• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    MENS
    Naam: Alex River
    Roepnaam/Bijnamen; Gewoon Alex, vrienden noemen hem soms Al.
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 20
    Kort uiterlijk: Kort bruin haar, normale blanke huid, bruine ogen.
    Beschreven uiterlijk: Alex is erg lang en heeft bruin haar, zijn ogen zijn bruin. Hij heeft een blanke huid maar is niet erg bleek. Op zijn rug zit een diep litteken dat hij nog heeft uit zijn juigd.
    Karaktereigenschappen: Charmant, aardig, eerlijk
    Karakter: Alex is erg aardig en is er altijd voor iedereen, liegen doet hij niet vaak en mensen die dat wel doen kan hij meestal niet zo goed uitstaan. Verder is hij erg charmant en kan hij van alles voor elkaar krijgen. Alex word niet vaak geloofd, niet dat hij vaak lieg... daar in tegen hij is juist altijd eerlijk. Maar de verhalen uit zijn jeugd komen vaak ongeloofelijk over. Verder werkt Alex zig ook altijd in de nesten, wat hij ook doet het gaat meestal altijd fout.
    Likes: Mensen die in hem geloven.
    Dislikes: Mensen die oneerlijk zijn en vaak liegen.
    Crush: -
    Status: Single
    Verleden: Alex heeft een moeilijke jeugd gehad, al op jonge leeftijd heeft hij gezien hoe zijn ouders bruut werden vermoord door wat hij herinnerd als een monster. Natuurlijk geloofde niemand hen en nog steeds doet niemand dat. Alex is vanaf het moment dat hij oud genoeg was opzoek naar dat zelfde monster en dat brengt hem soms in lastige situaties.

    __________________________________________
    Ik hoop dat het goed is dat ik een nieuw persoon heb aan gemaakt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 22:33 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Oewh, sexy dudes zijn altijd welkom.
    Stuur 'm naar binnen! -wbw-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Simoon! Vind je die gast Sexy x'D ?

    Kom maar bij Sambie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eigenlyk niet :'D maar als ik zijn beschrijving lees wel, maar bij plaatje kwijl ik niet weg. HIj kykt stoned. :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahahahaha x'D

    Hihi, hij moet eigenlijk een beetje een sukkeltje voor stellen. XD eneh... ik kon geen leuke plaatjes vinden =.= ik faal daar echt mee.

    - Dus... als jullie nu een "leuk" plaatje vinden, zet hier dan even een link neer. Dan pas ik het even aan. (A)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 21:31 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Deviantaaaart.
    Stuur 'm nou maar naar binnene n hy mag geen sukkel zijn =o
    Lol, stel je voor dat ie homo is en op Lew valt.
    Whaha :x Okay, ja. Nee. Vergeet dat maar.

    Anyway, laat 'm nou geen sukkel zijn x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind hem wel grappig :)

    Yue
    Opgelucht haal ik adem wanneer ik zie dat Odile weer bij kennis is. Maar ze ziet er niet goed uit. Ik bijt op mijn lip. Even kijk ik naar de rest, om te pijlen wat ze denken, maar ze lijken allemaal net zo geschokt als ik. "Gaat het?" vraag ik zachtjes aan Odile.

    Savoy
    Als ik gerommel op de gang hoor steek ik mijn hoofd uit mijn kamer. Er zijn duidelijk problemen. Fronsend trek ik me weer terug. Ik heb geen zin om me nu met de rest te bemoeien.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 21:35 ]

    Nee inderdaad, misschien is het nog wel een leuk liefje voor Odile.
    Arme Alex D: Oke, dit zal m'n laatste offtopicbericht zijn :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoe is deze gast?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Hoe is deze gast?

    Hmm, ik vond die andere mooier :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ja he :'D Ik kan nisk vinden ^o)
    Meiden zetten zichzelf vaker op de foto (nerd)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    ja he :'D Ik kan nisk vinden ^o)
    Meiden zetten zichzelf vaker op de foto (nerd)

    Ik ga even kijken ;3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik knik en glimlach naar Yue.
    'Het gaat prima. Het is alleen zo verdomd klote dat die vervloekte vampier een deel van mijn leven weet dat ik.. liever niet kwijt wil. En ik zie haar ervoor aan dat ze me er vroeg of laat mee gaat chanteren. Het vuile kreng.' Stel dat het zo zou zijn, wat zou ik doen? Ik ben geen type dat zwicht voor chantage. Nooit gedaan ook. Ik ging nog liever dood. Zelfs in de clan was het niemand gelukt, hoe machtig ze ook waren. Ik had een ijzeren wil.
    Ik heb spontaan de grote behoefte aan een lange douche. Alsof ik alles van me af wil wassen, net zoals vijftig jaar terug.
    'Ik ga een douche nemen. Misschien heb je ook behoefte aan wat afkoeling,' zeg ik glimlachend tegen Yue.


    No growth of the heart is ever a waste