• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Laatste post:

    SoulEater zei op 12 feb 2011 - 19:07:

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Ik vrees dat het echt een koepel is.'' mompelde ze zachtjes en zuchtte. ,,Maar we kunnen denk het best gewoon eerst kijken of er nergens gaten zitten in het 'schild'.'' vertelde ze. ,,En als dat niet werkt kunnen we gaan nadenken over andere mogelijkheden.'' ze glimlachte flauwtjes.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Jup, er is veel mis met je boxer.'' zei ze palgerig en grijnste, toen rook ze een onbekende, maar ook een bekende geur. Ze keek op en zag en odile en een onbekend meisje, ze tilde een wenkbrauw op.

    Dewi - Mens.
    Ze keek naar Lew die zei dat ze niet te veel moest verwachten. ,,Geen zorgen, ik weet dat de kans klein is dat ik hier wegkom.'' ze wierp kort een blik op het raam naar buiten en keek toen weer naar de rest. Dat er gaten in het systeem zaten leek haar nogal onlogisch, maar alles vanaf dat ze hier aankwam was onwerkelijk en leek niet echt. Dus misschien was het wel mogelijk en liep ze over een week weer ergens buiten deze villa rond.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dankje, voglende keer zal ik dit begindingetje even kopieren voordat ie limiet heef tbereikt ;p Dan kan ik hem zelf ook heropenen :)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha oke :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lew likte langs zijn lippen. 'Wanneer willen jullie beginnen? We hoeven ons op zich niet te haasten. We hebben all tijd.' zei hij, zich realiserend hoe triest het klonk. Het enthousiasme dat hij eerder gevoeld had was weggeëbt en had plaats gemaakt voor een soort leegte die leek op de soort die hij in Japan had nadat hij terug kwam van een slag. Het gevoel dat je in cirkeltjes loopt en dat je er niet uit geraakt. Hij wist uit ervaring dat dat iemand echt diep ongelukkig kon maken. Ontelbare keren had hij zichzelf voorgehouden dat aan alles een eind kwam, maar die theorie leek steeds onwaarschijnlijker te worden in een huis vol mensen met een eeuwig leven. Hij blies een tweede keer en probeerde bemoedigend naar de mensen te glimlachen. Zij hadden het immer veel moeilijker dan hij. Waar zeurde hij eigenlijk over? Hij kon elk moment vertrekken als hij wilde. Het enige wat hij hoefde te doen is zijn gevoel van verantwoordelijkheid overkomen en van zijn hart een steen maken. Bij die gedachte kreeg hij automatisch een krop in zijn keel, die hij verwoed probeerde weg te slikken. ze waren nog niet begonnen en de moed zonk hem al in de schoenen. Dat klonk veelbelovend...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yue
    Als Odile een hokje in loopt ga ik snel naar het hokje naast haar. Het is duidelijk dat ze de twee vampiers in het zwembad niet mag. De jongen in ieder geval niet. Het meisje zag er best aardig uit, maar ze was wel bij die jongen. Zouden ze een team vormen? Snel kleed ik me om, en als ik uit het hokje kom zie ik dat Odile al in het water is gesprongen. Ik ga op de kant zitten en laat mijn voeten in het water hangen. Als ik merk dat de temperatuur oké is laat ik me lanzaam in het water glijden.

    Savoy
    Na Odiles tirade kijk ik Faith grijnzend aan. "Niet bang dus." Ik zie het nieuwe meisje snel achter Odile aanlopen. Ik draai me om en begin baantjes te trekken.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik kom weer boven en gooi mijn haar achterover. Ik zie dat Yue er ook in is gekomen. Ik zwem bij het tweetal vandaan en zeg dan tegen Yue, als ik buiten bereik van Faith en Savoy ben.
    'Kijk uit voor die twee. Het zijn valse ratten.' Het komt best ongeloofwaardig over, aangezien ik zelf ook geen schoolvoorbeeld ben van een net onschuldig meisje. 'Ze zouden je in de rug aanvallen als ze er wat aan over kunnen houden,' voeg ik toe. En zo ben ik nou weer niet. Als ik iemand niet mag laat ik het meteen merken. Dat is mijn eergevoel.
    Ik begin te krabben aan mijn schouder en ik bedenk me dat mijn tattoo daar zit. Het is een afbeelding van een rennende kat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik knik. "Ik zal oppassen." Ze krabt aan haar schouder, en ik zie dat ze een tattoo heeft. Dat had ik eerder nog niet gezien, maar het is een mooie tattoo. Het lijkt een soort rennend dier, maar omdat ze krabt kan ik de kop niet goed zien. "Mooie tattoo."

    Savoy
    Na Odiles tirade kijk ik Faith grijnzend aan. "Niet bang dus." Ik zie het nieuwe meisje snel achter Odile aanlopen. Ik draai me om en begin baantjes te trekken.

    Mwuah, ik w8 eventjes opr eactie van Desiree (Jamie gast)
    én ik ga naar Batavia stad over ongeveer zo'n half uurtje xD
    Dus naja, dan weten jullie da tn___n

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Valse ratten, tssk.'' mompelde ze beledigt en keek naar Savoy die baantjes trok. Zijzelf zwom naar de aknt en ging erop zitten, met haar benen nog in het water. Ze gooide haar alnge haren over haar schouder en nam de nieuweling even nieuwsgierig in zich op, ze zag er niet erg gevaarlijk uit of iets dergelijks.. Wat zou haar gave zijn? Zou ze ook mensen moorden zoals Odile? Ze kon het moeilijk vragen en die twee zagen er op de een of andere manier onafscheidelijk uit.

    .


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik glimlach.
    'Thanks.' In een ooghoek zie ik Savoy baantjes trekken. Even kruisen onze blikken elkaar, maar deze keer hou ik me afzijdig van conflicten. Ik meen te zien - maar ik kan het me verbeelden - dat hij een valse grijns trekt maar wanneer ik weer op kijk is hij verder gegaan met zwemmen. Ik vertrouw hem voor geen cent. Misschien is hij één of ander plannetje aan het bekokstoven samen met Faith. Wat mij wel verbaast is dat die twee nog geen aanval op de mensen hebben voorbereid. Dat zint mij helemaal niet, aangezien zij net zo hongerig zijn naar mensenbloed als ik. Mijden zij bewust confrontaties of wachten ze op het juiste moment? 'Ik denk dat het 't beste is als je vroeg of laat begint met wat krachttraining. Het kan je leven redden in situaties,' zeg ik, met nog steeds Faith en Savoy in gedachten. Ik duik weer het water in en trek zelf een paar baantjes, ver bij die vuile hond Savoy uit de buurt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Is het erg dat ik er even niks meer van snap .. :3

    Aargh.. lew is zeg maar naar Elif gekomen en Dewi is er ook
    en Lew heeft heel plan uitgelegd.
    (Staat op 2 na laatste pagina van vorig topic ofzo)
    EN er is dus nog klein kansje dat ze weg kunnen 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ho, ik was Savoy vergeten XD

    Yue
    Als Odile baantjes begint te trekken kijk ik even naar de andere twee vampiers. De jongen is ook aan het zwemmen, en het meisje zit op de kant. Ik besluit te kijken hoe diep het zwembad is. Ik klim op de kant en spring het water in, maar deze keer houd ik mijn lichaam gestrekt. Ik voel hoe ik snel door het water schiet en zachtjes raken mijn voeten de bodem. Ik open mijn ogen. Ook al prikt het water een beetje, ik vind het toch mooi hier. Alles is rustig en stil. Alsof het een andere wereld is. Na een of twee seconden zet ik me af tegen de bodem en zwem naar boven. Als ik weer boven kom begin ik ook langzaam baantjes te zwemmen.

    Savoy
    Ik zie dat Odile ook is gaaan zwemmen. Ik grijns even naar haar. Ik weet dat ze me niet vertrouwt, en daar heeft ze genoeg redenen voor. Ik zwem nog een paar baantjes en klim dan uit het zwembad. Ik pak een handoek en droog m'n haar af. Ik knik nog een keer naar Faith en loop dan weg. Als ik eenmaal op m'n kamer ben pak ik een shirt en een broek uit de kast en kleed me aan.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 17:47 ]

    Jamie.

    Hij luisterde maar half mee want hij begreep het niet echt. Najah, hij begreep alleen dat er een kleine kans dat ze konen ontsnappen en voor de rest was het alleen maar vaag gebabbel wat hij niet snapte. Heel even keek hij via zijn ooghoeken naar Elif en beet toen op zijn lip.

    Odile - Slechte vampier.

    Kennelijk heeft Yue mijn woorden niet opgevangen. Zo belangrijk is het ook niet, voorlopig althans. Ik bedenk me dat ik ook wel wat aan mijn eigen conditie mag doen. Ik kijk toe hoe Savoy uit het water stapt en verdwijnt. Met een schuin oog kijk ik naar Faith, maar ik draai me al snel om richting Yue, die nog steeds baantjes aan het trekken is. Ik weet niet waar ik het vandaan haal, maar ik heb ongelofelijk veel energie.
    'Yue..' zeg ik dan, 'zin in wat sport?'
    Ik denk dat ze de sportzaal in de villa nog steeds niet heeft gezien en ik ben er ook al te lang niet meer geweest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik trek een raar gezicht. "Sport? Eh.. Oke.." Ook al weet ik niet veel meer van mijn vroegere school, ik weet nog wel dat ik vaak als laatste werd gekozen. Ik was gewoon te sloom, en te slap. Maar wie weet is dat anders, nu ik een vampier ben..

    Savoy
    Ik zie dat Odile ook is gaaan zwemmen. Ik grijns even naar haar. Ik weet dat zee niet vertrouwt, en daar heeft ze genoeg redenen voor. Ik zwem nog een paar baantjes en klim dan uit het zwembad. Ik pak een handoek en droog m'n haar af. Ik knik nog een keer naar Faith en loop dan weg. Als ik eenmaal op m'n kamer ben pak ik een shirt en een broek uit de kast en kleed me aan.