• De stelling van vandaag luidt:
    Het is goed dat Mubarak opgestapt is als president van Egypte

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Nou opgestapt... Maar ja ik vind het goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Qlimax schreef:
    Ik vind van wel. Er was hartstikke veel armoede en werkeloosheid in Egypte en hij deed er niks aan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, maar wat gebeurt er nu?
    Hoe kan je de mensen nu tevreden stellen?
    Er worden een heleboel dingen gestolen, die belangrijk kunnen zijn.

    Ik moest vanochtend (als dagopening) naar mijn Grieks leraar van 21 luisteren die ging zeiken of het wel goed was.


    Food.

    Eens,


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Pickwick schreef:
    Ik volg het allemaal niet zo, maar ik denk dat het wel een goede stap is, en hoop dat het nu beter gaat worden daar.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik weet niet eens wat er in Egypte aan de hand is, dus I don't care


    Today will be Girl's Day party with you~

    de hele wereld is tegen hem,
    dus nouja, ik denk wel dat het beter is.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Idk. Met de demonstraties zal 't in ieder geval nog niet afgelopen zijn.. Nu ze dit eenmaal hebben bereikt (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het goed dat hij is opgestapt, maar ik weet niet of het goed is voor het land en voor de wereldeconomie. We moeten maar wachten op wat er gebeurd.


    Being the fucking hore of Troy doesn't mean I want to fuck you

    Eens.


    Mubarak is een wrede dictator. Terwijl het volk steeds armer werd, werd hij steeds rijker.
    Natuurlijk had hij ook zo zijn goede dingen, hij kon goed onderhandelen. Hij maakte Egypte één van de belangrijkste landen in het Midden Oosten, al dan niet het belangrijkste. Het Egyptische leger is geweldig goed, maar zelfs zij krijgen slecht betaald.


    Het Westen ziet Egypte niet zoals het is. Mijn vader is een Egyptenaar uit Alexandrië en geloof me, hij is er niet voor niets weggegaan.
    Egyptenaren hebben een grote eer voor hun land, het is niet verwonderlijk dat ze dertig jaar over zich heen hebben laten lopen.
    Vakantieland en het echte Egypte zijn als dag en nacht. Mijn familie in Egypte heeft het nog goed, maar zelfs zij leven met z'n vijfen in een ontzettend klein appartementje.


    Toch is het met het aftreden van Mubarak nog lang niet afgelopen en zal het nog vele jaren duren voordat alles weer beter wordt, maar het is een begin.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Qlimax schreef:
    Ik vind van wel. Er was hartstikke veel armoede en werkeloosheid in Egypte en hij deed er niks aan.


    & Alleen nu maar hopen dat er geen moslim extremisten aan de macht komen, want dan loopt het misschien wel helemaal fout.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 16:19 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oneens.
    Alsof nu alle problemen op zijn gelost.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eens.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Sorry, de Egyptische politieke situatie is niet helemaal mijn ding. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eens, natuurlijk! Die mubarak lijkt me een klootviool.


    You are beautiful, you are love.