• De stelling van vandaag luidt:
    Het is goed dat Mubarak opgestapt is als president van Egypte

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Like I care :p


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vind van wel. Er was hartstikke veel armoede en werkeloosheid in Egypte en hij deed er niks aan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hmm, ik weet niet zo goed hoe de situatie in Egypte was, dus of de protesten wel doorgrond waren. Maar als ik van de persoon boven mij mag uitgaan: ja, dan is het goed dat hij is opgestapt.


    It's time to be happy again.

    Ik volg het allemaal niet zo, maar ik denk dat het wel een goede stap is, en hoop dat het nu beter gaat worden daar.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Eens, hij was een wrede dictator: weg ermee.


    Me so good.

    Ja, goed voor de egyptenaren, maar we moeten nog een van wachten wat er nu gaat gebeuren.


    ~ Jalexis takes over your world...

    Pickwick schreef:
    Ik volg het allemaal niet zo, maar ik denk dat het wel een goede stap is, en hoop dat het nu beter gaat worden daar.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    xSnoepjex schreef:
    Eens, hij was een wrede dictator: weg ermee.

    Dat viel wel mee hoor. Hij was wel een dictator, maar hij was helemaal niet zo slecht tegen het volk.

    Het ligt eraan wat er nu gaat gebeuren. Als die moslims aan de macht komen dan weet ik da zo net nog niet. Zolang ze dan meer vrijheid krijgen dan is het natuurlijk altijd goed.


    To live would be an awfully big adventure

    eens!!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Hij was een dictator, dus ja. Ik vind het goed dat hij is opgestapt. Maar nu heeft het leger de macht, en of dat zou zo'n goed idee is...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Helemaal mee eens.


    "Ignite, my love. Ignite."

    zeker wel!


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Hmm ik weet het eigenlijks niet (zip)
    Want ik woon er zelf niet(A)
    Maar ik denk dat het wel goed is dat hij weg is:Y)
    we zullen wel weer horen wat er verder daar gebeurd;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Ik denk het wel. Als hij president was gebleven dan zou het volk al helemaal niet meer te handhaven zijn. Ik hoop dat het nu beter wordt voor Egypte.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    It's a revolution.

    -knikt-


    Life is hard and then we die