• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Dezevolg ik weer (A)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aight -abo-! Maar, mm, zal ik dan een hele sexy vampier maken. En is dat niet vervelend, dat ik dan twee personen speel?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    SHIT HAHAH ik vergeet een abo te nemen :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Haha, er zijn meer mensen die er meer spelen. Vluuv doet dat bijvoorbeeld. (: Ik kan dat niet, lol, daar ben ik denk ik heel slecht in. Dus doe ik het maar niet.:Y)

    Samantha moet echt eens online komen.(':


    everything, in time

    WEETJE, ik kan ook Aiden Swann een echt personage maken, en die werkt dan samen met alle vampiertjes enzo, en dan lalalalalal en dan wordt het een hele coole gast!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ich bin wieder da 8] Was uit geweest :'D

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik blijf zwijgend zitten als Milla vertrokken is. Ik voel me ineens verslagen, zelfs te verslagen om achter Gérard aan te gaan. Ik neem plaats op de bank en kijk zwijgend een boek door. Mijn leven stelt weinig voor, besef ik dan. Een gevecht zo nu en dan en daar blijft het ook bij.
    Ik val bijna in slaap als ik geklop op de deur hoor en Milla's stem. Snel gooi ik het boek aan de kant en kom overeind. Als ik de deur open doe tref ik Milla aan die schijnbaar iets belangrijks wil vragen.
    'Kom binnen,' zeg ik, blij om het feit dat ze is teruggekeerd. 'Ga je gang, vraag het maar,' zeg ik dan glimlachend. Haar gezicht staat eerder erg serieus en ergens broeit een ongemakkelijk gevoel. Heb ik iets fout gedaan?


    No growth of the heart is ever a waste

    Wie is Aiden?xd en was uitgaan leuk?(;

    Milla - Mens.

    Zodra hij zegt dat ik mijn vraag mag stellen laat ik hem de foto zien. 'Dit is mijn moeder, en ik wil weten welke gore vampier haar heeft leeggezogen,' zeg ik. 'Sorry, ik bedoel niet dat jij vies bent. Ik wil het gewoon heel graag weten en ik dach; misschien weet Fjodor het?' voeg ik er snel aan toe, zodat het wat minder bot klinkt. Tenslotte is het allang duidelijk geworden dat niet iedere vampier slecht is.
    Ineens voel ik me ontzettend dom. Wat wil ik nou? Stel, Fjodor weet wie het is, wat ga ik dan doen? Het liefst zou ik diegene vermoorden, maar dat zou niet eerlijk zijn aangezien Fjodor Pearl ook liet leven. Ja, Gérard vermoorde haar alsnog, maar dat is een heel ander verhaal. Wat ben ik toch ongelooflijk naïef. Dacht ik nu echt achter een vampier aan te kunnen gaan? Stel dat Gérard mijn moeder heeft vermoord, dan maak ik geen schijn van kans. Of Allison, dat kan ik ook niet maken nadat ze
    me heeft geholpen met het bevrijden van Fjodor. Conclussie; Milla, je bent achterlijk bezig. En toch wil ik het weten.
    Ik kijk Fjodor terug aan en glimlach ook even, zo weet hij tenminste dat ik niet boos op hem ben.


    everything, in time

    Ja, maar ik had voor het eerst sinds.. jaren hakken aan en daar kreeg ik ongelofelijk last van :'D Na drie uur was ik zeg maar dood >< Maar was wel leuk, over twee weken housewarming party x'D Op sommige momenten baal ik dat ik geen alcohol mag -.-

    Fjodor - Slechte vampier.

    De vraag die ze stelt en de foto die ze laat zien geven me een harde klap. Onbegrijpelijk flitsen mijn ogen naar Milla en vervolgens naar de foto van haar moeder. Hoe is ze in staat om nog van een vampier te houden als haar familie door één van ons is vermoord? Het verbaast me oprecht. Nu sla ik mezelf terug in de realiteit en probeer de vraag weer naar voren te halen.
    'Het is er één van Gustav's groep. Lang, tenger, bleek, zwart haar met een staart. Ik kan het me nog vaag herinneren, alleen om het feit dat ze een rode jurk droeg.' Ik voel me ineens schuldig om wie, of beter gezegd wát ik ben. En dat gevoel had ik nog niet eerder gehad. 'Hoe lang geleden is het gebeurd? Ik kan ernaast zitten namelijk.' Ik probeer de vragen zo medelevend mogelijk te stellen, want ik weet dat mijn normale stemvolume erg monotoon en emotieloos is, alsof niks me kan schelen. Doorgaans is dat ook zo, maar dit vormt een uitzondering op de regel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Whahahah, dan zijn hakken idd kut! Hoezo mag jij nog geen alcohol?D:

    Milla - Mens.

    Gustav. Ik had het kunnen weten!
    'Pft,' zeg ik bedenkelijk. 'Hoelang geleden? Ehm... 12 jaar geleden,' rekenen is niet mijn sterkste vak, maar nu weet ik het wel zeker. De rode jurk waar Fjodor het over heeft ken ik ook nog. Het was haar lievelings jurk. 'Je hebt gelijk over de rode jurk, die had ze inderdaad aan toen ik haar vond. Jeetje. Ik was van plan de desbetreffende vampier te vermoorden. Maar nu ik weet dat het een aanhanger is van Gustav lijkt me dat niet zo'n slim idee. Toch bedankt voor je eerlijkheid,' grinnik ik even.
    De wondjes op mijn arm jeuken, wat natuurlijk een goed teken is aangezien ze dus genezen. Maar ik heb niet de kracht om niet te krabben, wat alles alleen maar erger maakt. Het linnen zit enorm in de weg, het krabt niet fijn. Ik begin met het losmaken van het linnen. Het is als een afleiding, ik wil niet meer aan 12 jaar geleden denken. Ik wil ook niet meer dat Fjodor er vragen over stelt, ik durf hem niet eens aan te kijken. Ik weet alleen dat, argh jeuk, ik mijn moeder terug wil en dat er iets moet zijn waardoor die vampier en ik quitte staan. Iets. Alleen weet ik niet wat.


    everything, in time

    Niet roken = rijbewijs deal. En toen hadden ze er gauw bij verzonnen dat ik geen alcohol mag. Tot voor kort had ik er geen problemen mee, maar nu wil ik wel zo nu en dan wat drinken ja -.-

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik trek nieuwsgierig een wenkbrauw op als we richting de woonkamer lopen.
    'Twaalf jaar geleden? Waar bleef je in de tussentijd? Hoe oud ben je eigenlijk?' Veel vragen in zo'n korte periode en eigenlijk allemaal irrelevante vragen. Ik kon het niet helpen, de nieuwsgierigheid nam het even over. 'Sorry, dat was niet.. gepast denk ik.' Ik durf geen advies te geven over een eventueel wraakplan op de vampier die Milla's moeder heeft gedood. Zoiets is zeer persoonlijk en daarom hou ik er ook mijn mond over. Ik werp een blik op haar en ik voel ogenblikkelijk medelijden. Wezens zoals ik hebben haar ouder afgenomen. Dat moest een ongelofelijk gevoel van wrok en haat hebben veroorzaakt. Toch merk ik er vrij weinig van in de omgang met haar, wat me ongelofelijk verrast.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ooh wat gemeen! Maar haha, als je je rijbewijs hebt.. Dan gaat Samantha los jongens!_O_

    Milla - Mens.

    'Het is oké,' glimlach ik, 'we hebben van elkaar geen idee hoe oud we zijn. Ik ben 18, maar al bijna 19 hoor,' voeg ik toe alsof ik mezelf moet verdedigen. Daarna kijk ik hem vragend aan; nu wil ik zijn leeftijd natuurlijk ook weten. Eigenlijk weet ik maar bar weinig van hem, maar hij laat niet zoveel van zichzelf los en ik wil er niet zomaar naar vragen. Stel dat ik iets te persoonlijks vraag, iets wat hij liever zou vergeten. In de woonkamer kijkt hij naar me en ik zie de medelijden in zijn ogen. Dat is wel iets van het laatste wat ik wil. 'Wil je me alsjeblieft niet zo aankijken? Dan heb ik nog liever dat je vragen stelt,' glimlach ik weer. Verdomme, dat stomme linnen gaat er niet af. 'En heb je trouwens een schaar? Ik moet even krabben,' vraag ik. Ik hou het niet meer van de jeuk.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Verrast kijk ik haar aan.
    '18? Die zag ik niet aankomen.' Ik krab wat achter mijn hoofd en zie nu hoe ze mij vragend aankijkt. '24,' beken ik. 'In mensenjaren dan,' voeg ik glimlachend toe. 'Het spijt me,' zeg ik dan op haar opmerking dat ik haar niet zo medelijdend moet aankijken. 'Is dit beter?' vraag ik en loop op haar af. Ik pak haar voorzichtig bij de armen beet en geef haar een lange zoen. 'Hier, laat mij maar.' Ik ga weer naar de keuken, graaf een schaar op en pak haar arm vast. 'Niet bewegen.' Ik knip met alle voorzichtigheid de linnen los en de geur van het bloed dringt weer mijn neusgaten binnen. Ik probeer de geur te verbannen en bekijk haar pols. Er zit een fijne, maar diepe snee in.
    'Wees voorzichtig, anders gaat het weer bloeden,' waarschuw ik nog, ook uit bescherming tegen mezelf. De bloedgeur is heel penetrerend en in dit stadium moet ik oppassen.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 23:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Kijk ik hém aan?D:

    Milla - Mens.

    Hij slaat de spijker op zijn kop met zijn "die zag ik niet aankomen". 24, ik had niets verwacht. Ik kon hem niet inschatten qua leeftijd, maar eigenlijk maakt het me niet uit. Ik hou van hem en dat zou genoeg moeten zijn.
    'Ja,' lach ik als hij me lang zoent, 'veel beter!' Ik wacht tot hij terugkomt met een schaar en laat een zucht van opluchting als hij het linnen zorgvuldig heeft verwijderd. 'Ja, ik zal voorzichtig zijn,' knik ik en ik kras met mijn nagels voorzichtig om de snee heen, zodat ik het niet zal raken. Het brandt, maar dat is mijn eigen schuld vanwege het krabben.
    'Vind je het erg, dat ik, je weet wel, veel jonger ben? 6 jaar?' vraag ik dan, hem wederom niet aan durven kijkend.


    everything, in time

    Whut??

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik kijk met een pijnlijk gezicht naar de wond, waar ze met uiterste zorgvuldigheid omheen krast. Ze trekt een wat moeilijk gezicht, maar ik besluit even niks te vragen of te zeggen. Ineens vraagt ze of ik het erg vind dat ze zes jaar jonger is dan ik. Ik kan het niet lachen door even te grijnzen. 'Ik ben 126 jaar oud en jij 18.. hmm, daar zit inderdaad wel wat verschil in,' reageer ik droogjes, waarna ik haar een nieuw verbandje toeschuif. 'Zou het er alsjeblieft weer op mogen? Ik krijg nogal.. eh..' Ik gebaar naar de wond. 'Dorst zo.'


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss zei op 6 maart 2011 - 22:37:

    Fjodor - Slechte vampier.

    "Verrast kijk ik hem aan. "

    Ik dacht dat Milla een meisje was?:Y) En Fjodor niet gay?:'D


    Milla - Mens.

    '126? Jij ouwe taart, je had mijn over-over-over-over groot opa kunnen zijn,' lach ik. Dan schuift hij me een nieuw verbandje toe waarbij ik hem verbaasd aan kijk. 'Zou het er alsjeblieft weer op mogen? Ik krijg nogal.. eh.. dorst zo," zegt hij erbij. Meteen pak ik het bandje en strik het onhandig weer om mijn pols. 'Natuurlijk, sorry, niet bij nagedacht,' verontschuldig ik me. Het blijft wennen, maar het lukt ons wel. Ik vind het nog steeds zo knap, zoals Fjodor dat doet. Ik, een mens dat normaal gesproken zijn voedsel is, hang vrijwel de hele dag bij hem. Toch weet hij zich prima in te houden. 'Zo,' zeg ik als het verbandje eindelijk goed zit. 'Weg verleiding,' grinnik ik. Ik wil dichter bij hem gaan zitten, maar ik weet dat de geur van mijn bloed nog steeds om me heen hangt en besluit het Fjodor maar niet moeilijker te maken dan het al voor hem is.
    'Maar vertel eens wat meer over jou. In welke tijd heb je geleefd? Hoe werd je een vampier? Hoe is het om er een te zijn? En ben je er veel door kwijtgeraakt?'

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 8:34 ]


    everything, in time