• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    Milla - Mens.

    Van de toon die hij aanslaat lopen de rillingen toch een beetje over mijn rug. Ja, hij heeft gelijk over wat de vampier betreft, maar hoe hij zijn woorden uitspreekt.. Het klinkt haast dwingend, het zorgt er ook voor dat ik niet verder durf te vragen.
    'O, oké. Sorry daarvoor dan. Slapen heeft voor mij nu geen zin meer, daar is het nu te laat voor, of te vroeg. Ik ga een ontbijtje maken, wil je ook?' Ik wacht niet eens op antwoord en ik wil al twee borden pakken, als hij niet wil is dat ook goed, dat zie ik dan wel, ik kan hem alleen even niet aankijken, omdat er dan gelijk vragen omhoog komen. O, fijn, hij staat voor de borden. Ik trek hem aan zijn hand naar voren en duw hem grinnikend de keuken uit, ik leg niet uit wat ik ga doen, omdat dat duidelijk is als ik het kastje opentrek. Ik moet op mijn tenen staan om bij de borden te kunnen en zelfs dan kan ik er nog maar net bij. Was ik maar wat langer!

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 21:20 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik glimlach. 'Het geeft niet,' verontschuldig ik me. Ineens begint ze over het eten en komt mijn kant op gelopen. Voor ik het door heb pakt ze me aan een hand beet en duwt me de woonkamer in, rechtstreeks in de volle zon. Ik draai me even om en kijk recht in een felle gele bal die op komt. Ik slik en draai me zo snel mogelijk om, waar ik haar op haar tenen zie staan om bij de borden voor ons ontbijt te komen. Een uitgelezen kans om weer die keuken in te glippen. Ik maak me uit de voeten en ga achter haar staan. 'Laat mij je helpen. Mag ik?' Ik merk dat ze niet protesteert. Zachtjes omklem ik met mijn handen haar dunne taille en til haar zonder enige moeite de lucht in zodat ze bij de borden kan. Ik besef dat ze waarschijnlijk in de woonkamer wil gaan eten en ik moet snel denken als ik onder die straf uit wil komen. Haar achtertuin biedt uitkomst. Het is er groot en er valt geen direct zonlicht op door de struiken waarmee het is afgeschermd. In het midden staat een tuinstel.
    'Zullen we buiten eten? De ochtendlucht zal ons goed doen,' stel ik al glimlachend voor.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Als hij me optilt kan ik mijn lach niet meer inhouden.
    'Nu voel ik me nog kleiner!' Roep ik en ik gier het uit, tot ik me snel weer verman. Ik lijk wel een kleuter zo. Ik heb de borden nu wel en houd wat dingen omhoog tot hij knikt dat hij dat goedkeurt als eten. Terwijl ik het ontbijtje maak vertel ik hem lachend dat hij sterk is, aangezien hij me zonder enige moeite omhoog kreeg. Dan stelt hij voor om buiten te eten. Ik werp een blik naar buiten en knik, het is prima weer. Niet te koud, niet te warm. Ik pak beide borden op en loop voor hem uit naar buiten.
    'Prachtig voorstel, het is heerlijk weer!'


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik kan het niet laten een geluidloze lach te laten ontsnappen. 'Bedankt,' glimlach ik wat bescheiden als ze aangeeft dat ik sterk ben. Ik ben het niet gewend om complimenten te krijgen en zelfs als koude harteloze vampier raken zulke dingen me wel degelijk.
    Wat onwennig loop ik achter haar aan. De buitenlucht doet me inderdaad goed, maar ik mag wel als de neten oppassen dat die verrekte zon me niet te pakken krijgt.
    'Als ik ergens mee kan helpen, zeg het gerust. Ik heb twee lege handen.' Ik klap de stoelen uit en fatsoeneer de tafel, zodat zij het ontbijt erop kwijt kan. Ik ga zitten en volg haar handelingen nauwkeurig. Het kost me moeite om mijn ogen van haar af te houden. Ergens bekruipt me een schuldgevoel. Dankzij mij is ze haar nachtrust kwijt en naar mijn weten kunnen mensen dat heel slecht hebben. Maar ik besluit er niks over te zeggen. Als zij het huis uit is heb ik voldoende tijd om na te denken over een plan om hier weg te komen. Tenzij ze me ook het huis uit trapt. Dan mag ik me wel heel snel uit de voeten maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik wacht tot hij klaar is met het fatsoeneren van de tafel, kijk hem dankbaar aan en zet alles neer, dan ga ik tegenover hem zitten op de lege stoel. Ik wrijf door mijn ogen en gaap. Direct verontschuldig ik me daarvoor.
    'Het spijt me dat je uit je bed moest komen vanwege mij. Als je wilt, kan ik me ook gewoon ziek melden. Dan blijf ik de hele dag hier en zorg voor je.'
    Stiekem hoop ik dat hij "ja" zegt, ik heb geen zin om te werken na zo'n nacht. Bovendien zou ik me niet eens kunnen concentreren, mijn gedachtes liggen alleen bij hem. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik hem alleen in zijn onderbroek heb gezien. Zijn lichaam, zijn ogen, zijn haar en zijn gezicht, het is gewoon perfect. Zonder dat ik het door heb staar ik hem aan en denk weer aan het beeld van hem in zijn onderbroek. Ik vloek binnensmonds dat ik mijn gedachten niet kan beheersen.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Oh, ik ben juist degene die zich mag verontschuldigen. Ik ben een behoorlijk lastige gast vandaag en het spijt me dat je daarvoor je nachtrust moest missen. Ik denk persoonlijk dat het 't beste is als je een paar uur slaap pakt na het eten, tenzij je werk heel dringend is. Te weinig slaap is niet goed voor een mens.' Ik huiver bij het idee dat ze voor me gaat zorgen. Dan heb ik geen kans om er vandoor te gaan. Ik neem mezelf voor om aankomende nacht haar te grijpen. Als ik haar nek eenmaal heb leeggezogen kan ik 'm meteen smeren. Als ik haar nu dood loop ik de hele dag risico dat iemand ons vindt. Tenzij.. op dat moment ontvouwt zich een briljant plan. Als ik het voor elkaar krijg haar mee te nemen naar mijn huis heb ik vrij spel. Het is vrij afgelegen dus geen kans op lastige buren die mijn plan verstoren. En als ze bij me blijft heb ik de hele dag om haar vertrouwen te winnen. Ik kijk haar met mijn diepblauwe ogen aan en leg zacht mijn hand op de hare.
    'It's your call.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    'Verontschuldigen? Die is gek. Ik blijf thuis, slapen is geen slecht idee maar het wordt nu alleen maar weer lichter en dat slaapt niet fijn. Plus, dat is zeer ongezellig voor jou,' zeg ik met een toon die aangeeft dat ik helemaal zeker ben van mijn zaak. Hij kijkt me nu recht in mijn ogen aan, ik kan niet wegkijken, zelfs al zou ik dat willen. Het is alsof zijn ogen mij hyptnotiseren. Dan legt hij zijn hand op de mijne en ik schrik weer van de zachte, maar koude aanraking. Het is echt ijskoud, zoals de huid van een dode voelt. Ik draai mijn hand om en pak de zijne steviger vast.
    Wat is hij knap.
    Focus, Milla, focus!
    'Mijn werk is niet zo belangrijk, ze kunnen vast wel een serveerster missen, toch?' vraag ik met een glimlach.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik bedenk me nu dat deze dag wel enorm lastig voor me gaat worden. Stel dat ze met me naar de stad wil, wat moet ik dan? Als het zwaar bewolkt zou zijn is het nog wel mogelijk om een paar uurtjes in daglicht te lopen, maar met het heldere weer van vandaag gaat dat een hel worden. Ik bijt weer op mijn lip en dwing mezelf vervolgens om dat niet te doen. Ik glimlach wat verlegen als ze standvastig van plan is te blijven. Ik wil je geen kwaad doen hoor, ik wil alleen mijn tanden in je nek zetten, denk ik en doe mijn uiterste best om niet vals te gaan grijnzen. Ik zie haar gezichtsuidrukking wat betrekken als ik mijn hand op de hare leg. 'Sorry, ik ben nogal.. koudbloedig. Men schrikt wel vaker. Wacht.' Ik buig voorover, pak haar hand en leg deze op de plaats vlak boven mijn borstkas, het deel van mijn lijf dat wel warm aan voelt. Vooral als ik in mijn element ben tijdens de jacht stijgt de temperatuur in mijn lijf behoorlijk.
    'Maar je werkt dus als serveerster?' vraag ik en ga weer goed zitten. Ik geef haar nu alle ruimte om verder te eten. 'Bevalt het?' Persoonlijk zie ik een bar als een plaats met te luidruchtige mensen die niet van vrouwen af kunnen blijven, maar dat is het beeld in de roerige tijd in Rusland vroeger. Die mensen konden pas zuipen. En dan kwamen er nog mannen van het Rode Leger langs, wat soms nogal eens uitdraaide op gevechten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - mens.

    Ik heb net eten in mijn mond als hij mijn hand op zijn borstkas legt. Zo snel mogelijk slik ik het door en ik ben wederom niet in staat iets te zeggen. Het voelt heerlijk warm en rustgevend aan, zo kijk ik nog even naar mijn hand tot hij vraagt of het werk als serveerster me bevalt.
    'Meestal wel, het is er erg gezellig en ik werk met een leuk team. Soms zijn er van die dronken mensen die maar blijven bestellen en het vervolgens niet kunnen laten om tegen je kont te slaan als je de bestelling hebt opgenomen en erin knijpen als je het drinken komt brengen. Tegenwoordig zijn er ook meer bloedzuigers, die weiger ik te bedienen. Nu zijn er soms ook wel goede vampiers, maar die kun je van tevoren niet herkennen, dus bedien ik er maar helemaal geen. Ach, ik praat veels te veel over mezelf! Vertel jij eens wat meer, waar werk jij bijvoorbeeld?'

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 23:10 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Zulke mensen hebben geen eergevoel,' zeg ik scherp en denk weer terug aan de bars in mijn tijd. Ik zou me niet prettig voelen als vrouw in zo'n bar. Het is moedig werk, dat zeker. Dan merk ik hoe venijnig ze over vampiers praat. Ze heeft echt een gruwelijke hekel aan ons. 'Bloedzuigers he.. dat lijkt me lastig. Je weet nooit wie je nek wil doorbijten en wie niet.' Ze zou eens moeten weten hoe erg ik verlang naar een slok van haar bloed. Dan wil ze dat ik wat meer van mezelf los laat. Ik ben niet goed in dingen over mezelf vertellen. Wat onwennig laat ik de ogen over tafel glijden en neem een hap van het eten.
    'Tsja.. waar zal ik beginnen,' start ik. 'Ik kom oorspronkelijk uit Rusland, maar ik wou eens heel ergens anders opnieuw beginnen. Ik wilde weten hoe het is om weer.. te leven. Tot rust te komen. In Rusland is het leven hard en de mensen zijn hard. En hier is iedereen zo zachtaardig, warm en gastvrij. Dat heb je me meer dan voldoende bewezen.' Opnieuw kijk ik haar doordringend aan. 'En daar dank ik je voor. Als er iets is dat ik terug kan doen, zeg het me.' Ik moet mijn angst voor oogcontact overwinnen. Ook al behoort ze tot een vervloekt zwak ras, ze heeft prachtige ogen. Ze hebben niet de hardheid en koude als vampierogen. Eigenlijk is alles aan haar mooi. Ik zou haar toch zo graag willen vasthouden, of haar willen.. Fjodor, ellendige hond! Ik verbreek het oogcontact en ik wend me weer tot mijn eten.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 23:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    'Je hebt helemaal gelijk, en ik heb mijn nek liever heel dan doorboort met twee gaatjes. En dat buiten het feit dat ik liever leef, natuurlijk.' Dan begint hij meer over zichzelf te vertellen. Rusland leek me zo'n prachtig land, maar zo praat hij er niet over. Er is iets aan hem en aan zijn manier van praten, alsof hij helemaal niet uit deze tijd komt. Maar ik ben ervan overtuigd dat dat gewoon komt omdat hij Russisch is, dat is toch een heel andere cultuur. Hij bedankt me met een doordringende blik, ik antwoord er niet op, het is als vanzelfsprekend voor mij.
    'Nou, ik ben blij dat je hierheen bent gekomen,' glimlach ik en ik wiebel wat op mijn stoel. 'Jij mag het zeggen, wat wil je doen vandaag?'

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 23:45 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Even flitsen mijn ogen naar de straalblauwe lucht. Ja, wat viel er eigenlijk te doen? Nu naar buiten gaan is rechtstreekse zelfmoord. Bovendien was ik nog 'ziek' dus dat was een geldig excuus om binnen te blijven.
    'Zou ik misschien mogen douchen? Ik geloof dat iemand gister z'n drank over me heen heeft gegooid, ik ruik niet helemaal fris.' Ik haat het om me vies te voelen. Een goede lichaamshygiene heb ik altijd erg belangrijk gevonden. Ik kijk haar nogmaals aan en ik merk dat haar rode lokken in een staart zitten. Hoe zou het er los uit zien? Ik waag het erop. Ik kom overeind en loop naar haar toe. 'Je haar..' begin ik. 'Ik zat me net af te vragen hoe het er los uit zou zien. Mag ik..?' Ik gebaar naar de staart.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik trek een vies gezicht, drinken over je heen is inderdaad niet echt ideaal.
    'Natuurlijk kan dat, no problem sir,' zeg ik meteen.
    Hij begint over mijn haar, gelijk schiet ik in de stress. Wat? Zou het niet goed zitten? Misschien zijn er plukjes uit of.. O, hij wil weten hoe het er los uitziet. Ik draai me wat om zodat hij er makkelijker bij kan.
    'Ja hoor, zolang je mijn haren maar niet uit mijn hoofd trekt,' glimlach ik. Hij is de eerste die me vraagt mijn staart uit te doen. Ik heb het bijna nooit los hangen, dan hangt het alleen maar voor mijn gezicht. Iets wat bij hem leuk staat, net boven zijn diepblauwe ogen. Ogen waar je in verdrinkt.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Met alle zorgvuldigheid begin ik aan het elastiekje te peuteren terwijl ik de zachte lokken door mijn hand laat glijden. Als ik het elastiekje eruit heb weten te halen zonder dat ze een pijnkreet laat horen ben ik daadwerkelijk trots op mezelf. Ik heb nu haar staart in handen en mijn blik glijdt naar haar nek. Heel voorzichtig streel ik er met mijn koude vingers overheen en doe mijn uiterste best om me in te houden. Ik heb er echt moeite mee. Als vanzelf word ik richting de nek getrokken, zie de bolletjes kippevel er zelfs op staan. Oh god. Nog even en ik.. Haar nek bevindt zich nu binnen bijtafstand. Ik blijf dichterbij komen, open heel voorzichtig mijn mond. Ze heeft nog steeds niks door. Dan geef ik haar een vederlichte kus in haar nek en laat het haar er overheen vallen. Als verdoofd blijf ik achter haar staan en laat wat ik zojuist heb gedaan tot me doordringen. Ik ben te verlamd om mezelf ook maar te straffen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla -Mens.

    Hij krijgt de elastiek uit mijn haar zonder me maar een keer pijn te doen, daarna houdt hij mijn rode lokken nog even vast. Plots voel ik zijn vederzachte lippen op mijn nek en als vanzelf schiet mijn hand naar die plek. Ik blijf nog even zo staan voor ik me omdraai.
    'Eh...' stamel ik met een rood hoofd. Dan neem ik de borden en loop er snel mee richting de keuken. Vervloekt. Watje dat ik ben. Eenmaal in de keuken leun ik tegen het aanrecht. Ik kan het niet helpen, ik heb nog nooit op deze manier aandacht van een jongen gehad. Ja, ik ben wel eens nagefloten Merlotte's, maar al die gasten waren dronken. Verder dan een knuffel kwam het bij mij nooit. O God, hij moet me nu wel haten. Of zichzelf, maar dat is onzin, want het is niet nodig. Zijn aanraking was fijn, zeer fijn.


    everything, in time