• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Laatex :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    Ze keek naar Jamie die niet heel blij leek, of hij begreep het niet. ,,Ben je niet blij?'' vroeg ze hem. ,,Of snap je het niet?'' voegde ze er nog aan toe. Waarschijnlijk snapte hij het niet, aan zijn gezicht te zien. -wow, heb echt een writersblock-

    Faith - Slechte Vampier.
    Opeens vertrok Savoy, geweldig. En tot haar grote verbazing kwam Odile ook nog eens op haar af. Toen Odile het uitlgde ging langzaam haar wenkbrauw omhoog. ,,Ik? Een kreng? Valt em tegen van je Odile, als ik een kreng was had ik je allang vermoord.'' ze keek haar arrogant aan, wat Odiel kon, kon zij ook. ,,What about weapons?'' ze grijnste uitdagend naar Odile, Faith mocht dan waarschijnlijk iets zwakker zijn.. Ze maakte nog altijd een kans om te winnen, ookal mocht ze haar gave niet gebruiken. Dat ging ze ook echt neit doen, dat ging haar trots te boven. Ze gooide haar haren over haar schouders en sleog haar benen over elkaar terwijl ze het antwoord afwachtte.

    Dewi - Mens.
    'Wanneer willen jullie beginnen? We hoeven ons op zich niet te haasten. We hebben all tijd.' Hoorde ze Lew zeggen. ,,Awrh.. Maakt mij niet uit eigenlijk.'' haar blik gleed naar Jamie, misschien maakte het hem wel uit. Ineens hoorde ze haar maag knorren, ze haatte het hoe vaak een mens nodig had. Alleen ze had geen zin om nu weer eten te gaan halen of iets dergelijks en ze kon nog wel eventjes zonder. Ze keek naar Lew, hij leek naar haar idee moeite te hebben met zijn glimlach. Zijzelf vond het vreemd, zij hoorde ook blij te zijn maar ze voelde zich niet heel blij.. Misschien omdat zer niet wist wat ze moest doen als ze weer weg was. Dan stond ze er weer alleen voor.. De meeste dachten waarschijnlkijk dat ze dood was en ze had niks meer. Kleding. Tssk, wat kon je nou met kleding? Ze had geen geld, geen gitaar meer omg eld te verdienen.. Naja.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    "Wat? Wapens? Jullie menen dit toch niet serieus?" zeg ik geschokt. Het is al erg genoeg dat Odile Faith uitdaagde. Er hoeven wat mij betreft geen gewonden te vallen, maar daar zullen zij wel anders over denken.

    Savoy
    Ik zie dat Odile ook is gaaan zwemmen. Ik grijns even naar haar. Ik weet dat zee niet vertrouwt, en daar heeft ze genoeg redenen voor. Ik zwem nog een paar baantjes en klim dan uit het zwembad. Ik pak een handoek en droog m'n haar af. Ik knik nog een keer naar Faith en loop dan weg. Als ik eenmaal op m'n kamer ben pak ik een shirt en een broek uit de kast en kleed me aan.

    (Like wtf ik heb vannacht gedroomd dat ik in de ring stond te vechten met een professionele bokser als scheids O_O)

    Odile - Slechte vampier.

    Ik leg de handen in de zij, iets wat ik geregeld doe ik als ik echt pissig ben.
    'Laat me niet lachen. Jij mij vermoorden?' Ik laat een hoog spottend geluidje horen. Dan gooit ze me een uitdagende blik toe en vraagt of wapens toegestaan zijn. 'Prima,' zeg ik met een strak gezicht. 'Toegestaan wat mij betreft.' Ik denk even na over wat ik zou gebruiken. Mijn mes is waarschijnlijk te voorspelbaar, ik moet innovatief zijn als ik wil winnen.
    Dan komt Yue tussenbeide, die hier helemaal niet van is gediend. "Wat? Wapens? Dit menen jullie toch niet serieus?" Deze keer kijk ik haar doodernstig aan. 'Deze keer wel. Ik heb het gehad met die arrogantie. Nu moet het maar eens een keer beslist worden.' Niemand spot met Odile Lavossa. Ik denk terug aan de kooigevechten van vele jaren terug. Ik heb zelf nooit meegedaan, maar de tactieken die men gebruikte kan ik me nog voor de geest halen.
    'Over een uur bij de sportzaal. Zorg dat je er bent.' En ik pak mijn kleding bij het kleedhokje vandaan en loop weer naar boven, naar mijn kamer. Nu maar eens zien of ik nog wat heb aan mijn verzameling wapens. 'Oh. Wil jij de scheidsrechter zijn?' vraag ik dan aan Yue.


    No growth of the heart is ever a waste

    Catfight! :xx
    Anyway, lol, mijn vriendin droomde dat ik op flugel was
    en de polonaise deed op mijn knieën :']
    Dromen zijn soms eht raar.

    Elif - Goede Vampier.
    Ze keek naar Jamie die niet heel blij leek, of hij begreep het niet. ,,Ben je niet blij?'' vroeg ze hem. ,,Of snap je het niet?'' voegde ze er nog aan toe. Waarschijnlijk snapte hij het niet, aan zijn gezicht te zien. -wow, heb echt een writersblock-

    Faith - Slechte Vampier.
    Faith zuchtte ietwat geïrriteerd en keek haar na en toen weer strak voor me uit. Wat had ze zich nu weer op de hals gehaald? Ze stond op en liep naar de hokjes en kleedde zich weer aan, zou ze Odile ehct doden? Waarschijnlijk niet, ze mocht haar een tijd geleden nog en die goedzakken zouden er alleen maar blij mee zijn.. En Faith zu nooit iets doen wat die gasten blij zou maken of helpen.

    Dewi - Mens.
    'Wanneer willen jullie beginnen? We hoeven ons op zich niet te haasten. We hebben all tijd.' Hoorde ze Lew zeggen. ,,Awrh.. Maakt mij niet uit eigenlijk.'' haar blik gleed naar Jamie, misschien maakte het hem wel uit. Ineens hoorde ze haar maag knorren, ze haatte het hoe vaak een mens nodig had. Alleen ze had geen zin om nu weer eten te gaan halen of iets dergelijks en ze kon nog wel eventjes zonder. Ze keek naar Lew, hij leek naar haar idee moeite te hebben met zijn glimlach. Zijzelf vond het vreemd, zij hoorde ook blij te zijn maar ze voelde zich niet heel blij.. Misschien omdat zer niet wist wat ze moest doen als ze weer weg was. Dan stond ze er weer alleen voor.. De meeste dachten waarschijnlkijk dat ze dood was en ze had niks meer. Kleding. Tssk, wat kon je nou met kleding? Ze had geen geld, geen gitaar meer omg eld te verdienen.. Naja.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Won je in je droom? :p
    Ik droomde vannacht over een duivelse kermis O_o
    Lijkt me trouwens moeilijk om de polonaise op je knieën te doen XD

    Yue
    "Of ik scheidsrechter wil zijn?! Natuurlijk niet!" Roep ik boos uit. "Je denkt toch niet dat ik ga toekijken hoe jullie je dood vechten!" Ik voel tranen prikken. Ik wilde niet boos worden, maar hoe kan Odile dit nou doen? Ze is net genezen van dat mes in haar keel? Ik draai me met een ruk om en ren weg. Even sta ik stil. Ik moet vragen of Elif me wil helpen ze tegen te houden. Ik wil niet dat Odile weer gewond raakt. Nog steeds in mijn bikini storm ik een kamer binnen. Ik zie Lew, Elif, Dewi en Jamie. Ik slik en kijk Elif aan. "Ik heb je hulp nodig."

    Savoy
    Ik zie dat Odile ook is gaaan zwemmen. Ik grijns even naar haar. Ik weet dat zee niet vertrouwt, en daar heeft ze genoeg redenen voor. Ik zwem nog een paar baantjes en klim dan uit het zwembad. Ik pak een handoek en droog m'n haar af. Ik knik nog een keer naar Faith en loop dan weg. Als ik eenmaal op m'n kamer ben pak ik een shirt en een broek uit de kast en kleed me aan.

    Dat weet ik niet meer, geloof het niet :'D

    Odile - Slechte vampier.

    Ik zucht even, maar ik had het wel verwacht. Dan mogen we onze eigen tijden bijhouden. Ach, die verdomde tijd is de hoofdzaak niet. Ik doe de kamerdeur open en besef ineens dat Yue weg is. Even kijk ik verschrikt naar de gang en vraag me af of ze de boel gaat verlinken. Dan stel ik mezelf gerust. Stel dat ze dat gaat doen, wat zou de anderen dat dan schelen? Die zouden waarschijnlijk alleen maar blij zijn met een mensenbloed zuigende vampier minder.
    Ik open een ander kast waar mijn wapens in zitten. Ik heb verbazend veel messen, waarvan ik er een altijd op zak heb, maar ik wil nog wat anders. Mijn oog valt op een werpster. Ach, waarom ook niet. Ook die haal ik uit de doos. Vervolgens pak ik een metalen stok met een scherpe punt. Ik glimlach. Die heb ik lang niet gebruikt. Ineens besef ik dat ik nog steeds in mijn bikini sta. Het wordt tijd om me eens om te kleden. Ik zoek naar oude kleding die geschikt is om mee te vechten. Ik pak een zwarte trainingsbroek tevoorschijn en een top. Dit moet voldoende zijn. Ik pak het lingeriesetje dat ik heb gejat, droog me af en kleed me om.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    Ze keek naar Jamie die niet heel blij leek, of hij begreep het niet. ,,Ben je niet blij?'' vroeg ze hem. ,,Of snap je het niet?'' voegde ze er nog aan toe. Waarschijnlijk snapte hij het niet, aan zijn gezicht te zien. -wow, heb echt een writersblock-

    Faith - Slechte Vampier.
    Toen ze klaar was liep ze naar Savoy's kamer en liep ongevragad binnen. ,,Boe.'' mompelde ik nogal verveeld, ik sloot de deur en ging op zijn bed zitten. Eerlijk gezget had ik geen zin in het gevecht, ik had de laatste tijd nogal vaak een het-kan-me-allemaal-niks-schelen buien. Dat kon komen omdat ik al zo lang leefde, het werd allemaal nogal saai als je het eeuwige leven had.

    Dewi - Mens.
    'Wanneer willen jullie beginnen? We hoeven ons op zich niet te haasten. We hebben all tijd.' Hoorde ze Lew zeggen. ,,Awrh.. Maakt mij niet uit eigenlijk.'' haar blik gleed naar Jamie, misschien maakte het hem wel uit. Ineens hoorde ze haar maag knorren, ze haatte het hoe vaak een mens nodig had. Alleen ze had geen zin om nu weer eten te gaan halen of iets dergelijks en ze kon nog wel eventjes zonder. Ze keek naar Lew, hij leek naar haar idee moeite te hebben met zijn glimlach. Zijzelf vond het vreemd, zij hoorde ook blij te zijn maar ze voelde zich niet heel blij.. Misschien omdat zer niet wist wat ze moest doen als ze weer weg was. Dan stond ze er weer alleen voor.. De meeste dachten waarschijnlkijk dat ze dood was en ze had niks meer. Kleding. Tssk, wat kon je nou met kleding? Ze had geen geld, geen gitaar meer omg eld te verdienen.. Naja.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    (Yue is bij Elif enzo :p)

    Yue
    "Of ik scheidsrechter wil zijn?! Natuurlijk niet!" Roep ik boos uit. "Je denkt toch niet dat ik ga toekijken hoe jullie je dood vechten!" Ik voel tranen prikken. Ik wilde niet boos worden, maar hoe kan Odile dit nou doen? Ze is net genezen van dat mes in haar keel? Ik draai me met een ruk om en ren weg. Even sta ik stil. Ik moet vragen of Elif me wil helpen ze tegen te houden. Ik wil niet dat Odile weer gewond raakt. Nog steeds in mijn bikini storm ik een kamer binnen. Ik zie Lew, Elif, Dewi en Jamie. Ik slik en kijk Elif aan. "Ik heb je hulp nodig."

    Savoy
    "Schrik." zeg ik droog. Ik kijk om naar Faith. Ook al probeert ze het te verbergen, ik kan merken dat ze zich zorgen maakt om iets. Ik trek een wenkbrauw op. "Problemen?"

    'Wat heeft ze nu gedaan?' vroeg Lew lichtelijk geagiteerd. Hij had al zo'n voorgevoel dat Odile weer wat aan het uitvreten was. 'Gawyn vermoord? Een ander stuk huis afgebroken ? Wat is het ?' somde hij niet zonder interesse op. Je kon van Odile zeggen wat je wilde, maar ze bracht zeker leven in de brouwerij. Met een wenkbrouw lichtelijk honend opgetrokken wachtte hij op antwoord, zonder zich er iets van aan te trekken dat de vraag eigenlijk helemaal niet aan hem gericht was.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik keek verbaasd op naar Yue die in haar bikini de kamer binnen kwam stormen. ,,Hulp..? Waarvoor?'' vroeg ik stomverbaasd en keek haar aan.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik leit me op mijnr ug vallen en zuchtte diep.
    ,,Geen problemen, of naja, eigenlijk wel.'' mompelde ik en wreef in mijn ogen.
    ,,Odile heeft me uitgedaagt voor gevecht, maar ik heb er totaal geen zin in.'' ik ging rechtop zitten en keek hem aan.
    ,,Maar ik kon ook geen nee zeggen, nogal dom, nietwaar?''

    Dewi - Mens.
    Ineens kwam er de vrouw van toenstraks binnengestormd in haar bikini.Waarom wilde ze hulp? Zat Odile achter haar aan ofzo? Het had er toen straks niet uitgezien dat ze ruzie hadden ofzo, maar het kon zijn dat Odile ineens kwaad was geworden of iets dergelijks.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 20:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Ik kijk naar Lew. Waarom doet hij zo.. zo.. geïrriteerd? Ik slik en kijk weer naar Elif. "Ze gaan vechten. Odile en Faith bedoel ik. Ze gaan wapens gebruiken. Ik wil niet dat ze elkaar zo toetakelen. Kunnen jullie ze niet helpen stoppen? Ik kan ze niet in mijn eentje uit elkaar houden."

    Savoy
    Ik lach schamper. "Makkelijk zat, dan gebruik je je gave toch gewoon?"

    -Sorry dat Savoy zo kort is :S

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Vechten?'' vroeg ik verbaasd, waarom zouden ze dat doen?
    ,,Waarom is dat zo erg? Als hun elkaar willen vermoorden, prima, zolang ze maar geen onschuldige slachtoffers maken.'' ik klonk hard, dat was het ook. Maar ik kon ze schieten die twee, ik snapte niet waarom Yue zich er zo druk om maakte.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Verboden.'' zei ik simpeltjes.
    ,,En ik ga het niet gebruiken, dat gaat mijn trots teboven. Dat weet je.'' ik beet geïrriteerd op mijn onderlip.
    ,,En als ik haar vermoord help ik die goodasses alleen maar.. Dat is dus ook niet de bedoeling.'' ik deed een verloren lok achter mijn oor.

    Dewi - Mens.
    Ineens kwam er de vrouw van toenstraks binnengestormd in haar bikini.Waarom wilde ze hulp? Zat Odile achter haar aan ofzo? Het had er toen straks niet uitgezien dat ze ruzie hadden ofzo, maar het kon zijn dat Odile ineens kwaad was geworden of iets dergelijks.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Ben je gek?' grinnikte de vampier daarop geamuseed. 'Nimmer nooit tussen een bitchfight komen. Serieus gevaarlijk. Geloof me meid, het is het best als je ze gewoon even laat doen. Dat hebben ze dat ook weer uit hun systeem,' vertelde hij schouderophalend. 'Maar eh... zo'n confrontatie moet wel interessant zijn... Heb je een idee van waar ze elkaar de haren gaan uittrekken,' vroeg hij daarna. Een gevecht tussen Faith en Odile moest zeer zeker interessant zijn, al was het een tikje vreemd dat het duo nog geen twee dagen geleden beste vrienden waren. Maar ja, dacht hij onbegrijpend, those are women, for ya...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik loop met mijn wapenarsenaal naar de sportzaal en begin alvast tegen de boksbal aan te slaan. Ik ben tevreden over het resultaat, de boksbal begint al aardig te protesteren en ik weet dat als ik al mijn kracht gebruik dat er niks meer van dat ding heel blijft. Even veeg ik mijn bezwete voorhoofd af en ga vervolgens door naar de loopband. Ik stel het ding af op vijfentwintig kilometer om mee te beginnen en start het lopen. Na een kwartier gerend te hebben oefen ik een paar bewegingen die ik een tijdje niet gebruikt heb. Ik haal me de gevechten weer voor de geest en probeer mogelijke bewegingen van mijn tegenstander te analyseren en voor te zijn. Ik heb eigenlijk geen idee hoe Faith vecht, maar ik ben een snelle leerling. Na nog een tijdje zo door te hebben gevochten laat ik me tegen een muur zakken en blaas even uit. Nu mijn energie bewaren voor het echte gevecht, denk ik glimlachend.


    No growth of the heart is ever a waste