• Dat gevoel heb ik gewoon, de laatste tijd heeft iedereen in mijn omgeving wel een 'relatie'. En ik voel me daar best wel kut onder, alsof ik de enige ben zonder zeg maar. En voordat iedereen gaat zeggen, dat komt vanzelf wel allemaal toch voelt het niet leuk. =(
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik snap dat je je zo kut voelt.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik ook niet, troost jezelf :'D
    Nee, het komt vanzelf wel goed. Het is niet zo dat jij per se een vriendje moet als iedereen er een heeft.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    De één is er al wat later mee dan de ander, dat komt echt nog wel. ^^ Je bent nog 18. Je hebt in feite nog tijd zat. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ROSEISHOT schreef:
    Ik voeg me bij de club. :Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Discover schreef:
    Ik heb op dit moment precies hetzelfde gevoel.


    I solemny swear i am up to no good

    Oh yes, zo voel ik me al like twee jaar of zo. Kinda depressing. Het enige wat werkt is keihard wegdouwen dat gevoel, anders ga je kapot aan zelfmedelijden.
    And yes ik spreek uit ervaring.


    No growth of the heart is ever a waste

    Inviolable schreef:
    Stiekem weet ik precies wat je bedoelt. En soms voelt het inderdaad niet leuk, maar ach als ik jou was, zou ik me er verder niet zo druk om maken en je moet tevreden zijn met wat je hebt. (:
    Ik maak me er ook niet druk om en ik ben zeeer tevreden met wat ik heb. En soms zou ik best een vriend willen, maar aan de andere kant vind ik het zo ook meer dan prima en wil ik geen vriend.


    "I shut my eyes in order to see.'

    hihi bij mij ook hoor,
    of ze hebben een relatie of zijn verliefd,
    en dan zit ik daar zo tussen, tussen hun liefdes problemen die ze altijd aan mij vertellen.
    ach, als ik het heb, helpen ze mij (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Je zult echt wel een leuk persoon tegen komen ;)


    What is youre favo scary movie?

    ROSEISHOT schreef:
    Ik voeg me bij de club. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb ook geen vriendje. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb het ook hoor, al mijn vrienden en vriendinnen hebben een relatie.
    Maar ze proberen me te koppelen x'D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik ken het gevoel.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Je bent niet de enigste.:(


    Food.

    HeroHUNTER schreef:
    Ik zit met hetzelfde. Iedereen heeft zo'n schattige relatie, en ik trek junkies aan. Daar gaat mijn zelfachting --'
    En het lelijkste wijf in mijn school heeft een vriendje, en geen enkele jongen kijkt mij aan..
    Ach, ik denk maar steeds dat het ooit wel komt. Of dat ik desnoods over een paar jaar nog non kan worden (a)


    hun, same story, en nu heb ik n sexy vriendje. neem op de trein een depri vriendin mee, laat haar zeggen 'ik zie in elke jongen S. z'n gezicht', tik de jongen aan en vraag dan depri vriendin of hij op haar ex lijkt... werkt echt :')

    dus, moraal van het verhaal; al heeft de lelijkste van school een vrind, wacht maar tot jij er een vind! ((die is meestal mooier))((en ik trek normaal gezien ook enkel pedo's en junks aan!))
    haha dat rijmt :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.