• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    bwuh ik reageer morgen wel, geen inspiratie enzo x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    bwuh ik reageer morgen wel, geen inspiratie enzo x)

    I'll help you out 8]
    Ik heb weer eens zin om lastig te gaan doen :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Noooez, want ik ben moe en heb koppijn en geen zin :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    I'm bored as fuck ;x En Lew zit een beetje vast.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Juah, ik reageer morgen.
    -promise-

    Heb nu echt oz'n dagd at ik enrgens zin in heb --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik zwem richting de kant.
    'Geloof me, nu je een vampier bent zal alles een stuk makkelijker af gaan. Persoonlijk zet ik de loopband op 25 kilometer per uur, maar dat is alleen omdat ik de laatste tijd niet echt hard heb getraind. Het zou jou ook wel moeten lukken. Verder hebben we nog veel andere apparatuur, zoals boksballen en zwaarden om mee te schermen. Zelfs een gevechtsring. Het is redelijk indrukwekkend, al zeg ik het zelf. Meestal gejat spul, maar dat doet er niet toe.' Met een makkelijke beweging hijs ik mezelf op de kant. Al snel merk ik dat Faith ons na staart. Net zoals bij Savoy bevalt ook haar blik me totaal niet. Behalve spot herken ik ook iets van minachting en dát is de druppel. Ik haat het om onderschat te worden. En ik haat het nog meer om in de grond getrapt te worden, alsof ik niks waard ben. Ik ben de laatste tijd al veel te soft geweest.
    'Hé jij daar,' zeg ik scherp en uitdagend tegen Faith.
    'De ring, sportzaal. You're in?' Ik leg de natte lok weer achter mijn oor. 'Er is maar één regel: geen gaves gebruiken, want ik weet wat voor vals kreng je bent. Geen tijdslimiet. Als de tegenstander niet overeind komt binnen tien seconden heb je gewonnen. Als dat je lukt.' Nu maar eens zien of ze de uitdaging aanneemt. Mijn ogen branden als vuur.


    No growth of the heart is ever a waste

    SoulEater schreef:
    Noooez, want ik ben moe en heb koppijn en geen zin :'D

    Hoeft ook niet vandaag te reageren, mag ook morgen :'D
    @ Everest: Odile heeft Faith zojuist uitgedaagd tot een ringgevecht, als ik de altijd nieuwsgierige Lewis was zou ik daar es gaan kijken 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Mooi :'D
    Kan ik nadenken over wat ik Faith ga laten doen ^o)
    Heb zo'n sterk vermoeden dat ze gaat verleizen, ghaha :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Ik klim op de kant, en zie al helemaal voor me hoe ik met een zwaard in mijn hand vecht tegen een stel slechteriken. Dan haalt Odiles stem me uit mijn dagdromen. Ik kreun. Oh nee, niet nog meer gedoe.

    Savoy
    Ik zie dat Odile ook is gaaan zwemmen. Ik grijns even naar haar. Ik weet dat zee niet vertrouwt, en daar heeft ze genoeg redenen voor. Ik zwem nog een paar baantjes en klim dan uit het zwembad. Ik pak een handoek en droog m'n haar af. Ik knik nog een keer naar Faith en loop dan weg. Als ik eenmaal op m'n kamer ben pak ik een shirt en een broek uit de kast en kleed me aan.

    SoulEater schreef:
    Mooi :'D
    Kan ik nadenken over wat ik Faith ga laten doen ^o)
    Heb zo'n sterk vermoeden dat ze gaat verleizen, ghaha :'D

    Dat ligt in jouw vingers 8D
    Wie weet is ze wel zo ubersterk dat ze Odile flink in mekaar mept :o


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahah :'D Zou grappig zijn maar sneu voor odile :3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Hahah :'D Zou grappig zijn maar sneu voor odile :3

    Das niet erg, die verdient ook wel klapjes :Y).
    Naja, I'll see wanneer de inspiratie komt bovendrijven haha.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jup.

    omfg, ze sluiten zomaar mijn wedstrijd
    wat ik nog goed idee van mezelf ook vond >3<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yep, toestemming vragen dus haha :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben ander forum ngo gewend wat zulks oort dingen betreft :<
    En ik peer 'm want 't is al alat :a
    Thee staat koud te worden.
    Doei <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.