• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yesss 8D

    Odile - Slechte vampier.

    Mijn ogen blijven even rusten op de deur die voor ons gesloten wordt. Ik bevind me nu in één kamer met een mens die geen idee heeft wat hem overkomt.
    'Waar ben ik?' Ik draai me naar hem om en slik even, in de hoop de knoop te kunnen wegdouwen. Het lukt me niet. Ik overweeg de mogelijkheden. Stel dat ik hem laat gaan, dan nog zal hij niet ver komen. Het is het beste als ik hem nu meteen afmaak. Maar wat moet ik dan? Ik moet zijn lijk ergens dumpen en dan kun je op je tien vingers natellen dat ik word gezien. 'He Odile, waar ben ik? Waar is Joshua?' 'Hou je kop, ik probeer te denken.' Ineens komt hij overeind.
    'Ik weet het!' roept hij enthousiast. Ik zie wat vreemds in zijn ogen, iets dat ik voor het laatst heb gezien bij de jongen van de computerzaak.. lust. 'Dit is de afterparty.' Hij ruikt naar alcohol. Ik haat die geur. Hij gaat weer op bed zitten, ditmaal dicht bij mij. Te dichtbij. Hij slaat een arm om me heen.
    'Zullen we dan maar, liefje?' Ik knipper een paar keer verstomd met mijn ogen om alles even tot me te laten bezinken, maar hij is al bezig aan de knopen van mijn zwarte blouse te peuteren. Als dat tot me door dringt grijp ik hem vast bij zijn keel en smijt hem met al mijn kracht tegen de muur.
    'Waar haal je godverdomme het lef vandaan, ellendig mormel!' gil ik van pure woede. Oh fuck, dat moet de rest ook gehoord hebben. Het kan me nu weinig meer schelen. Tot mijn verbazing is hij nog in staat om zich te bewegen. Ineens trekt hij een mes en richt het op mij. 'Achteruit! Achteruit hoor je me!' Hij trekt de deur open en maakt zich uit de voeten. Jezus christus, ook dat nog. Ik werp een blik in de spiegel, knoop mijn blouse dicht, grijp het boek en zet de achtervolging in.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    ik glimalchte en knitke.
    ,,is goed.'' ik liep met hem de kamer uit, plots kwam er een stomdronken gast voorbij rennen met een mes in zijn handen. Ik keek 'm stomverbaasd na, waar kwam die gozer vandaan?

    Faith - Slechte Vampier.
    Uit het neits hoorde ik Odile schreeuwen en ik rook al gauw een mens, de geur was gemixt met de geur van alcohol. Ik grijnste en volgde de geur, al gauw zag ik een man staan met een mes. Hij keek me wantrouwig aan en richtte het mes op me. Hoe kwam hij in godsnaam aan dat ding?
    ,,Blijf uit mijn buurt!'' snauwde de vent tegen me, ik grijnste enkel en binnen een paar seconden lag hij gillend op de grond, ineengedoken. Ik stapte op hem af en pakte het mes van hem af.
    ,,Geef maar hier.'' zei ik met een gemene glimlach en gleed met mijn vinger langs het lemmet.

    Dewi - Mens.
    Blijkbaar moest ik nog even wachten emt slapen, ik klonk nu best als een opoe maar geloof me.. Als er continue op je gejaagd werd en er werd nog van je bloed gedronken ook, nou, dan ging je dat wel voelen. Maar ze zagen er zo best blij uit, vooral Yue, en ik wilde hu plezier niet verpesten.
    ,,Sure.'' zei ik daarom met glimlach.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Als ik hem weer in het vizier heb ligt hij kermend van de pijn op de grond. Het duurt niet lang voor ik erachter ben waarom. Mijn blik glijdt van de man naar Faith, die met het mes in handen vlak bij hem staat. Er staat een valse grijns op haar mond, een teken dat ze het wel naar haar zin heeft.
    'Je mag hem hebben,' zeg ik rauw. 'De vuile hond.' Ik heb de neiging om hem nog een trap na te geven maar ik besluit het niet te doen. Ik trek hem zonder genade overeind en duw hem tegen de muur. Hij kijkt me met een flauwe zenuwachtige glimlach aan. 'Mag ik mijn mes terug?' Ik voel het bloed van pure woede uit mijn vormloze lippen wegtrekken als ik terug denk aan wat hij probeerde te doen. Waar heeft hij het schandalige lef vandaan gehaald!
    'Wat heb ik verkeerd gedaan?' jammert hij. 'Alsjeblieft, doe me geen pijn. Ik deed jou toch ook geen pijn?' Nog steeds kan hij op weinig sympathie rekenen. Ik kijk vernietigend in zijn ogen. God, had ík maar de gave om te kunnen martelen. Nee, ik moet het wel weer met de handen opknappen.
    'Ik dacht echt dat we plezier konden hebben, Odile.' 'Plezier?!' val ik tegen hem uit. Ik laat hem los.
    'Hij is van jou,' sis ik tegen Faith. 'Doe met hem wat je niet laten kan.' Ik was niet van plan om hem te vermoorden. Het intense verlangen was er wel, net zo zeer als de dorst naar zijn bloed, maar na wat hij heeft gewaagd kan het me werkelijk niks schelen wat voor lot hem te wachten staat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat was het woord dat ik zocht! Vals :'D
    Laatste tijd kan ik niet meer op mijn woorden komen :a
    Ik voel me met de dag dommer worden.

    Wtf, wat is Ash eigenlijk lelijk zeg.

    Elif - Goede Vampier.
    ik glimalchte en knitke.
    ,,is goed.'' ik liep met hem de kamer uit, plots kwam er een stomdronken gast voorbij rennen met een mes in zijn handen. Ik keek 'm stomverbaasd na, waar kwam die gozer vandaan?

    Faith - Slechte Vampier.
    Het verbaasde me niet dat Odile er snel bij was, wel dat ze hem achter liet. Ik fronste even en wilde vragen sinds wanneer zij mensen zomaar achter liet, maar ik hield wijselijk mijn mond. Blijkbaar stond God vandaag even aan mijn kant.
    ,,Zal ik zeker doen.'' antwoordde ik daarom met grijns tegen Odile, toen ze verdwenen was richtte ik me op de man die lag te bibberen als een idioot. Jezus, wat een schijterd. De mannen van tegenwoordig hadden ook geen balen meer. Met een simpele uithaal met het mes had ik zijn keel doorgesneden. Na een tijdje had ik mezelf voldaan en had de man geen druppel bloed meer, ik keke naar 't levenloze lichaam terwijl ik mijn mond afveegde. Wat moest ik met zijn lichaam doen? Oké, ik had geen zin in rottende lijken in dit huis dus raapte ik het levenloze lichaam op en liep de villa uit, het bos in. Ik zette het op een rennen en dropte het ergens in de bosjes, toen ik klaar was begon in terug te lopen.

    Dewi - Mens.
    Blijkbaar moest ik nog even wachten emt slapen, ik klonk nu best als een opoe maar geloof me.. Als er continue op je gejaagd werd en er werd nog van je bloed gedronken ook, nou, dan ging je dat wel voelen. Maar ze zagen er zo best blij uit, vooral Yue, en ik wilde hu plezier niet verpesten.
    ,,Sure.'' zei ik daarom met glimlach.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Oke, dat was best wel gek. ' zei hij tegen Elif toen hij de jongen ook voor bij zag rennen. Heel even keek hij naar Elif en hoorde daarna wat gejammer van de jongen en een schreeuw. Na die schreeuw viel een akelige stilte. Lichtjes begon Jamie te trillen van de angst en zijn gezicht trok wit weg.

    Grace.

    Vanuit de huiskamer waar ik was gaan zitten hoorde ik wat er gebeurde. Vreemd genoeg werd Faith de gene die mijn cadeatje kreeg en liep Odile weg alsof het niets was dat ze weg gaf. Ik zuchtte en ging staan, ik verveelde me opnieuw. Toen de hal in kwam zag ik dat Faith net terug was. 'Hé' zei is schijnheilig 'Was het lekker?'


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Elif - Goede Vampier.
    Ik keek Jamie aan en beet zachtjes op mijn onderlip. Waarom was ik ookal weer zo slecht in zulk soort situaties? Ik sloeg mijn armen om hem heen en knuffelde 'm zachtjes.
    ,,Niet bang zijn, okay? Ik zorg ervoor dat je dat niet overkomt..'' zei ik zachtjes.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik was nog maar net binnen of de nieuweling kwam op em af en vroeg of 't lekker was.
    ,,Jahoor.'' zei ik met nonchalant glimlachje en keek haar aan.
    ,,Hoezo?'' vroeg ik toen, ik kon me niet voorstellen dat het haar boeide of het me smaakte of niet.

    Dewi - Mens.
    Blijkbaar moest ik nog even wachten emt slapen, ik klonk nu best als een opoe maar geloof me.. Als er continue op je gejaagd werd en er werd nog van je bloed gedronken ook, nou, dan ging je dat wel voelen. Maar ze zagen er zo best blij uit, vooral Yue, en ik wilde hu plezier niet verpesten.
    ,,Sure.'' zei ik daarom met glimlach.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grace.

    'Wel... het was tenslotte míjn kenningsmakings cadeautje' Ik glimlachtte toen ik haar voor bij liep. Ik vroeg me namelijk af wat die huisdieren aan het doen waren en omdat ik me toch verveelde kon het geen kwaad een bezoekje te brengen.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Elif - Goede Vampier.
    Ik keek Jamie aan en beet zachtjes op mijn onderlip. Waarom was ik ookal weer zo slecht in zulk soort situaties? Ik sloeg mijn armen om hem heen en knuffelde 'm zachtjes.
    ,,Niet bang zijn, okay? Ik zorg ervoor dat je dat niet overkomt..'' zei ik zachtjes.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.

    Dewi - Mens.
    Blijkbaar moest ik nog even wachten emt slapen, ik klonk nu best als een opoe maar geloof me.. Als er continue op je gejaagd werd en er werd nog van je bloed gedronken ook, nou, dan ging je dat wel voelen. Maar ze zagen er zo best blij uit, vooral Yue, en ik wilde hu plezier niet verpesten.
    ,,Sure.'' zei ik daarom met glimlach.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    'Zeg Grace,' begin ik als ik haar de andere kant op zie lopen. 'Ik dank je voor je mens, maar helaas probeerde hij dingen die ik niet zo.. op prijs stel. Hopelijk vind je het geen probleem als ik die ellendige rat aan Faith heb afgestaan.' Zo onopvallend mogelijk ruik ik aan mijn blouse. Gatver, zijn geur hangt nog steeds aan me. Niet te geloven dat ik zo genadig ben geweest. Bij zulke situaties weet ik nooit wat te doen, voornamelijk omdat mijn verleden zich meester van me maakt. En dat is de reden van mijn agressiviteit tegen hem. Ik voelde me in mijn eer getrapt bij die dronken adem in mijn nek. Niet te geloven waar dat ellendige misbaksel het lef vandaan haalde. Ik had hem makkelijk leeg kunnen zuigen, maar als ik het vertrouwen van de rest wil winnen is dat een verleiding die ik me niet kan veroorloven. Ik werp weer een blik op Grace. Ik kan weinig in haar ogen aflezen en dat verontrust me. Wie is zij?


    No growth of the heart is ever a waste

    Jamie.

    Zijn ogen werden waterig en keek Elif voorzichtig aan. ' Waarom zijn die kut vampiers toch niet allemaal zoals jou. ' murmelde hij en veegde de tranen uit zijn ogen.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik zuchtte zachtjes en keek naar zijn waterige ogen, ik voelde vreselijk met hem mee.
    ,,Ik weet het niet Jamie..'' zei ik zachtjes, ik liet hem los en woelde door zijn haren.
    ,,Kom op, we krijgen je hier wel weg.'' probeerde ik hem een ebetje op te beuren.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.

    Dewi - Mens.
    Blijkbaar moest ik nog even wachten emt slapen, ik klonk nu best als een opoe maar geloof me.. Als er continue op je gejaagd werd en er werd nog van je bloed gedronken ook, nou, dan ging je dat wel voelen. Maar ze zagen er zo best blij uit, vooral Yue, en ik wilde hu plezier niet verpesten.
    ,,Sure.'' zei ik daarom met glimlach.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grace.

    'Nee hoor...' mompelde ik afwezig en liep verder de trap op. Al snel zag ik Elif en haar huisdier. 'Hé!' Riep ik vrolijk. 'Het is heel jammer, maar ik had net een cadeatje mee genomen. Je bent telaat helaas, Faith heeft er al van genoten' Ik kreeg een grijns op mijn mond toen ik zag hoe het huisdier Jamie nog meer begon te trillen en zich snel vast grijpte aan Elif. Heerlijk al die angst.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Jamie.

    Afwezig knikte hij en probeerde zich te herstellen. ' Laten we die computer ding maar eens maken. ' mompelde hij en glimlachde droogjes. Toen Elif weer veder begon te lopen, volgde hij haar braafjes. Ondertussen vroeg hij zich af wie die jongen had leeg gezogen. Hopelijk was die persoon dan ook verdwenen, zodat hij niet de volgende slachtoffer was. Maar hij had gelukkig wel iemand bij zich die hem kon beschermen. Heel even werpte hij een blik op Elif's rug en glimlachde. Hij schrok van Grace opkomst en hij begon weer angstig te trillen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:35 ]

    Elif - Goede Vampier.
    Ik keek de nieuweling aan en mijn ogen vernauwden zich toen ik doorkreeg wat er gebeurt moest zijn.
    ,,Moordenaar.'' siste ik, ,,Ik hoef jouw cadeautjes niet, als je dat maar weet.'' ik keek haar strak aan.
    ,,En van Jamie blijf je af, begrepen?'' voegde ik eraan toe. Ze leek aardig in het begin, blijkbaar was dat een masker geweest. Tssk, niemand was ook te vertrouwen hier.
    ,,Kom.'' zei ik tegen Jamie, pakte zijn hand en begon verder te lopen richting Odile's kamer. Deed zij ook alsof ze aardig was, net zoals die verdomde nieuweling? Of was ze werkelijk verandert?

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.

    Dewi - Mens.
    Blijkbaar moest ik nog even wachten emt slapen, ik klonk nu best als een opoe maar geloof me.. Als er continue op je gejaagd werd en er werd nog van je bloed gedronken ook, nou, dan ging je dat wel voelen. Maar ze zagen er zo best blij uit, vooral Yue, en ik wilde hu plezier niet verpesten.
    ,,Sure.'' zei ik daarom met glimlach.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.