• Dat gevoel heb ik gewoon, de laatste tijd heeft iedereen in mijn omgeving wel een 'relatie'. En ik voel me daar best wel kut onder, alsof ik de enige ben zonder zeg maar. En voordat iedereen gaat zeggen, dat komt vanzelf wel allemaal toch voelt het niet leuk. =(
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Eén ding moet je onthouden: Een lief is geen bezit, maar een persoon om van te houden.
    En personen die daar hetzelfde over denken kom je echt heel zelden tegen als je een puber bent.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Indeed het is niet leuk..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb dat ook. Echt heel vervelend, maar je kunt er niet echt iets aan doen...


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Discover schreef:
    Ik heb op dit moment precies hetzelfde gevoel.

    Ik weet hoe dat voelt. Ik had het eerst ook. Nu heeft nog steeds iedereen in mijn omgeving een vriendje en ik niet meer. Want het gaat om het liefhebben, en niet om het vriendje hebben.
    Ik weet dat het niet echt helpt, maar toch (:


    Felix

    ROSEISHOT schreef:
    Ik voeg me bij de club. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind het fijn om vrijgezel te zijn xd
    Kan je tenminste flirten met iedereen zonder dat je een boos vriendje achter je aankrijgt xd

    Maar ik heb nu wel een bijna vriendje, en ik vind hem zo leuk;x


    Me so good.

    Ik heb precies hetzelfde.
    Veel vriendinnen van me hebben verkering,, en doen vet veel met hun vriendje.. Soms ben ik best wel eens jaloers op hun! Maarja, toch blijf ik maar denken, net zoals iedereen bijna al zegt: Het komt wel ooit..

    Kom op, zo erg is het ook weer niet. Op een dag vind je wel iemand, waarmee je gelukkig zal worden. (K)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Soms mag je blij wezen dat je geen vriendje hebt.. het is wel leuk om er eentje te hebben, maar het kan ongeloofelijk veel pijn doen..

    PUKKELxDING schreef:
    Ik weet nooit wat ik daarop moet zeggen... sorry? :(


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik word ook zo'n beetje ziek van die 'komt vanzelf wel goed' opmerkingen. Ik snap wel dat liefde niet aan tijd gebonden zit, maar na fucking drie jaar vrijgezel zijn wordt het behoorlijk vervelend, zeker als je je bedenkt dat er mensen zijn bij wie het allemaal aan komt waaien. Dan ga je je gewoon afvragen: whatthehelliswrongwithme. Maar ja, heb geen zin om vanavond weer verdrietig in bed te liggen dus ik peer 'm hier.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ken het gevoel, echt waar...


    Never run out of reasons to smile...

    Kken dat gevoel ;d
    Ma tis ni omdage gn vriendje hebt dage ni gelukkig kunt zijn eh ;d

    MaraMalfoy schreef:
    Weet je, dat kan best zo lijken.
    Maar er zijn er genoeg die alleen een relatie hebben 'om een relatie te hebben' en niet omdat ze die persoon nou zo super vinden.
    Jouw tijd komt vanzelf, wacht gewoon tot je een leuk iemand ziet.
    Anders heeft het toch geen zin?
    xxxx'Mara


    We accept the love we think we deserve.