• Nummer 1: Boem.

    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 17:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, ik lachte me ook echt dood toen ik zag wat Progeny had geschreven :']
    Ik dacht, hier ga ik gebruik van maken >8D

    haha xd achja, biw x)

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Zack? Waarom koos ze precies hem? Ze moest iets met hem van plan zijn, dat kon bijna niet anders. Nieuwsgierig wachtte ik af en keek Zack aan. Zou hij weer voor doen gaan of een keer wat anders?

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik bande de herinnering weer uit mijn gedachten en wachtte op de persoon die als volgende was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Ik zet mijn blikje bier neer en kijk wat voor me uit. Emilia is aan de beurt, benieuwd wie haar slachtoffer gaat worden. Tot mijn verbazing hoor ik mijn naam en de aloude vraag 'doen, durven of de waarheid?' komt naar voren. 'Durven,' zeg ik dan vastbesloten, meer om het feit dat die optie nog niet is geweest. Alsof ik een opdracht af zou slaan, denk ik innerlijk grijnzend. Mijn blik kruist even die van Emilia en voor de zoveelste keer valt me op wat voor mooie ogen ze eigenlijk heeft. Over haar lichaam al niet te spreken. Of haar stem. Zowel breekbaar als vastberaden. Zoveel tegenstrijdigheden die me boeiden. Zack, focus! Ik trek mezelf terug in de realiteit. Ik weet dat als ik mezelf wil behoeden voor nog meer geestelijke pijn dat ik af moet leren om te gaan staan kwijlen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Ik hoorde de klanken van het woord durven uit Zacks mond stromen. Ik zuchtte nu moest ik iets bedenken, ik had al iets in gedachte al voordat alle drama gebeurde, maar ik wist niet zeker of het nu wel gepast zou zijn. Maar ik wilde het ! Ik had iets gevoeld toen hij me toe net kuste. Ik voelde iets wat ik nooit eerder had gevoeld. Langzaam leunde ik naar hem toe en fluisterde in zijn oor. 'Ik wil dat je me kust met volle overtuiging, ik wil dat je me laat voelen dat dit niet zomaar iets is.' Ik leunde weer terug en wachtte in spanning af totdat hij antwoordde.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ondanks dat ze fluisterde kon ik het horen, lang leve de speciale dingen van het vampier zijn. En geloof me, ik snapte niks van die twee. Het ene moment vonden ze elkaar geweldig, dan weer niet en nu wilde Emilia dat Zack haar zoende? Voordat ik er erg in had zuchtte ik zachtjes, toen beet ik gauw op mijn onderlip. Zo'n zucht kon soms nogal verkeerd vallen bij sommige mensen.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    -weer niks te doen.. ja afwachten ;p-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Ik wacht in spanning af tot ze de opdracht noemt. Als ik haar lokken in mijn nek voel kriebelen en haar adem in mijn oor krijg ik letterlijk de rillingen. De rillingen van opwinding, verlangen. Het is niet te controleren, ook al zou ik soms willen. Ik hoor hoe ze de opdracht in mijn oor fluistert. Dus dat is wat ze wil? Ik slik even en kijk even naar de maan, alsof ik haar nu om raad ga vragen.
    'Ik snap er niks van, harder graag,' zegt Arthur, die nu ook al het één en ander op heeft. Ik negeer hem en zie nu alleen nog maar Emilia. 'Goed,' zeg ik voorzichtig. Ik draai me op mijn knieën zodat ik op dezelfde hoogte kom als zij. Haast onmerkbaar aai ik met mijn hand langs haar lokken. De hand blijft rusten bij haar nek, terwijl mijn duim met uiterste tederheid over haar kaaklijn, kin en hals aait. Ik zie hoe ze de ogen sluit, de mond lichtjes opent en het hoofd wat naar achteren legt. Dit is wat ze wil. En dit is wat ik wil. Langzaam buig ik me naar haar toe, sluit mijn ogen en kus haar net als de vorige keer heel voorzichtig. Na die kus laat ik haar even los, om te peilen of alles goed gaat. Vervolgens druk ik nogmaals mijn lippen op de hare en laat me deze keer leiden door mijn verlangen. Ik zoen haar nu ruwer en geef toe aan mijn verlangens, alles en iedereen om me heen is verdwenen. Ik trek haar voorzichtig tegen me aan en mijn lippen zoeken hun weg naar de zachte huid van haar hals, waar inmiddels bolletjes kippevel op zijn verschenen. Na een rij zachte zoentjes op haar kaaklijn te hebben geplaatst laat ik haar nu definitief los.
    'Opdracht uitgevoerd,' fluister ik. De ruimte is nu even perplex. Het lijkt of ik zelfs Zoë met haar dronken kop het zwijgen op heb gelegd.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 21:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oeh, smexy 8D

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik sta vreemd te kijken als Zack en Emilia zoenen. Net stonden ze nog zo te twijfelen, nu gaan ze er helemaal in op. Ik kijk even de groep rond om te kijken of er anderen zijn die het wel begrijpen, maar iedereen lijkt met stomheid geslagen.

    Eden - Avaloniër
    Het is duidelijk dat May zich aangevallen voelt. "Het maakt niets uit." zeg ik nog, maar ze is al weggelopen. Aan de ene kant wil ik naar haar toe lopen om sorry te zeggen, maar ik weerhoud mezelf ervan. Ik kijk haar nog even na en sluit dan de deur.

    Emilia - vampier

    Ik had verwacht dat hij de opdracht zou weigeren maar langzaam kwam hij naar me toe gekropen. Zacht drukte hij zijn lippen op de mijne, en het was net zo betoverend als de eerste keer. Als hij me ruwer begint te zoenen word ik gek van verlangen, alles vervaagt en het enige wat er nog is zijn wij twee. Als hij me tegen zich aan drukt, voel ik mijn lichaam trillen. Ik wilde dit,ik wilde hem en ik wilde niet dat het stopte. Nadat hij een paar zachte kusjes op mijn kaaklijn had geplaatst liet hij me voorzichtig los. Ik opende mijn ogen en keek hem doordringend aan. Dit was niet genoeg voor mij. Deze avond zou voor hem en mij nog lang gaan duren.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Haha, na 1 dag al ;x
    Vind ik knap, zo snel ware vinden x)
    Lijkt em wel chill al overkomt je dat.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Geweldig. Dat werd vannacht buiten slapen. En het weer werkte ook niet bepaald mee, dat moest ik dan maar voor lief nemen. Ik draaide ene lok haar rond mijn vinger en keek de kamer nu pas eigenlijk voor t'eerst echt rond. -koos inspiratieloos-

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Ik was te verbaasd om wat te zeggen, dit had ik niet aan zien komen. Ze leken zo.. twijfelend erover ofzo. En nu boem.. Zomaar. En voglens mij was ik niet de enige die het niet begreep.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dude als ik drie maanden wacht zijn we al drie jaar verder met de RPG :'D
    Bovendien zou 't zonde zijn als hij die opdracht afsloeg 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha ik weet 't 8D
    Anyway, hier zijn we nog amar dag ebzig in de RPG ;p
    Want het was zo middag en ontmoeting en blabla en toen
    was 't van; ooewh, laten we vanaaf dat spel doen..
    En sinds toen doen ze al dat spel xd
    Maar dat hebben mijn personages ook altijd hoor ;x
    Jongen, ik ga lekker jaloers spelen, zin in :Y)
    Anyway. zal ik even einde breien aan dit spel? xD
    We zijn al 30 apgina's dit spel aan 't doen ofzo :'d

    Ruby
    ,,Hmm, dat is wel mooie afsluiting voor 't spel, nietwaar?'' vroeg ik en dronk het laatste beetje bier uit mijn blikje. We waren al een tijdje bezig en er moest ooit een einde aan komen toch?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 17:02 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Ik word wakkergeschud door Ruby die voorstelt dat we er een einde aan gaan maken. Op zich een goed idee, aangezien ik werkelijk doodmoe ben. Bovendien moet ik mijn bed nog fatsoeneren voor Leah. Ik kom overeind en start met opruimen. Ineens trekt Arthur me mee bij de rest vandaan.
    'Oke, wat is dat met jou en die meid. Come on, vertel me het verhaal.' Hij zegt het gretig en hij is duidelijk een stuk verder heen dan ik. 'Niks oke. Now shut up.' Ik werd er chagrijnig van, voornamelijk omdat ik het zelf niet eens wist. Ik heb het gevoel dat ik haar van iemand afpik en dat wil ik niet. Maar ik zou wel gek lijken als ik die opdracht afsloeg. Ik wil niks lievers dan haar zoenen. Maar uit welke overweging, moet ik mezelf gaan afvragen. Omdat ze er goed uitziet en een geweldig lijf heeft, of om haar karakter? Ik weet zo weinig van haar en hoe meer ik erover peins hoe meer ik het me af ga vragen. Toch heb ik nu op dit tijdstip weinig zin meer in diepgaande gesprekken. Eigenlijk wil ik alleen nog maar slapen.
    'Leah..' begin ik als ik Arthur van me af heb geschud. 'We kunnen het bed delen en dan hang ik een gordijn tussen ons in, alright? Ik laat degene die alle klappen voor me op gaat vangen niet op de bank slapen,' zeg ik al grijnzend. 'Geen zorgen, ik snurk niet.' Ik ruim nog meer bierblikjes op.
    'Tenzij je zelf liever alleen slaapt. Kan ik me ook weer indenken,' voeg ik toe. Ze kent me pas net, dus het is niet meer dan normaal dat ze nu al helemaal geen bed met me wil delen, ook al ben ik niks van plan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben ik er.. is niemand er xd

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Plotseling werd Zack mee naar buiten getrokken daar Arthur, zeker mannendingen te bespreken. Ik stond op toen Zack binnenkwam en begon over gordijn tussen ons in of dat ik zelfs liever alleen sliep.
    ,,Hé, zolang jij netjes op je eigen helft blijft vind ik 't best hoor. En dat gordijn hoeft ook niet.. Dat is ook niet bepaald gezellig.'' zei ik en realiseerde me toen dat dat nogal raar overkwam.
    ,,Argh, ik bedoel..'' ik frunnitke aan mijn haren. ,,Naja, gordijn is gewoon niet nodig.. Of jij moet het per sé willen.'' vertelde ik hem.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,Dan g aik maar he.'' zei ik en stond op. ,,Of naja.. we.'' zei ik en glimlachte naar Peter.
    ,,Dan zal ik je laten zien waar ik woon.'' vertelde ik hem, hmm.. Ik moest even een slaapplaats zien te regelen voor hem.. Ik had wel tweepersoonsbed, maar of hij dat zo prettig vond wist ik niet. Desnoods moest ik even een extra matras op de grond kwakken ofzo voor de eerste nacht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wel 8]

    Zack - Norfolker.

    Ik glimlach en klim naar boven toe - voor zover mogelijk met een gewonde arm. Ik zal maar niks zeggen over haar 'gezellige' opmerking.
    'Oh, mij kun je wel vertrouwen. Ik haal geen rare dingen uit. Prima, ik maak alles in orde,' roep ik naar beneden en verschoon mijn bed. Terwijl ik bezig ben zit ik nog steeds te peinzen over Emilia. Ik kijk even vlug naar beneden en trek een schoon slaapshirt aan. Als ik naar beneden kom zeg ik iedereen dat ze op moeten zouten.
    'Oke mensen, het feestje was leuk geweest maar ik ga slapen.' Langzaam druppelt iedereen af en ik en Leah staan weldra alleen in het huis. 'Heb je nog wat schoons nodig om in te slapen?' vraag ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Slaapshirt =p Wat klikt dat droog.
    Ik kende iemand en die had altijd een 'slaapjurk' :'d

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Toen iedereen weg was vroeg Zack of ik wat schoons nodig had om in te slapen.
    ,,nee hoor.'' zie ik terwijl ik mijn hoofd schudde.
    ,,Ik ga eerst eventjes mijn tas met spullen oppikken buiten.'' vertelde ik hem, dat ik ook van plan was te jagen hield ik achterwege. Ik hoopte ondertussen sterk dat mijn spullen niet gestolen waren, maar ik wist dat die kans erg groot was.. het zou niet de eerste keer zijn dat ik bijna alles kwijt was.
    ,,Ga jij maar alvast naar bed.'' zei ik terwijl ik mijn vest pakte wat ik eerder aangehad had en wat inmiddels gewassen en egdroogd was.
    ,,Ik ben namelijk niet lang weg, een kwartiertje hooguit.'' vertelde ik hem terwijl ik mijn vest aan trok.
    ,,Tot straks.'' ik zette mijn cappuchon op aangezien het buiten nog steeds miezerde. Ik glimlachte kort naar Zack en verdween toen naar buiten.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,Dan ga ik maar he.'' zei ik en stond op. ,,Of naja.. we.'' zei ik en glimlachte naar Peter.
    ,,Dan zal ik je laten zien waar ik woon.'' vertelde ik hem, hmm.. Ik moest even een slaapplaats zien te regelen voor hem.. Ik had wel tweepersoonsbed, maar of hij dat zo prettig vond wist ik niet. Desnoods moest ik even een extra matras op de grond kwakken ofzo voor de eerste nacht. Ik liep samen met Peter naar buiten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.