• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ik ben blij dat hij zo enthausiast reageerde. "Voor zover ik weet is ze nog in de bieb."

    Savoy
    Als ik genoeg gedronken heb loop ik terug naar de villa. Ik loop meteen naar mijn kamer en ram de deur dicht. Ik voel de woede weer oplaaien. Ik ben niet makkelijk boos te krijgen, maar van mijn eten moet je afblijven.

    Oh dat weet ik ook niet hoor XD
    Ik zag laatst trouewens wel een film over de pest, het zag er echt ranzig uit 0_0

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 18:39 ]

    Odile - Slechte vampier.

    Ik blijf toch even stijf staan. Waarom moet ik nu meteen naar Elif toe? Ik heb alle tijd van de wereld en bovendien ben ik wel benieuwd naar wat er in hoofdstuk 6 staat. Ik neem plaats in de leesstoel en sla het boek weer open. De woorden beginnen hoe langer hoe meer indruk op me te maken.

    "Zij die de zeldzame gave beschikken grenzen te bepalen tussen leven of dood kunnen geestelijk heel sterk maar ook erg zwak zijn. Genialiteit kan gepaard gaan met paranoia. Ze zijn hierdoor makkelijker vatbaar voor manipulaties door soortgenoten. Om een mogelijke grens te breken moet men zich focussen op de zwakste schakel in de geest van de schepper van de grens en die trachten te breken. Bijvoorbeeld iemand met een grote angst voor lichamelijke pijn voor langere duur folteren. Bij afwezigheid of overlijden van de betreffende persoon volstaat een foto of een duidelijke herinnering. Deze herinnering moet eerst op papier worden gezet alvorens de behandeling gestart kan worden. Het is van groot belang specifieke uiterlijke kenmerken weer te geven om verwarring met iemand anders te voorkomen."

    Ik leg het boek even neer en laat de informatie bezinken. Dit is behoorlijk duistere shit, denk ik en schud mijn hoofd in ongeloof en schok.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 18:54 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    mensen, laten we met zijn alle buigen voor het schrijftalent van Sam
    _O_
    Die boekstukken zijn amazing _O_
    Rest ook, maar dat doet er even niet toe
    En wtf is decadentie? kan wel merken dat ik jonger ben :'D
    *gaat even googlen*

    Elif - Goede Vampier.
    Zo snel als Odile's uitbarsting was gekomen, zo snel was ze ook weer verdwenen. ietwat verbaasd sloot ik de deur en keek naar Jamie die vroeg waar de kamer van Odiel was.
    ,,Wat?'' vroeg ik verrast en keek 'm aan, ,,Waarom wil je dat weten?'' ik zweeg een paar seconden en zuchtte toen.
    ,,Je gaat me toch niet zeggen dat je haar kan helpen met haar computer he? Ik vertrouw haar nog steeds niet.'' zoals eerder begon ik weer aan mijn haar te frunniken en na een tijdje verbrak ik de stilte die gevallen was.
    ,,Oké, ik zal je haar kamer laten zien maar ik ga wel mee, voor je eigen best wel. Deal?''

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek haar na en vroeg me af waarom ze ineens zo'n haast had, angst, dorst.. Iets anders? Ik besloot er niet te lang over te piekeren en verliet de kamer. -writersblock >3<-

    Dewi - Mens.
    Toen ik klaar was stapte ik onder de douche vandaan en begon me af te drogen, ik hoorde ineens ook een vrouwenstem en het klonk niet als die van Elif, toch klonk het wel bekend. Vlug kleedde ik me aan en deed mijn haren een beetje goed, vervolgens opende ik de deur en keek naar de twee.
    ,,Vanwaar die opgewekte stemmen?'' vroeg ik, ik had wel iets meegepikt maar kon er niet echt uit opmaken waar ze het over hadden gehad.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 19:21 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    D:
    Nee doe maar niet ><' :'D

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 19:30 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon definitie :x
    Ik had ook leuk liedje gevonen en 't heette nth degree van morningwood.
    't Liedje
    En dat deuntje was verslavend dus ik hele dag zingen, kom ik zo
    thuis en ik zo van; Wtf is morningwood eigenlijk? ^.-
    Dus ik even googlen en dan meteen ook lyrics en toen kwam
    ik tot de conclusie dat het best fout liedje is :Y)

    maar hij blijft leuk (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grace.

    Na dat ik een tijdje door het bos had gelopen kwam ik eindelijk aan bij een dorpje. Het zag er vredig uit en al snel ondekte ik dat er ergens een feestje aan de gang was. De muziek klonk luid en al snel kwam ik uit bij het juiste adres. Veel mensen stonden te dansen in de huiskamer en de deur stond wijd open voor nieuwe gasten. Een grijns verscheen op mijn mond, vanavond had ik geluk. Ik stapte het huis binnen en baande me een weg naar de achtertuin waar een aantal mensen om een kampvuur heen zaten. Plots bedacht ik me iets, waarom nam ik niet wat extra mee... een kenningsmaking cadeautje voor Faith, Odile en Elif. Ik ging naast twee mannen en begon een gesprek. Alsof mijn geluk niet groter kon worden merkte ik dat ze nogal waren aangeschoten door de hoeveelheid bier dat ze hadden gedronken. 'Dus... ' zei ik met een speelse ondertoon in mijn stem. 'Ik woon hier verder op, willen jullie mee gaan?' De mannen bekeken me even en knikten toen. Toen we ongeveer bij het bos waren aan gekomen besloot ik één te proeven. 'Huh... w..wat'Vroeg hij verbaasd. Het was makkelijk om bij zijn nek te komen en al snel proefde ik hoe zijn warme bloed door mijn keel stroomde, het was heerlijk.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 20:19 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Doordat Dewi's haren nat waren, verspreidde haar geur zich snel door de kamer. Het was erg verleidelijk. Vooral nu het al een paar uur geleden was sinds hij voor het laatst gegeten had... Snel bande hij die gedachte uit zijn hoofd. 'Odile schijnt nog een plan te hebben om de barrière te doorbreken,' vertelde Lew met een vage glimlach. 'Ga je mee naar beneden om te weten te komen wat ze al gevonden heeft ?' vroeg hij zacht, terwijl hij moeite deed om de heerlijke geur van haar lichaam uit zijn neusgaten te bannen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Grace.

    Toen ik klaar was met mijn maaltijd gooide ik zijn levenloze lichaam ergens tussen de bosjes neer en de andere man die bewusteloos op de grond lag sleepte ik mee naar het huis. Ik zuchtte toen ik het eindelijk weer in de hal stond. Rustig tilde ik de man op mijn rug en liep ik terug naar mijn kamer. 'O Faith! Odile, Elif!' Mijn stem klonk opnieuw peperzoet en in spanning wachtte ik af, hopend dat ze mijn cadeautje wilden accepteren.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Odile - Slechte vampier.

    Ineens kijk ik op vanuit mijn stoel. Ik hoor de stem van de nieuweling. Wat is er aan de hand? Ik kom overeind en loop de leeszaal uit. Al snel pik ik een menselijke geur op. Nee.. dat kan niet. Het speeksel begint me al in de mond te lopen. Ik sterf van de dorst. Als ik bij de hal aankom flitsen mijn ogen even de ruimte door. Huh, ze was hier net nog. Ik besluit de geur te volgen en kom uiteindelijk bij een kamer.
    'Krijg nu wat,' zeg ik in ongeloof als ik zie wat - of eigenlijk gezegd, wie - er op haar bed ligt. Ik moet mijn uiterste best doen om niet te gaan watertanden. Dit is een ergere beproeving dan ik had kunnen verwachten. 'Het lijkt erop dat jij bent gaan jagen,' zeg ik met een flauwe grijns. Ik zit innerlijk tussen twee vuren. Als ik het vertrouwen van de rest wil winnen is het laatste dat ik moet doen die jongeman leegzuigen. Maar de dorst, de verleiding is zo groot.


    No growth of the heart is ever a waste

    Grace.

    Ik glimlach als ik zie dat Odile mijn kamer is binnen gewandeld. 'Haha, ja dat klopt' zeg ik met nog altijd die zelfde lieflijke toon. 'Het mens is een kenningsmakings cadeatje' Ik zie hoe Odile naar het mens kijkt en merk hoe de dorst haar langzaam over neemt.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Boeeem, ffkes terug lezen ^^

    Jamie.

    Hij knikte en wist niet hoe snel hij uit bed moest komen en zijn kleren weer aan moest trekken. Eindelijk kon hij iets wat hij de hele tijd al had gemist. Gewoon ffkes lekker achter de Pc prutsen. ' Oke, laten we gaan ^^ '

    Ik ga vanaf vrijdag een paar dagen weg en ik weet niet zeker of ik dan online kan komen. =.=

    Dus dan weten jullie dat even.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Odile - Slechte vampier.

    Ik leg het boek even weg en loop langzaam op de jongeman af.
    'Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?' vraag ik met een wat dromerige stem als ik bij hem op bed ga zitten. Ik neem hem zorgvuldig in me op. De vreedzame uitdrukking op zijn gezicht. Zijn hals die me uitnodigt om er mijn tanden in te zetten. Ik buig me voorover en ruik eraan. Dan merk ik dat hij zijn oogleden beweegt en zijn ogen snel daarna opent. Ik snap waarom: Ik zie dat mijn haar in zijn hals kriebelt. 'Ssst,' zeg ik sussend en leg een vinger op zijn lippen. 'Wie ben je?' vraagt hij dan. Ik kijk even op. God, wat heb ik een dorst. Ik krijg een knoop in mijn keel en weet even niet wat te doen. 'Odile,' zeg ik dan zacht. 'Wat?' Hij gaat op bed zitten en kijkt me verward aan. 'Ik heet Odile,' herhaal ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Grace.

    Ik kijk haar aan en begin te vertellen hoe ik het voor elkaar had gekregen 'Het was echt simpel, er was een feestje in het dorpje verder op' Ik begin te lachen als ik er aan terug denk. Mensen waren domme wezens. 'Odile... hij is voor jou, veel plezier' en met die woorden verlaat ik de kamer.

    ____________________________________
    Jee! Er is Internet. Goed dat betekend dat ik gewoon blijf reageren. ^.^

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 12:53 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name