• heey hoii haay(A)

    Ik(Shanice bekend als NimmaGirl) & Joliená(bekend als SceneDoll),Maken een quiz en daar hebben we rollen voor nodig.
    Hier alvast een klein stukje:

    Tom wordt model bij Karl Kani,zijn vriendin vind het niet echt cool,dat haar vriendje model wordt.Daarom maakt ze het uit.Tom word verliefd op een meisje,en hij wilt haar voor zich winnen,maar in nadeel : zij heeft al een vriendje.Hoe gaat het veder??.

    en nog een stukje :
    Bill word model bij Armani.Zijn vriendin vind het übervet,Omdat zij ook in de modewereld zit.Maar er gebeurt wat,Waar door BIll zijn hart breekt.Hij zou nooit meer verliefd kunnen worden.Maar dan komt er een meisje die zijn hart op hol laat slaan.Maar ik probleempje : zij moet niks van hem hebben.

    Dit kom er dus in voor^^.
    Hier komen de rolletjes:


    vriendin Tom [Voor even]:
    toekomstige vriendin Tom:BEZET!!!
    bf van toekomstige vriendin Tom:
    Vriendin Bill[voor even]:
    toekomstige vriendin Bill:
    Zusje Toekomstige vriendin Bill:BEZET!!
    Vriendin Georg:
    Vriendin Gustav:

    Dit moeten we weten :
    Naam :
    Leeftijd :
    Foto:(voor vriendinnen van Tom en Bill willen jullie dan een model kiezen??zoals Tyra Banks ofzo)
    Tekstje:
    De gene met het beste tekstje krijgt de rol.

    Xoxo Shanice(NimmaGirl) und Joliená(SceneDoll)

    Rol; vriendin Georg of toekomstige vriendin bill

    Naam; Kim

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school players

    Plaatje;http://www.viennaautographs.at/Bilder/Cuoco-Kaley---ICO04541.jpg

    Tekstje;

    Haai
    Ik ben Kim
    Ik ben 18 jaar oud
    Ik ben lief koppig eigenwijs en brutaal:P
    Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes:P
    Ik heb haat aan school zoals iedereen:P en ik haat players
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Naam: Yvette of als je deze stom vindt, mag ook andere
    Leeftijd: 17
    Foto: Ik kon de foto niet meer vinden op internet, maar zet hem wel even in mijn fotoboek.
    Tekstje:
    Hay,
    Ik ben Yvette en ben 17 jaar. Ik ben nogal een druk, en ondeugend persoontje. En ben niet op mijn mond gevallen, Ik flap er echt alles uit. Kan zijn nadelen hebben (lees; ruzie etc). Verder heb ik niet echt een 'stijl'. Ik ben wie ik ben, en niet anders.
    Umm... wat kan ik nog meer interessants over mij vertellen? Achja.. ik zit nog op school, in de 5de van VWO. Maar daarnaast werk ik als serveester in een restaurant. Wat ik na school wil doen? Het klinkt gek, maar als een chefkok werken:$.
    Ik ben momenteel single, en niet zoekend. Ik kom hem wel een keer tegen als het zover is.
    Verder ben ik dol op mijn 2 beste vrienden, mijn kat, uitgaan, shoppen, en mijn broer irriteren (vooral als hij net wakker is)
    Shit, ik moet opschieten. Moet naar mijn werk. Bye

    MEERR!!!hallo mensen,willen jullie geen rol ofzo??
    niet dat ik aandring ofzo(A)

    Toekomstige vriendin Bill



    Tekstje:





    Hej ik ben Marisha Van Dijk en ik ben 17 jaar oud. Ik ben een van 'de' scene queens maar ik heb even een tijdje vrij. ik hou van uitgaan met mn vrienden en computeren in een verslaving. ik ben ook verslaaft aan energiedrank eigelijk drink ik daar teveel van. ik ben meestal een beetje bazig maar ik heb wel een fijn karakter (vind ik zelf) ik ben bruaal en denk er niet overna om even me mond te houden maar zo dra ik een leuke jongen zie klap ik finaal dicht.





    likes : Chocolade!! engergie drank



    dislikes: Gezond eten huppels mensen die zich aan stellen



    dit ben ik xx






    foto: http://img1.liveinternet.ru/images/attach/b/3/21/5/21005147_eschyo_brukli.jpg




    (K)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    o en wil je laten horen als ik hem wel hbe of niet? danke(K)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Oeehh spannend x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik hoop dat ik de rol krijg(A)
    Want deze serie lijkt me echt wel leuk,
    dus als ik niet wordt gekozen, ga ik hem nog steeds maken!
    Maar toch blijf ik hopen xD

    MENSEN!!!!!ff reageren op de rollen. xD

    Ikk zeg lkkr niet wie de rol heeft x)

    ik zet gwn BEZET!!
    en dn moet je de quiz maar maken xD

    xoxo Shanice

    Je kunt nog voor ALLE rollen inschrijven!!

    Toekomstige vriendin Tom;

    Naam : Michelle

    Leeftijd : 17

    Fotovoor vriendinnen van Tom en Bill willen jullie dan een model kiezen??zoals Tyra Banks ofzo)
    http://www.webwombat.com.au/lifestyle/fashion_beauty/images/jessica-alba-3.jpg

    Tekstje:
    Heey!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes oud! Min hobby's zijn; mijn modellenwerk, schrijven, tekenen, muziek luisteren en shoppen. Mijn karakter is nogal Bitchy maar ik kan ook heel lief zijn. Het interreseerd mij vrij weinig wat je over mij denkt want ik leef toch mijn leven wel! Ik ben verslaafd aan; Ijs maar jammer genoeg mag ik dat niet, Hello kitty, Gloomy Beasrs, Felle Kleuren en rokjes! Als ik niet voor de media ben ben ik nogal een raar persoontje, ik kan soms opeens van mijn stoel opstaan en heel raar gaan dansen x'D.. And this was all I want to say!

    Byez<3 Love you all!


    Ik hoop dat ik de rol krijg lieverd!<3

    Ik wil het weten x'D Dus wees snel met de proloog lieverd!!!

    Wie hebben nou een rol x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Zeg sgatt, ik wil wel toekomstigeVriendin Tom zijn zeu (A)
    en jij Bill ofzo :]

    maar ik begrijp als je niet wilt eeh , ik heb trouwens nog iemand gezien voor een roll^^