• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Mijn mond zakt open. "Wát! Wil je daar naar gaan kijken?!" Ik kijk Lew ontzet aan. Is hij gek? Dan kijk ik weer naar Elif. "Laat maar. Ik was vergeten dat jullie haar niet mochten." Ik bijt op mijn lip. "Ik verzin zelf wel iets om ze te stoppen."

    Savoy
    "Dan zorg je gewoon dat ze net niet dood is. Durft ze je ook niets meer te doen." Ik kijk haar aan. "Of ben je bang dat ze te sterk is?"

    Elif - Goede Vampier.
    Ik keek Yue aan, als ze zich tussen beiden voegden werd dat haar dood. En ze was de slechtste niet.
    ,,Yue, dat wordt je dood. Doe het nou niet.'' mompelde ik enz uchtte zachtes, waarom moestne die 2 nou weer gaan vechten?

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik haalde mijn schouders op en haalde vijl uit mijn zak, ik begon mijn angels te vijlen. Ik gaf mezelf nooit graag bloot.
    ,,Mwuah.. Misschien.'' mompelde ik vaagjes terwijl ik naar een bijgewerkte nael keek, ik zag nog een hoekje en vijlde hemw eer verder.

    Dewi - Mens.
    Ik was verbaasd van Lew's reactie maar aan de andere kant begreep ik het, vooral toen ik het beeld van Candy weer voor me zag. Zachtjes beet ik op mijn onderlip, die twee konden mijn part doodvallen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Ik voel tranen in mijn ogen prikken. "Je begrijpt het niet. Odile is helemaal niet zo gemeen als ze zich voordoet. Ik wil niet dat ze gewond raakt of sterft." Ik haal snotterend mijn neus op. "Ik ga maar weer eens." Ik haat het zo als ik moet huilen waar anderen bij zijn.

    Savoy
    Ik kijk even naar hoe Faith haar nagels vijlt. Ik trek een wenkbrauw op. "Als je nagels je enige wapens zijn, succes. Odile is niet het persoon om met haar blote handen te vechten."

    Elif - Goede Vampier.
    Ik keek Yue aan, als ze zich tussen beiden voegden werd dat haar dood. En ze was de slechtste niet.
    ,,Yue, dat wordt je dood. Doe het nou niet.'' mompelde ik enz uchtte zachtes, waarom moestne die 2 nou weer gaan vechten?

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Dat is heus niet het enige, ik he op mijn kamer nog wel wat.'' ik blies ene lok ahar voor mijn ogen weg en keek Savoy aan.
    ,,Jij hebt ast niet iets wat i kan lenen? Of heb je niks bijzonders?''

    Dewi - Mens.
    Ik was verbaasd van Lew's reactie maar aan de andere kant begreep ik het, vooral toen ik het beeld van Candy weer voor me zag. Zachtjes beet ik op mijn onderlip, die twee konden mijn part doodvallen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Waarom zouden wij haar helpen ? Het is niet alsof zij zoveel medelijden had met Candy toen die haar zogenaamde menselijkheid nodig had,' bitste Lew ineens, toen hij zich het meisje weer voor de geest haalde. Wat voor reden hadden ze om Odile en Faith uit elkaar te halen? Als ze elkaar doden zou dat alleen maar bewijzen wat hij nu al wist: het waren twee ordinaire moordenaars. Zijn ogen vernauwden zich. 'Zoals ik al zei: laat ze doen. Zelfs al raakt ze gewond. Ze heelt wel weer.'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yue
    Ik kijk Lew aan. Ik open mijn mond om wat te zeggen, maar sluit hem weer. De beelden van Candy's levenloze lichaam flitsen aan me voorbij. Ik voel een traan over mijn wang stromen. Hij heeft gelijk. Ik weet het. Maar ik wil Odile helpen. Ik zie weer voor me hoe hij een mes door Odiles keel stak. Natuurlijk, wat kan het hem schelen. Hij heeft haar zelf verwond. Ik slik. Ik weet niet wat ik moet zeggen, dus zeg ik niets.

    Savoy
    Ik haal mijn schouders op. "Niet echt." Ik heb wel wat messen, maar die houd ik liever privé. Faith moet haar eigen zaakjes maar regelen.

    Elif - Goede Vampier.
    -holy shit ik weet evne niks en MOET leren :x-

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Wat ben jij nou weer voor hopeloze vampier.'' zuchtte ik zachtjes.
    ,,Dan moet ik het met mijn eigen dingen doen.'' ik zweeg en dacht na, als ik hem nou aan de zijlijn kon laten staan om odile te bestuderen was het zoveel makkelijker en ik brak geen regels. Alleen ging ook dat mijn trots te boven, bovendien zou hij toch niet willen helpen.

    Dewi - Mens.
    Ik was verbaasd van Lew's reactie maar aan de andere kant begreep ik het, vooral toen ik het beeld van Candy weer voor me zag. Zachtjes beet ik op mijn onderlip, die twee konden mijn part doodvallen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Wat gespannen kijk ik op mijn horloge. Zou ze nog komen opdagen? Ik kijk op naar de ring en kom overeind. Even bestudeer ik mezelf in de spiegel. Mijn uiterlijk is door de jaren heen flink veranderd. Vijftig jaar terug had ik blonde krullen en geen hond die me nu zou geloven. Ik glimlach even en draai mijn pols los om met de metalen staaf een paar snelle bewegingen uit te voeren. Met precies dit wapen heb ik iemand eens een gevecht zien winnen. Ik fantaseer dat Faith voor me staat en probeer haar bewegingen te ontwijken. Natuurlijk weet ik niet hoe ze in het echt vecht, maar je moet toch immers iets qua voorbereiding treffen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke, succes met leren :0

    Yue
    Ik kijk Lew aan. Ik open mijn mond om wat te zeggen, maar sluit hem weer. De beelden van Candy's levenloze lichaam flitsen aan me voorbij. Ik voel een traan over mijn wang stromen. Hij heeft gelijk. Ik weet het. Maar ik wil Odile helpen. Ik zie weer voor me hoe hij een mes door Odiles keel stak. Natuurlijk, wat kan het hem schelen. Hij heeft haar zelf verwond. Ik slik. Ik weet niet wat ik moet zeggen, dus zeg ik niets.

    Savoy
    "Wat ga je doen als ze je verslaat?" vraag ik dan. Niet dat ik het erg zou vinden, het is een concurrent minder, maar toch. Anders is het alleen Odile en ik tegen die goedheilige klojo's. En misschien die nieuwe, ik weet niet welke kant die heeft gekozen.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik zuchtte zachtjes en frunnikte aan minn haren.
    ,,Yue, je moet je er buiten houden, kay?'' Mompelde ik en keek haar aan. Hopelijk was ze wijs genoeg om te weten dat ze veels te weinig eraring enzo had om hun uit elkaar te houden en dat het nog wel eens slecht kon aflopen als ze zich er wél mee ging bemoeien. Mijn blik gleed even naar Dewi die naar buiten zat te staren, toen keek ik weer naar Yue, haar reactie afwachtend.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Geen idee, als ik verlies betekend dat waarschijnlijk dat ik sterf.'' ik stopte mijn vijl weg en keek hem aan.
    ,,Kan je daar mee leven?'' plaagde ik hem en stond toen op.
    ,,Anyway, ik ga maar eens.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij had zijn blik op de tv gericht en luisterde met een half oor naar het gesprek tussen de 3 vampiers.

    Yue
    Ik kijk Elif aan. "Ik kan toch niet toekijken hoe ze elkaar vermoorden?"

    Savoy
    "Oke. Succes dan maar." Ik draai me om en loop naar mijn kast. Misschien heb ik ergens nog een boek om de tijd te doden.

    'Je hebt blijkbaar een erg laag beeld van Odile als je denkt dat ze hulpeloos staat tegenover Faith...' zei Lew die zich ondertussen al had teruggedraaid naar zijn glas whisky. 'De kans dat ze elkaar af maken is jammer genoeg erg klein. Hoogstens eens paar krassen en dat heelt wel,' Hij vond het lichtelijk tragisch hoe zo'n jong meisje kon dwepen met een moordenaar als Odile. Hij wist bijna zeker dat als Odile haar opvoedde er waarschijnlijk opnieuw een menseneter uit zou komen. Of ze moest een heel sterk karakter hebben, maar aan de meanier waarop ze panikeerde over een klein gevechtje, betwijfelde hij dat tenzeerste. 'Het beste wat je kan doen is je er niet mee bemoeien,' herhaalde hij. 'Laat ze doen.'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Ze luisterde naar Lew en ze hoopte dat ze Yue nbu wel overgehaald hadden, als dat niet zo was had Odile haar waarschijn flink weten om te praten of iets dergelijks. Of misschien had ze gedaan alsof ze aardig was en had ze haar daarmee omgeluld.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik liep naar mijn kamer en pakte wat wapens, mocht ik haar niet omgeluld krijgen. Een ijzeren ektting deed het altijd wel goed, wat messen.. Meer had ik eigenlijk niet en ik had geen zin om overbeladen te zijn, toen ik eenmaal klaar was liep ik naar de sprotzaal waar ik Odile zag.
    ,,Zeker dat je wilt vechten?'' ik leunde tegen een fo ander apperaat aan en keek naar haar.
    ''Ik heb namelijk na zitten denken en we helpen alleen die mister en miss Goodie. Dat is nou niet echt bepaald wat we beiden willen, nietwaar?''

    Dewi - Mens.
    Ik rekte me een beetje uti en stond op.
    ,,Ben zo terug.'' ik liep de badkamer in en sloot de deur achter me, ik ging bij de wastafel staan en keek in de spielen. Ik zuchtte zachtjes en keek in de spiegel, ik deed mijn haren wat goed. De reden dat ik hier heen was gegaan was dat ik evne alleen wou zijn, de reden dat ik misschien wegkon had me beetje in de war gebracht en ik had geen zin om telksen in gezelschap van anderen te zijn. Ik liep naar het badkamerraam en dwude het open, gelijk voelde ik een koude windvlaag.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik kijk nogmaals even op mijn horloge als ik wat in de verte hoor. Het is Faith, gewapend met een mes en een ketting. Ik ben onder de indruk. Die ketting had een idee van mij kunnen zijn. Ik begin te klappen, en niet eens op een sarcastische manier.
    'Mooi arsenaal heb je meegenomen. I'm impressed. Die ketting is leuk om je tegenstander te pakken te krijgen, om 'm vervolgens af te maken met wat andere speeltjes. Of om hem er simpelweg mee te wurgen.' Dat is wat ik althans heb gezien bij de vampiergevechten waar ik bij was.
    "Weet je zeker dat je wil vechten?" Ik wil meteen 'ja' zeggen, maar dan geeft ze aan dat we de rest er alleen maar mee helpen. Dat was een gedachte die ik even over het hoofd heb gezien. 'Ik vraag me eigenlijk af wat het jou uitmaakt. Volgens mij hebben jij en je vriendje Savoy weinig interesse in die mensenkinderen. Tell me if I'm wrong.' Ik leun tegen de muur en zet mijn wapenstok ook aan de kant.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 12:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste