ^^
    Opzich heb ik ook schijt aan wat andere mensen van mij vinden maar als je het heel vaak hoord raak je er wel een x gek van en verward


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Raquel jij bent echt niet fake! Of WannaB!
    Je bent een prachtkind! Echt!(H)

    HOUVANJOUU!(H)


    I do not hook up.

    Oke bedankt mensen ^^
    Opzich heb ik ook schijt aan wat andere mensen van mij vinden maar als je het heel vaak hoord raak je er wel een x gek van en verward


    jaa.. dat herken ik. :|
    maar dat zijn gewoon van die kutkinders die niet weten waar ze over praten.. die je 1x zien en meteen een vooroordeel hebben..:S


    AAP

    Ik vind de meeste hier vrij wannab scene? Met die ava's enzo. Enorm veel respect voor een stelletje sletten in ondergoed die een enorm apart kapsel hebben. _O_ Like right..
    Maargoed ik heb er verder geen problemen mee, maar het is wel zo.

    Hey.
    Ik ken je ook niet dus ik zou het ook niet weten.
    SORRY !
    *Maar je ziet er aardig uit x)*


    Never run out of reasons to smile...

    RAQUEL, jij bent niet fake ;o Op school ook niet men ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik ken je niiet XD

    dus idontknow. maar ik denk niet dat je fake bent nzuu. <3 volgens mij ben jij cool nzu. en die mensen die gaan schelden en zeggen dat je fake bent zijn gwn zielig