• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Grace.

    Wat? Zat ze me nu werkelijk uit te maken voor een moordernaar, goed eerlijk gezegd wás ik dat ook, maar niemand kon mij ongestraft beledigen. 'Elif' mijn stem klonk eentonig en het trok haar aandacht. Ze keek me aan en onze ogen ontmoeten elkaar. Plots sta ik opnieuw op de kale vlakte met alleen Elif, kort daar na zakt ze in elkaar en staan haar ogen glazig. 'Niemand beledigd mij' fluister ik zachtjes in haar oor. Ik draai me om en kijk haar doods bange huisdier aan. 'En jij gaat met mij mee'

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:40 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    sdhSKLDGAl

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:55 ]

    @ x DIKKOP - Eh, sorry... maar jou stukje klopt niet helemaal :$


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Lol, Jamie moet even aangepast worden denk ik :'D

    Elif - Goede Vampier.
    Voor ik het wist zakte ik op de grond, ik wilde weg maar kon het niet. Ik moest zwijgend toe kijken hoe iedereen in het huis een voor een werden afgemaakt, ik bleef mezelf maar vertellen dat het niet echt was en voor ik het wist ontwaakte ik uit de nachtmerrie. Ik knipperde met mijn ogen en keek naar de twee, vervolgens stond ik op. Godver, wat was dat? Het was allemaal nep, maar waar kwam 't vandaan? Mijn blik gleed naar de nieuweling, zij dus.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.

    Dewi - Mens.
    Blijkbaar moest ik nog even wachten emt slapen, ik klonk nu best als een opoe maar geloof me.. Als er continue op je gejaagd werd en er werd nog van je bloed gedronken ook, nou, dan ging je dat wel voelen. Maar ze zagen er zo best blij uit, vooral Yue, en ik wilde hu plezier niet verpesten.
    ,,Sure.'' zei ik daarom met glimlach.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Ineens voel ik problemen. Ik draai me om en blijf even op de hoek van de gang stil staan, waar ik Grace tegenover Elif en de jongen zie. Tot mijn stomme verbazing zie ik Elif in elkaar zakken. Ik zie pure angst in haar ogen. Jezus, wat doet ze met haar? En wat moet ik nu doen?
    "En jij gaat met mij mee," hoor ik Grace zeggen. Niet nadenken, stomkop, maar lopen! Ik trek mijn mes en leg het boek op één van de kastjes in de gang. 'Laat hem los, Grace. Ik heb niet voor niks uren in de bieb onderzoek zitten doen om vervolgens toe te kijken hoe hij afgeslacht wordt. Die grens zal doorbroken worden somehow.' Ik richt het mes op haar en kijk haar venijnig aan.
    'Laat hem los, laatste waarschuwing.' Ik begin steeds meer moeite te krijgen om me te focussen. Zijn bloed is enorm afleidend. God, wat heb ik een dorst. Focus, Odile! Hopelijk gaan ze nu eens inzien dat ik geen geintjes maak. Ik hou niet van psychologische spelletjes, om de simpele reden dat ik er zelf aan onderworpen ben. Op een wrede manier.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Grace.

    Ik kijk geschrokken op. 'Wat... Odile?' Ze houd haar mes zo dat ik me wel móét overgeven. Ik verlies mijn controle en al snel zie ik Elif ook weer ontwaken uit haar nachtmerrie. 'Goed, Fijn. Als dat jou keus is Odile' Ik kijk Odile kwaad aan. Als me nu iets aan doet, dan weet ik het zeker. Dan vermoord ik alle mensen die hier aanwezig zijn in dit huis.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:57 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    'Laten we gaan dan,' Lews glimlach krulde zich om in een grede grijns. Met een beetje geluk waren ze binnenkort allemaal verlost uit deze hel. De mensen konden weer gaan en staan waar ze wilden en hij... eigenlijk van het zelfde. Hij liet Yue eerst gaan, dwong Dewi voorzichtig achter haar aan en sloot vervolgens de rij. Hij wist niet exact waar Odile zich bevond, maar ging er vanuit dat Yue daar wel voor zou zorgen. Plots kreeg hij een dreigend gevoel en pikte hij een geur op die hij niet kende. 'Kom mee,' commandeerde Lew opnieuw terwij hij de geur volgde. Toen ze de scene bereikten, leek alles een grote chaos. 'What the fuck is er hier aan de hand?' vroeg hij aan niemand in het bijzonder, Dewi achter zijn rug duwend.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:52 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    @ Thatstory: er wordt een mes op je personage gericht door die o zo lieve Odile (baby).


    No growth of the heart is ever a waste

    @ TheBoss - Ja sorry, ik heb al verbeterd. Hihi. xD


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Grace, je wordt zojusit bedreigt door Odile ;'D

    *komt voorbij met bord*
    -pingpingping- 1e ronde (:

    Eten :x

    Elif - Goede Vampier.
    Ik weet niet waar ze zo gauw vandaan kwam maar ineens was Odile er en bedreigde ze Grace, ze stond dus werkelijk aan onze kant. Ik kon 't niet laten kort te glimlachen en stond op, wachtend op een reactie van Grace. Waarschijnlijk zou ze Odile proberen aan te vallen, als ze mij al aanviel, terwijl ik haar enkel de waarheid zei. Dat wist ze zelf ook.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar verbaasd na, haar cadeautje? Waarom gaf ze ons, of mij, een cadeautje? Wilde ze ons soms omkopen..? Ze was té aardig, terwijl ik erover nadacht liep ik terug naar mijn kamer.

    Dewi - Mens.
    Ik volgde Yue en frunnikte aan mijn vingers, wat zou het plan deze keer zijn? Was er werkelijk iets om die grens te verbreken? Dat zou betekenen dat deze hel voor altijd voorbij was, voor ieder mens die hier perongeluk wkam. Niemand zou hier meer opgesloten zitten.


    etne dus, vandaar kort.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wacht nu moet ik even terug lezen ^^

    Odile - Slechte vampier.

    Van Elif kijk ik naar Grace die me een vernietigende blik toe gooit. Die vertrouwt me dus ook niet meer. Daar kan ik wel mee leven, denk ik half en half grijzend. Ik hurk voor Elif neer.
    'Wat gebeurde er?' vraag ik. Ik had eigenlijk geen idee wat voor gave Grace had. Het leek erop dat ze Elif martelde, maar dan zou ze wel schreeuwen van de pijn. Maar dit was geen fysieke pijn die ik in haar ogen zag. Het leek meer op.. mentale pijn.
    Dan komen Yue, Lew en Dewi binnengewandeld. "Wat the fuck is hier aan de hand?" Ik besef dat ik nog steeds een mes in handen heb en dat Elif ineengezakt op de grond zit. Verdomme. Ik bijt op mijn lip. Had ik er zojuist voor gezorgd dat niemand me nu meer vertrouwt? Ik hoop van harte dat Elif zo vrij zal zijn om de situatie toe te lichten, want ik voel me als een op heterdaad betrapte dief. Elif komt nu overeind en ik zie haar een bemoedigend glimlachje naar mij geven.
    'Wat heb je met haar gedaan,' zeg ik op monotone toon naar Grace.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 18:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Grace.

    Ik keek Odile uitdagend aan, 'Misschien vertel ik het je, als je het mes weg stopt' Ik zag hoe Odile haar hoofd schudde, nee ze vertrouwde me duidelijk niet. Ik begon te grijnsen, 'dat is jammer... nu moet ik het je laten zien' Odile begreep me duidelijk niet en dat was zonde. Ik kreeg makkelijk de kans om haar in de ogen te kijken en dat deed ik dus. In een filts liet ze het mes uit haar handen vallen en zakte in elkaar, net zoals Fait en ELif hadden gedaan.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 18:07 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Oeh, nieuwsgierig wat Odile gaat zien :0

    Yue
    Mijn goede humeur is op slag verdwenen en maakt plaats voor een naar gevoel in mijn maag. Ik kijk de nieuweling geschrokken aan. "Wat doe je? Wat is er gebeurd?" Dan kijk ik naar Odile, die op de grond gezakt is en angstig uit haar ogen kijkt. "Odile? Gaat het?"

    Savoy
    Als ik gerommel op de gang hoor steek ik mijn hoofd uit mijn kamer. Er zijn duidelijk problemen. Fronsend trek ik me weer terug. Ik heb geen zin om me nu met de rest te bemoeien.

    Jamie.

    Met grote ogen had hij toe gekeken hoe Elif op de grond lag en hij werdt weer enorm misselijk. Toen Elif weer overeind kwam, ging de misselijkheid weer weg. Daarna keek hij naar Odile die Grace bedreigde en een tijdje later lag Odile op de grond. ' Gek, mens! ' murmelde hij naar Grace. ' Je doet der pijn! '