• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Faith is er nu al hoor x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    "Jullie begrijpen het niet." Ik kijk naar de grond. "Ze overleeft het misschien wel.. Maar daar gaat het niet om. Ik wil gewoon niet dat ze elkaar pijn doen. Ik wil niet dat iedereen hier ruzie met elkaar heeft. Waarom kunnen we niet gewoon.. vrienden zijn?" Het laatste zeg ik heel zacht, en ik hoop dat ze het niet horen. Het moet wel idioot klinken in hun oren maar het is wel wat ik al vanaf het begin heb gedacht. Odile is helemaal niet zo gemeen als ze zich voordoet.

    Savoy
    Een tijdje sta ik bij het open raam. Dan komt er een windvlaag voorbij en ik ruik een sterke mensengeur. Dat kan niet. Ze laten ze toch niet alleen? Ik ruik nog eens en grijns. Blijkbaar wel dus. Ik klim behendig uit het raam, en loop over het dunne randje stenen langs de buitenkant naar de badkamer toe. Het raam staat open, zoals ik al verwachte. Ik kijk naar binnen en zie het mensenmeisje. Zachtjes loop ik naar haar toe, en leg mijn hand snel over haar mond. "Hallo schoonheid." fluister ik in haar oor.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 12:05 ]

    Om in de badkamer te komen moet je eerst door de slaapkamer waar de rest zit he :'D Even dat je het weet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh lol XD
    Even aanpassen.

    Oh, faalhaas die ik ben. Ga effe aanpassen 8D
    Volgens mij heb ik naar een verkeerde post zitten staren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, dat kan hoor :'D
    Anyway, ben vampire addicted momentele geloof ik..
    Dus willen jullie ]joinen? :'D

    Elif - Goede Vampier.
    Ze luisterde naar Lew en ze hoopte dat ze Yue nbu wel overgehaald hadden, als dat niet zo was had Odile haar waarschijn flink weten om te praten of iets dergelijks. Of misschien had ze gedaan alsof ze aardig was en had ze haar daarmee omgeluld.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek even naar mijn nagels en toen naar Odile.
    ,,Dat heb je mis.'' vertelde ik haar. ,,Ik weet niet hoe het met Savoy zit maar ik heb me een tijdje rustig gehouden om de illusie te wekken dat ik het opgegeven heb of geen interesse meer heb in hun.'' Ik glimlachte. ,,Zo te merken is het gelukt, als jij er al in trapt.'' Ik hoopte dat de rest het ook geloofde, we hoefden enkel te wachten tot een goed moment om aan te vallen.
    ,,Ik ben zeker nog geïnteresseerd in hun, een van hun heeft zelfs bloedgroep 0.'' ik likte langs mijn lippen. ,,Zo'n hapje laat je toch niet gaan?'' Voegde ik eraan toe en grijnste breed, bloedgroep 0 was het lekkerste bloed dat je je kon voorstellen.

    Dewi - Mens.
    Ik knipperde verbaasd met mijn ogen en toen ik Savoy zga keek ik hem strak aan. Godsamme, waar kwam hij zo gauw vandaan. Ik deed geen eens een poging om mezelf los te wrumen want ik wist dat hij toch wel sterker was, ik bleef staan en gaf hem utieindelijk toch maar een knietje in de hoop dat het hem wel pijn deed.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 12:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    "Jullie begrijpen het niet." Ik kijk naar de grond. "Ze overleeft het misschien wel.. Maar daar gaat het niet om. Ik wil gewoon niet dat ze elkaar pijn doen. Ik wil niet dat iedereen hier ruzie met elkaar heeft. Waarom kunnen we niet gewoon.. vrienden zijn?" Het laatste zeg ik heel zacht, en ik hoop dat ze het niet horen. Het moet wel idioot klinken in hun oren maar het is wel wat ik al vanaf het begin heb gedacht. Odile is helemaal niet zo gemeen als ze zich voordoet.

    Savoy
    Als ze me een knietje geeft moet ik lachen. "Dacht je nu echt dat dat me zou stoppen." Ik til haar zonder enige moeite op en spring uit het raam. Ik hoor haar gesmoord gillen, maar gelukkig heb ik mijn hand nog voor haar mond.

    Elif - Goede Vampier.
    Ze luisterde naar Lew en ze hoopte dat ze Yue nbu wel overgehaald hadden, als dat niet zo was had Odile haar waarschijn flink weten om te praten of iets dergelijks. Of misschien had ze gedaan alsof ze aardig was en had ze haar daarmee omgeluld.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek even naar mijn nagels en toen naar Odile.
    ,,Dat heb je mis.'' vertelde ik haar. ,,Ik weet niet hoe het met Savoy zit maar ik heb me een tijdje rustig gehouden om de illusie te wekken dat ik het opgegeven heb of geen interesse meer heb in hun.'' Ik glimlachte. ,,Zo te merken is het gelukt, als jij er al in trapt.'' Ik hoopte dat de rest het ook geloofde, we hoefden enkel te wachten tot een goed moment om aan te vallen.
    ,,Ik ben zeker nog geïnteresseerd in hun, een van hun heeft zelfs bloedgroep 0.'' ik likte langs mijn lippen. ,,Zo'n hapje laat je toch niet gaan?'' Voegde ik eraan toe en grijnste breed, bloedgroep 0 was het lekkerste bloed dat je je kon voorstellen.

    Dewi - Mens.
    Ik was bang, geïrriteerd en boos tegelijk. Hoe moest ik in godsnaam wegkomen, wat ging ie met mijn doen, had ik een kans op overleven? Ik wist het niet en gaf het gillen op, het zou weinig zin hebben. Uiteindelijk opende ik mijn mond en beet ik zo hard als ik kon in zijn hand.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Ineens hoor ik een gesmoord geluid. Wat argwanend kijk ik naar boven en probeer de geuren op te vangen. Met moeite lukt het me om Lew's mens te lokaliseren, maar mijn ogen worden groter zodra ik de geur van Savoy oppik.. vlak bij haar.
    'Niet te geloven, het is die vuile hond nog gelukt ook,' grijns ik. 'If you don't mind, ik ben zo terug,' voeg ik toe, gris mijn wapen uit de hoek en vlieg langs haar heen de trap op. Eenmaal boven kijk ik gehaast de gang door. De badkamer! Ik storm de gang door, ruk de slaapkamerdeur open en hol vervolgens door naar de badkamer. Het raam staat open en er is niemand te bekennen. 'Verdomme!' schreeuw ik nijdig terwijl mijn ogen de omgeving af scannen. Waar is die idioot heen? Mijn voedsel. Hij ging er vandoor met mijn voedsel! Ik hol weer terug naar de sportzaal. Als ik daar hijgend aan kom grom ik tegen Faith:
    'Hij heeft er één te pakken.' Ik hoop maar dat de rest het niet heeft gehoord.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 12:30 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    "Jullie begrijpen het niet." Ik kijk naar de grond. "Ze overleeft het misschien wel.. Maar daar gaat het niet om. Ik wil gewoon niet dat ze elkaar pijn doen. Ik wil niet dat iedereen hier ruzie met elkaar heeft. Waarom kunnen we niet gewoon.. vrienden zijn?" Het laatste zeg ik heel zacht, en ik hoop dat ze het niet horen. Het moet wel idioot klinken in hun oren maar het is wel wat ik al vanaf het begin heb gedacht. Odile is helemaal niet zo gemeen als ze zich voordoet.

    Savoy
    "Auw, godverde.." Ik slik nog snel mijn woorden in en kijk haar nijdig aan. De pijngrens van een vampier is hoog, maar geloof me, als iemand je hand er bijna afbijt doet dat toch wel pijn. Ik loop snel naar het tuinhuisje achter in de tuin. Ik duw de deur open en gooi haar in een hoek. Ik sluit de deur achter me en pak een touw. Voordat ze is opgestaan heb ik haar al vastgebonden.

    Elif - Goede Vampier.
    Ze luisterde naar Lew en ze hoopte dat ze Yue nbu wel overgehaald hadden, als dat niet zo was had Odile haar waarschijn flink weten om te praten of iets dergelijks. Of misschien had ze gedaan alsof ze aardig was en had ze haar daarmee omgeluld. Opeens rook ik Savoy en hoorde ik hem, gealarmeerd keek ik naar Lew, om te pijlen of hij ehtzelfde rook en hoorde.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik rook en hoorde waarschijnlijk hetzelfde en toen Odile aankwam vloekte ik zachtjes.
    ,,Geweldig, maar reken er maar op dat ze toch wel gered wordt..'' ik dacht even na en kwam al gauw tot een logische verklaring. Als een van hun dat kind ging proberen te redden bleef de ander alleen over met het andere mensenkind.. Of ze moesten met zijn 2en dat kind uit Savoy's klauwen redden, maar dat was onwaarschijnlijk.
    ,,Laten we wachten tot een van hun een reddingspoging doet, die ander blijft dna alleen met het andere mensenkind. Als we dan overvallen hebben we grote kans.'' Legde ik uit, zo stonden we bijna tegenover elkaar in de ring en zo maakte ik een plannetje waarin we moesten samenwerken. Het leven kon rare wendingen nemen.

    Dewi - Mens.
    Ik grijsnde kort toen ik erachter kwam dat het hem pijn deed maar die grijns verdween al gauw toen hij me in een hoek dropte. Het deed behoorlijk pijn en nog voordat ik kon opstaan was ik al vastgebonden. Ik vloekte binnesmond en keek Savoy fel aan.
    ,,Tegen wezens die zwakker zijn dan jou kan je wel he.'' mompelde ik kwaad.
    (Hoe zit ze eigenlijk vastgebonden? xD)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    "Jullie begrijpen het niet." Ik kijk naar de grond. "Ze overleeft het misschien wel.. Maar daar gaat het niet om. Ik wil gewoon niet dat ze elkaar pijn doen. Ik wil niet dat iedereen hier ruzie met elkaar heeft. Waarom kunnen we niet gewoon.. vrienden zijn?" Het laatste zeg ik heel zacht, en ik hoop dat ze het niet horen. Het moet wel idioot klinken in hun oren maar het is wel wat ik al vanaf het begin heb gedacht. Odile is helemaal niet zo gemeen als ze zich voordoet.

    Savoy
    Ik trek een wenkbrauw op. "Logisch toch, jij neemt het ook niet op tegen een leeuw. Waarom zou ik het opnemen tegen iemand die sterker is als ik jou net zo goed kan pakken." Ik rommelde wat in de kastjes in het tuinhuisje of ik iets van messen kon vinden.
    (Ik weet niet.. Gewoon vastgebonden met haar armen op haar rug enzo :p)

    Odile - Slechte vampier.

    Mijn oog glijdt van mijn wapen naar Faith. Ik trek een grijns. Alsof ik niet wist wat ze van plan was.
    'En dan neem je mij weer te grazen, net zoals de vorige keer.' Er is geen genie voor nodig om de zwakheid aan onze kant te bepalen. We zouden elkaar afmaken om dat mensenkind in handen te krijgen. Vertrouw niemand! Dat heeft Fjodor me geleerd en dat is wellicht hetgene waarvoor ik die vuile lul het meest dankbaar ben.
    Maar anderzijds: wat voor opties heb ik? Als ik dat meisje tussen m'n tanden wil moet ik offers maken. En in dit geval houdt dat offer in dat ik Faith tijdelijk moet vertrouwen. Niet dat ik daar toe in staat ben, niet na de afgelopen keer. Ik blaas een lok haar uit mijn ogen, me beseffend in wat voor parket ik zit. 'Enig idee waar die idioot heen is?'

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 12:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    Ze luisterde naar Lew en ze hoopte dat ze Yue nbu wel overgehaald hadden, als dat niet zo was had Odile haar waarschijn flink weten om te praten of iets dergelijks. Of misschien had ze gedaan alsof ze aardig was en had ze haar daarmee omgeluld. Opeens rook ik Savoy en hoorde ik hem, gealarmeerd keek ik naar Lew, om te pijlen of hij ehtzelfde rook en hoorde.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik zuchtte zachtjes, ruzies gingen altijd om niks.
    ,,Ik zal braaf zijn juf.'' Ik trok een angelface en grijnste toen.
    ,,En je hebt weinig keus, je kunt me enkel vertrouwen.'' Toen ze vroeg of ik wist waar die idioot uithing schudde ik mijn hoofd.
    ,,Zijn kamer ofzo?'' Bijna vlak daarna voegde ik er weer aan toe: ,,Nee, niet logisch.. Hij weet dat we dan zo naar binnen kunnen.'' Zachtjes beet ik op mijn onderlip en dacht na, een kamer waar we niet snel aan zouden denken zou de perfecte plek zijn. Helaas kon ik niet echt iets bedenken en ik zuchtte.
    ,,We zullen even rond moeten gaan en we pikken vanzelf zijn geur of die van dat mensenkind op.''

    Dewi - Mens.
    (Lol, armen op rug en dan? :'D Aan paal ofzo? Woef >xd)
    ,,Ik zei ook niet sterker, iemand die even sterk is ofzo.. Zwakkere pakken is laf..'' MOmpelde ik zachtjes, niet echt tegen hem. Ik volgde hem met mijn ogen en slikte, wat zou hij pakken. Waarschijnlijk iets om me mee te doden, die gedachte zette me ertoe om mijn handen uit de touwen proberen te wurmen. Het touw schuurde pijnlijk langs mijn polsen en ik kwam erachter dat Savoy verdomd goed was in knopen leggen. Met een zucht gaf ik het op en sleog mijn ogen neer.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 12:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    "Jullie begrijpen het niet." Ik kijk naar de grond. "Ze overleeft het misschien wel.. Maar daar gaat het niet om. Ik wil gewoon niet dat ze elkaar pijn doen. Ik wil niet dat iedereen hier ruzie met elkaar heeft. Waarom kunnen we niet gewoon.. vrienden zijn?" Het laatste zeg ik heel zacht, en ik hoop dat ze het niet horen. Het moet wel idioot klinken in hun oren maar het is wel wat ik al vanaf het begin heb gedacht. Odile is helemaal niet zo gemeen als ze zich voordoet.

    Savoy
    "Laf, Slim.. Het is maar hoe je het bekijkt." Ik geef het op, er ligt hier niets bruikbaars. "Zullen we maar beginnen dan?" zeg ik met een duivelse grijns.

    (Nah, gewoon op de grond gegooid ofzo XD ik heb echt geen idee XD Miauw >8D)