• De stelling van vandaag luidt:
    Het is goed dat Mubarak opgestapt is als president van Egypte

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Eens.
    Het betekent niet dat het niet geweldig goed gaat met Egypte, maar hé, stapje voor stapje?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Idon'tcare:Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik volg het niet, maar aan reacties te horen blijkbaar wel.

    Fitch schreef:
    Hmm, ik weet niet zo goed hoe de situatie in Egypte was, dus of de protesten wel doorgrond waren. Maar als ik van de persoon boven mij mag uitgaan: ja, dan is het goed dat hij is opgestapt.


    None but ourselves can free our minds.

    Denk het, mogen Egyptenaren beslissen volgens mij. Hun land (:

    Hij was wel een dictator maar hij heeft ook goede dingen gedaan voor het land. Ik denk dat hij gewoon tien jaar geleden al op had moeten stappen en er democratische verkiezingen gehouden hadden moeten worden. Want nu kan er zo een staatsgreep worden gepleegd of het land valt in handen van het moslimbroederschap en dan wordt het misschien wel een extremistisch moslimland.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik denk het wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ja want er waren echt veel problemen in het land. ik vond het ook echt dat mubarak moest opstappen. maar het is uitendelijk wel een stuk prettiger voor de egypternaren.


    emo zijn betekent voor mij mezelf uiten!!!

    Fitch schreef:
    Hmm, ik weet niet zo goed hoe de situatie in Egypte was, dus of de protesten wel doorgrond waren. Maar als ik van de persoon boven mij mag uitgaan: ja, dan is het goed dat hij is opgestapt.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ja, het is een revolutie. Die mensen zitten in dat land al 40 jaar onderdrukt. geen rechten, niks. Die Mubarak heeft iets van 70 miljard, terwijl het volk in armmoede leeft. En hij mocht best wel wat eerder weggan. Hij heeft heel Egypte gwn voor de gek gehouden..

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 19:10 ]


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Eens,ik ben zelf half egyptisch en ik ben erg blij dat hij weg is<333

    Serophina zei op 15 feb 2011 - 0:00:

    Like I care :p


    Als je het je niets kan schelen waarom geef je dan een reactie en waarom ga je uberhaupt naar deze topic??


    I´m nothing special.

    Eens, maar wat komt er nu?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    erophina zei op 15 feb 2011 - 0:00:

    Like I care :p



    Als je het je niets kan schelen waarom geef je dan een reactie en waarom ga je uberhaupt naar deze topic??


    Echt he?:S


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Ja, dictatuur dat het daar was is eindelijk weg!


    Don't dream your life, but live your dream!

    ja, anders zouden alle mensen nu nog zo doorleven zoals ze eigenlijk niet willen.