• Dat gevoel heb ik gewoon, de laatste tijd heeft iedereen in mijn omgeving wel een 'relatie'. En ik voel me daar best wel kut onder, alsof ik de enige ben zonder zeg maar. En voordat iedereen gaat zeggen, dat komt vanzelf wel allemaal toch voelt het niet leuk. =(
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ken 't gevoel.
    Maar zij hebben wel hun 'ene relatie' waar ze aan vast zitten. En jij kan vrij zijn, doen wat je wilt.
    En denk dan eens in hoe veel VRIENDEN jij hebt, alleen Q al is al heel veel, en dan ook nog al die lieve mensen die in 't topic reageren. En denk ook aan je familie, huisdieren, dingen waar je van houdt.
    Is dat ook niet een soort liefde dan?
    En ook al wil je het niet horen: Ooit op een dag, is er een vriendje voor jou.
    (flower)


    “Love is a contradiction.”

    TheBoss schreef:
    Ik word ook zo'n beetje ziek van die 'komt vanzelf wel goed' opmerkingen. Ik snap wel dat liefde niet aan tijd gebonden zit, maar na fucking drie jaar vrijgezel zijn wordt het behoorlijk vervelend, zeker als je je bedenkt dat er mensen zijn bij wie het allemaal aan komt waaien. Dan ga je je gewoon afvragen: whatthehelliswrongwithme. Maar ja, heb geen zin om vanavond weer verdrietig in bed te liggen dus ik peer 'm hier.


    Agree.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Liefde komt nou eenmaal niet zomaar aanwaaien en tja, dan is het vervelend als je al 3 jaar vrijgezel bent, maar daar is dan vast wel een reden voor.

    -Geduld-


    You are beautiful, you are love.

    TheBoss schreef:
    Ik word ook zo'n beetje ziek van die 'komt vanzelf wel goed' opmerkingen. Ik snap wel dat liefde niet aan tijd gebonden zit, maar na fucking drie jaar vrijgezel zijn wordt het behoorlijk vervelend, zeker als je je bedenkt dat er mensen zijn bij wie het allemaal aan komt waaien. Dan ga je je gewoon afvragen: whatthehelliswrongwithme. Maar ja, heb geen zin om vanavond weer verdrietig in bed te liggen dus ik peer 'm hier.

    Hm-hm. Laat staan al 18 jaar vrijgezel zijn (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Discover schreef:
    Ik heb op dit moment precies hetzelfde gevoel.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Je bent niet alleen, schat. (cat)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb ook geen relatie (:
    En geen van mijn vriendinnen heeft een relatie, dus je bent niet de enige ;)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Discover schreef:
    Ik heb op dit moment precies hetzelfde gevoel.


    Hope goes lost but never dies.

    Discover schreef:
    Ik heb op dit moment precies hetzelfde gevoel.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    TheBoss schreef:
    Ik word ook zo'n beetje ziek van die 'komt vanzelf wel goed' opmerkingen. Ik snap wel dat liefde niet aan tijd gebonden zit, maar na fucking drie jaar vrijgezel zijn wordt het behoorlijk vervelend, zeker als je je bedenkt dat er mensen zijn bij wie het allemaal aan komt waaien. Dan ga je je gewoon afvragen: whatthehelliswrongwithme. Maar ja, heb geen zin om vanavond weer verdrietig in bed te liggen dus ik peer 'm hier.
    Ahw Sam ik.. ahw nou :( Ik gun het je zo, echt...


    Life is hard and then we die

    ROSEISHOT schreef:
    Ik voeg me bij de club. :Y)


    Ik ook (Y)


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Dat gevoel heb ik al langer dan vandaag, and I hate it. Maargoed, misschien komt het binnenkort, wanneer ik ergens anders ga werken en in september ga studeren. Dan kom ik hopelijk wel nieuwe leuke personen tegen, I hope.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik snap helemaal wat je bedoelt, maar ze hebben wel gelijk. Ik voelde me er eerst ook best kut over, maar toen kwam het echt heel opeens en nu ben ik niet meer degene zonder vriendje..
    Be patient, little grasshopper.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik niet hoor? xD


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik ben blij dat ik geen vriendje meer heb. ;$
    nietlulligbedoeltofso


    Life is a beautiful struggle