• Okee, ik heb een groot probleem..

    Dus mijn crush K., heeft me op een fuif gekust.. Hij is echt superlief op msn enzo, maar op school doet hij een beetje alsof hij me niet kent..
    Dan heb je nog E., hem ik leren kennen op een verjaardagsfeestje deze vrijdag, hij is verliefd op me en hij is echt SUPERlief!
    Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, want bijna al mijn vrienden zeggen dat K. me niet waard is en dat ik met E. moet proberen, maar ik ben verliefd op K. en niet op E.

    Iemand tips?
    want de combinatie van deze problemen met mijn problemen thuis gaat me langzaam helemaal kapotmaken..


    Alvast bedankt <3


    Let's do this poo

    je bent verliefd op K en niet op E dus je moet zeker niet met E gaan
    en die kus wat voor een kus?
    Het beste is dat jijde eerste stap gaat zetten bij K


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Niet met iemand nemen waar je niet verliefd op bent en ook niet met iemand nemen who's treating you like trash. Ik zou aan die K vragen waarom hij je negeert en of hij zich voor je schaamt. Want dat vind ik best een lafbekkenstreek. Wel zoenen maar je vervolgens op school niet meer aan durven kijken. Yeah right. Chicken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Stubby schreef:
    je bent verliefd op K en niet op E dus je moet zeker niet met E gaan
    en die kus wat voor een kus?
    Het beste is dat jijde eerste stap gaat zetten bij K

    Ik ben nu met K. aan het praten, en hij heeft gezegd dat hij ook iets voor mij voelt.. &we hebben zowat de hele avond gekust -met tong-
    <3


    Let's do this poo

    Atlanta schreef:
    (...)
    Ik ben nu met K. aan het praten, en hij heeft gezegd dat hij ook iets voor mij voelt.. &we hebben zowat de hele avond gekust -met tong-
    <3


    dus ben je nu een koppel met hem of.....
    maar aan die tongkus(sen) te zien heeft hij wel interesse


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Stubby schreef:
    (...)

    dus ben je nu een koppel met hem of.....
    maar aan die tongkus(sen) te zien heeft hij wel interesse

    nej, kben er niet samen mee, we hebben elk gevoelens voor elkaar maar we kennen elkaar nog niet goed genoeg.. Maar ik ken K. al langer dan E. en E. is verliefd op me&hij blijft superlieve berichtjes sturen en heel mijn hoofd word overhoop gegooit hiermee =(
    <3


    Let's do this poo

    Atlanta schreef:
    (...)
    Ik ben nu met K. aan het praten, en hij heeft gezegd dat hij ook iets voor mij voelt.. &we hebben zowat de hele avond gekust -met tong-
    <3

    Toch blijf ik het raar vinden dat hij je op school zowat negeert. Als hij zich dan voor je schaamt vind ik dat hij niet om je geeft.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    (...)
    Toch blijf ik het raar vinden dat hij je op school zowat negeert. Als hij zich dan voor je schaamt vind ik dat hij niet om je geeft.

    nja, we staan zo veel bij hetzelfde groepjes op school en dan zegt hij wel 'hey' maar daar blijft het ook bij en dan loopt ie na een tijdje gewoon weer weg..
    En mijn beste vriend zegt dat hij een player is, dus ik weet het echt niet meer =s
    <3


    Let's do this poo

    Wat je zeker niet moet doen is met E gaan. Wat voor nut heeft het om met iemand te gaan waar je geen gevoelens voor hebt en die je wel als een gewone vriend kan hebben? Je zou gewoon eens moeten praten met K, vragen waarom hij op school doet of hij je niet kent. Misschien heeft hij daar wel een reden voor.. Jou eerst kussen en dan doen of hij je niet kent, enkel op school, is wel...vreemd. PRATEN DUS ;)


    -

    Praten met K! En het is vast niet zijn bedoeling om op school te doen alsof hij je niet kent. En anders gaan jullie een keer buiten school wat doen? Zo kun je 'm beter leren kennen ;]


    You are beautiful, you are love.

    Dat is inderdaad wel ingewikkeld. Maar als jij niets voor E voelt, kun je moeilijk een relatie met hem beginnen. Het moet wel van twee kanten komen.

    Wat K betreft, misschien is hij gewoon erg verlegen? Praat er eens met hem over. Kijken hoe hij het ziet. Voor hem heb je wel gevoelens, dus dan zul je ook moeten uitvinden of hij hetzelfde voelt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Praat eerst met K. Als hij je dan nog negeert op school, moet je hem laten vallen.
    En niet met iemand nemen waar je niet verliefd op bent.


    I live for the applause, you will die for it.