• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Duuuude, moeilijk te vinden ;x
    Ik heb deze en deze


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Zei het toch :'D Jongens zijn minder ijdel N-N


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Odile verzekert me dat het goed met haar gaat, maar ik weet het niet. Ze lijkt nog altijd geschrokken, dus als ze een douche voorstelt knik ik. "Is goed, ik ga wel even mee." Ik ben blij dat het weer beter lijkt te gaan, maar ik maak me nog steeds zorgen. Wat is er vroeger allemaal met haar gebeurd?

    Savoy
    Als ik gerommel op de gang hoor steek ik mijn hoofd uit mijn kamer. Er zijn duidelijk problemen. Fronsend trek ik me weer terug. Ik heb geen zin om me nu met de rest te bemoeien. Ik ga op het bed zitten en denk na. Iedereen zag er flink geschokt uit. Die nieuwe heeft blijkbaar een krachtige gave, waar ik voor op moet passen...

    En de meeste jongens die IJdel zijn die zijn GAY :3

    xDIKKOP schreef:
    En de meeste jongens die IJdel zijn die zijn GAY :3

    True ;o Behalve degene die ijdel zijn omdat het een stomme arrogante zakken zijn die meisjes lokken, ze gebruiken en daarna weer dumpen. Ik ken er zo een paar. Klootzakken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Okay, alten we weer on-topic gaan x)

    -slaat emt hoof dop toetsenbord-

    Was nieuwsgierig naar wat Sam ging posten bij andere RPG,
    is ze ofline o_O


    &&&nd, back to ontopic :x

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 22:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sean Faris voldoet FYI ook aan je beschrijving, maar die is beroemd ofzo, dus ik weet niet of hij goed is.
    Ok, OT nu ;x

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 22:12 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mjah, die gabbers bestaan ook..

    Hmm... echt waar. Misschien lag het dus niet aan mij dat ik geen leuke plaatjes kon vinden =.=

    Ik haal eerst het plaatje wel even weg. Dan kun je in je hoofd een leuk uiterlijk verzinnen met de beschrijving erbij. (ook al ben ik daar ook al slecht in) XD en als je dan eens een sexy plaatje tegen komt ^.^ Naja dan zet je de link even neer.


    _____________________________________________
    Alex.

    Het feestje van gister avond was zeker de moeite waard geweest, ik had het echt naar mijn zin gehad en kon mijn problemen even op zij zetten. Ik reisde nu al een tijdje rond en om eerlijk te zijn was ik op dit moment verdwaald. Het bos was eindeloos groot en ik vroeg me daarom ook af wat me bezielde toen ik op het idee kwam om deze route te nemen. Ik zuchtte en wilde het opgeven toen ik plots een groot huis zag. Ik rende zowat naar het hekje en stapte het terrein op. Onzeker belde ik aan en wachtte tot er werd open gedaan.


    Grace.

    Ik had mijn gedachten de vrije loop laten gaan en ik moest eerlijk zeggen dat me dat niet al te best had gedaan. Ik was even veloren en hoopte daarom ook sterk dat niemand me nu kwam storen, dat zou mijn indruk nogal in de schaduw zetten. Ik had me net wat opgefrist toen ik de bel hoorde. Wat nu weer?

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 11:36 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Odile - Goede vampier.

    Samen met Yue loop ik naar mijn kamer, waar ik in de kast wat kleding op graaf. Nog steeds ben ik in gedachten verzonken. Ik probeer mezelf even uit mijn vicieuze cirkel te helpen.
    'Ik zal je zo wel helpen met die kamer, het is niet bepaald wat je een leefomgeving kan noemen. Het is mijn schuld dus ik moet er ook voor opdraaien.' Ik trek een glimlach en pak deze keer een zwart jurkje uit de kast. Het heeft spaghettibandjes en komt tot iets boven de knieën. Sinds wanneer heb ik dit in de kast? Ik hou het even voor mijn lijf en kijk in de spiegel. Ach, waarom ook niet? Niemand interesseert het toch hoe ik eruit zie. 24/7 in legerkisten rondlopen verveelt ook op den duur. Ik ga op zoek naar een panty - die ik na een kleine zoektocht ook vind en gris mijn ondergoed uit de la. Dan valt mijn blik op de jurk van Yue waar nog het bloed van Candy aan kleeft. Ik pak de jurk op, inclusief mijn eigen vieze kledij en neem het mee richting de douches.
    'Ik ga de boel even uitwassen,' verklaar ik als ik de doucheruimte binnen loop. 'Ik denk dat je zo ongeveer wel weet waar alles staat. Mocht je hulp nodig hebben, ik zit in deze cabine.' Ik maak een vaag gebaar naar de cel waar ik in zit.
    Als ik me eindelijk heb uitgekleed stap ik de cabine binnen, open de warme straal water en blijf een eeuwigheid roerloos onder de douche staan terwijl ik het gevecht tegen een hevige huilbui aan het verliezen ben. Dus laat ik alles maar gaan. Tegenover mezelf mag ik zo zwak zijn als ik wil. Geluidloos snik ik terwijl ik de armen om mijn lijf hou, alsof ik mezelf tegen alle schadelijke invloeden, al de pijn en het geweld wil beschermen. Ik zie mezelf in de reflectie van de douchekraan: rode ogen door het huilen en een loopneus. Ik neem een paar keer diep adem en besluit mezelf dan in te zepen met douchegel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    Ik draaide me om naar Lew en hield 't boek omhoog.
    ,,Laten we kijken wat erin staat, kay?'' zei ik met glimlach, als ik odile moest geloven stond de oplossing in boek 17 hoofdstuk 6. Hopelijk zat er een vertaling bij, aangezien alles in 't Latijns was, maar ik dacht van wel.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.

    Dewi - Mens.
    Toen grace, odiel en Yue weg waren stond ik nog alleen met Lew, Elif en Jamie. Ik zuchtte zachtjes en blies een lok haar voor mijn ogen weg. Nog een vijand erbij, we hadden geluk dat Odile voortaan aan onze kant stond.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lew maakte een zacht, instemmend geluidje en plofte neer in de brede lederen zetel, zodat hij de boeken op zijn knieën kon laten rusten. 'Ik hoop in ieder geval dat die shit niet te ingewikkeld is. Ik weet echt niks van hokus pokus,' geeuwde hij, lichtelijk vermoeid en nog steeds afgeleid door Dewi's heerlijke geur. 'Laat eens zien,' Zijn grijze ogen dwaalden af naar Dewi, die ook een vermoeide indruk maakte. Haar gezicht was een stuk bleker geworden en ze zag er bijzonder kwetsbaar uit. Hij nam zich voor om haar straks maar even te laten slapen. Ze had er duidelijk nood aan.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik overhandigde het boek aan lew en ging in de zetel naast 'm zitten.
    ,,boek 17, hoofdstuk 6 zei ze.'' ik haalde elastiekje uit mijn haar en deed mijn haren weer in een goede staart.
    ,,Hopelijk staat er wat bruikbaars in.'' zei ik meer tegen mezelf dan tegen de andere, het kon zijn dat erin stond dat het onmogelijk was of iets dergelijks, maar ik hoopte op het beste.

    Dewi - Mens.
    Ik leunde met mijn rug tegen de muur naast de zetel waar Lew inzat, zodat ik een beetje mee kon kijken. Ik zag Lew kort naar me kijken, ik glimlachte vaagjes naar 'm en liet mijn blik toen rusten op het boek dat hij op zijn schoot had. Het zag er behoorlijk oud en mysterieus uit, echt zo'n boek voor uit zo'n film. Zo voelde mijn leven de laatste tijd eigenlijk ook, als een slechte thriller.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alex.

    Niemand leek open te doen... om er zeker van te zijn belde ik nog eens aan. Er moesten toch mensen in dit huis wonen? Ik hoopte het maar, anders was ik veloren.

    Grace.

    Opnieuw werd er aan gebeld, ik zuchtte en stond op. Bekeek mezelf snel in de spiegel en liep naar onderen. Als niemand open deed moest ik het maar doen.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    'Lees jij maar. Ik ga even de deur opendoen. Het lijkt wel een fucking winkelcentrum hier. Binnen buiten, binnen buiten.' mompelde hij zachtjes, terwijl hij het zware boek op Elif's schoot legde en traag opstond. 'Ben direct terug,' Op een drafje liep hij naar de brede voordeur - die er overigens nogal krakkemikkig uitzag hoewel het hout zeker tien centimeter dik was en opende die, hopend dat ze niet nog een hongerige vampier op hun dak kregen. Al zou nog een mens ook niet ideaal zijn. 'Oh fuck, you're human,' vloekte hij zacht toen de geur in zijn neusgaten binnendrong. 'Kom. Vlug. Voor ze het in de mot hebben,' fluisterde hij dringend, de bovenarm van de man - die rond zijn leeftijd zweefde- vast greep en hem snel binnentrok. 'Hallo trouwens,'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Frankly my dear, I don't give a damn.