• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Ahahahahahahaha arme Gérard 8'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, hij ligt daar een beetje lonely terwijl Fjodor de tijd van zijn leven heeft :']

    Ik vind hem anders helemaal niet zo zielig! Enge pervert! -achterdochtige blik-


    everything, in time

    True :]
    Maar toch :p
    Wel hard als je moet luisteren hoe je huisgenoot het aan het doen is terwijl je zelf lonely in bed ligt XD

    Nou vooruit, dan schrijf ik wel nog een stukje!(nerd)

    Milla - Mens.

    Na een tijdje wurm ik me uit Fjodors armen, ga wat overeind zitten en neem een beetje van de dekens mee, zodat ik niet bloot zit. Ik buig me iets over het bed en vind uiteindelijk mijn lingerie, die ik weer aantrek. Ondanks dat Fjodor me net al helemaal heeft gezien, geeft het me toch nog niet een geheel fijn gevoel. Ik weet bijna zeker dat hij dit allemaal al eerder heeft gedaan, dat moet wel met zo'n leeftijd. Ik daarentegen niet. En helemaal bloot zijn is nu eenmaal niets voor mij. Als ik mijn lingerie onhandig weer heb aangetrokken, ga ik weer liggen en glimlach naar Fjodor. 'Ben je nu moe?' Ik hoop ergens van wel, dat is een bevestiging voor mij dat het normaal is en dat ik dus niet een of ander watje ben die zelfs dit niet vol kan houden.


    everything, in time

    Heee deze is er ook nog :']

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik volg Milla met mijn blik als ze zich - min of meer - aankleedt en weer bij me in bed plaatsneemt.
    'Ik moe? Ik zou zo door kunnen gaan voor nog een ronde.' Ik zie haar me geschokt aankijken en ik druk een kusje op haar neus. 'Daar had ik je,' grijns ik en leg mijn handen om haar middel. Ik aai zacht over de curve van haar zij en leg mijn hand uiteindelijk op haar heup.
    'Maar laat ik zeggen dat ik er geen bezwaar tegen heb om met jou in mijn armen in slaap te vallen.' Ik schuif een paar lokken rood haar opzij en kus haar zachtjes in haar hals. De verleiding om erin te bijten vermindert niet, maar het went op den duur. Ik vraag me af wat Gérard van ons avontuurtje heeft gehoord. Waarschijnlijk genoeg om er een slecht humeur van te krijgen want hij had haar het liefst tussen zijn tanden gehad. Nou, de belofte is geïnd dus hij heeft niks meer te klagen. Hij is nu wel de laatste waar ik medelijden mee heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha, toch wel?:'D

    Milla - Mens.

    "Ik moe? Ik zou zo door kunnen gaan voor nog een ronde," daar schrik ik van. Dat meent hij toch niet werkelijk serieus? Dat zou mijn dood worden, figuurlijk dan. Dan geeft hij me een kusje om zijn neus en grijnst dat hij me beet had. Ik moet daar dan ook weer even van lachen.
    'Dat was gemeen joh,' lach ik en ik sla zachtjes tegen zijn borst, waar ik vervolgens beide handen laat rusten.
    'Hmmm,' fluister ik als ik zijn lippen weer in mijn nek voel. 'Daar zou ik ook geen bezwaar tegen hebben, geen beter huis dan jouw armen. Maar als jij nog niet moe bent, gaan we niet slapen,' zeg ik eigenwijs.
    'Fjodor,' vraag ik dan plotseling. 'Waarom beet je me nu niet?'

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 12:53 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik glimlach als ze aangeeft geen bezwaar te hebben. Ik neem haar in mijn armen en neem de tijd om haar geur op te snuiven.
    'Persoonlijk dacht ik meer aan een maaltijd voor jou koken. Als je trek hebt tenminste. Je mag ook eerst wel wat slapen, dan blijf ik bij je.' Daar heb ik dan weer geen bezwaar tegen. Het voelt goed om bij haar te zijn, ondanks dat ik mezelf enorm in de gaten moet gaan houden en haar vooral niet moet gaan leegzuigen.
    "Fjodor?" Ik kijk haar kant op. "Waarom beet je me nu niet?" Ik had stiekem gehoopt dat het haar niet was opgevallen en het kostte me ook de grootste moeite om haar niet te geven wat ze wilde, maar ik kon het niet. Het risico was gewoon te groot dat ik door zou drinken.
    'Omdat seksuele gevoelens en de dorst naar bloed erg heftige emoties zijn. Als ik van je bloed zou drinken zou het verkeerd aflopen. De geur van bloed voor een vampier is hemels, maar de agressiviteit dat zich bij het ruiken van bloed ontaardt is hels. Ik zou je niet kunnen laten leven als ik je toen had gebeten en daar was ik bang voor, want die emoties gecombineerd kan een monster maken van een vampier die voor niks en niemand terugdeinst.' Ik glimlach flauwtjes en aai over haar schouders.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Pas nu hij over eten begint, voel ik dat ik inderdaad wel honger heb. Eigenlijk kan ik me de laatste keer dat we hebben gegeten niet eens meer herinneren. Volgens mij was dat nog met Pearl. 'Eten klinkt lekker,' grinnik ik. 'Zal ik helpen koken?' Ik ben helemaal niet gewend dat mannen kunnen koken, dus ik ga ervan uit dat Fjodor sowieso hulp nodig heeft. Mijn vader kookte ook nooit. "Dat was vrouwenwerk", vond hij. Maar Fjodor leeft al veel langer en heeft dat in de tussentijd vast wel geleerd.
    Nu legt hij me uit waarom hij me niet beet. Zijn manier van vertellen laat duidelijk merken dat hij niet uit deze tijd komt. En doodserieus is. Maar dat is hij sowieso vaak. Maar ondanks dat ik Fjodor nu wel snap, blijf ik het ergens jammer vinden.
    'O, oké,' wimpel ik het onderwerp maar af. 'Kan ik even een shirt van jou lenen? Ik wil niet weer terug in die vieze jurk,' zeg ik grinnikend. Ik vond het niet erg hem nog eens aan te moeten trekken, maar ooit houdt het op.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik kom overeind als ze instemt met eten.
    'Dan gaan we wat te eten bereiden voor de jongedame,' glimlach ik en hijs mezelf in mijn kleding. Ik kijk haar verrast aan als ze voorstelt om mee te helpen. Ik leg onwennig een hand in mijn nek. Ik hou er niet van gasten mijn werk te laten doen, maar aan de andere kant is het een ideaal excuus om haar bij me in de buurt te hebben, iets wat ik dolgraag wil. 'Voel jezelf zo vrij als je wil,' zeg ik en buig me weer naar haar toe, waarna ik haar een kus geef. 'En natuurlijk kun je wat van me lenen.' Ik hijs mezelf weer uit bed en schuif de lade met mijn shirts weer open.
    'Welke kleur vind je het mooist?' vraag ik glimlachend. Een ideaal moment om meteen achter haar kledingsmaak te komen, denk ik in mezelf grijnzend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik lach als ik weer een kus van hem krijg en sta nu ook op om in zijn la te neuzen. 'Ehm, da's moeilijk. Ze zijn bijna allemaal zwart,' lach ik, tot mijn oog valt op een, alweer, zwart shirt, maar deze keer met een paars accent. Ik pak hem op en houd hem even voor me. 'Die, paars is leuk,' zeg ik voor ik het shirt aantrek en de la weer dicht schuif. Gezamenlijk lopen naar beneden en ik vraag Fjodor nieuwsgierig wat hij van plan was te gaan koken. Daarna stroop ik de mouwen op, die veel te lang zijn waardoor mijn handen niet eens meer zichtbaar zijn. Het shirt ruikt helemaal naar hem en het liefst zou ik mijn gezicht in de stof begraven, maar dat zou raar zijn. Voor Fjodor dan, ik zou niets liever willen.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Paars. Ze houdt dus van paars. Ik kijk de kledingcollectie door en zie dat er niet veel andere kleuren zijn dan zwart. Als ze het aan heeft getrokken kan ik het niet laten om even te gaan gniffelen. Ze verzuipt haast in het ding. Het shirt ontbloot een schouder en daardoor moet ze de mouw opstropen voor ze haar handen vrij heeft.
    'Oke, dit is wat ik heb. Ben je het ermee eens?' Ik open de koelkast, waar een krop sla in te vinden is, een hele gekruide kip en een pot appelmoes. Ik open de keukenkastjes waar ik een zak aardappelen vind. Het is een wonder dat ik deze spullen uberhaupt in huis heb. Ik vraag me af waar Gerard uithangt, maar aan zijn geur te ruiken zal hij hier vast nog rondhangen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    'Ach joh, dat is helemaal geweldig. Kip is heerlijk,' grinnik ik. Het maakt me echt niet uit, ik lust vrijwel alles. Al helemaal nu ik honger heb. 'Wil jij de sla of de aardappelen doen? De kip hoeft denk ik alleen in de oven of zo?' Dan schiet ik in de lach. 'Wacht, zeg jij maar wat ik moet doen. Ik neem je taak zowat over. I'm sorry, monsieur,' zeg ik en ik geef hem lachend een zoen op zijn wang. Blijkbaar ben ik ineens vrolijk. Dat ben ik vrijwel altijd, maar steeds als ik eraan denk hoeveel geluk ik heb met Fjodor, wordt mijn humeur alleen maar beter.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 19:56 ]


    everything, in time

    oké ik snap hem niet meer wie is Maxime?. Wacht das milla 's 2de naam toch? MccKayla - heks

    Met een grijns kijk ik mijn huisgenootje 'Bedankt voor het helpen' mijn grijns word nog groter en gemeen kijk ik haar aan. Mensen kunnen zich niet weren tegen mijn spreuken, ze zullen dat ook nooit kunnen. 'Wat zullen we eerst doen vuur, water of aarde' bedenkzaam kijk ik naar boven 'of misschien toch lucht. of een mix ervan!'blij om mijn eigen idee pakte ik mijn spreukenboek van een van de planken af ik blader gelijk door naar een van de heftige spreuken, een van de gevaarlijke spreuken. 'Ben je er klaar voor' een beetje levenloos knikt ze ik zucht en leg het boek op het kleine tafeltje voor me. een fractie van een seconde concentreer ik me en de kaarsen flakkeren aan, ik begin de spreuk uit te spreken; meteen voel ik alle energie door mijn lichaam stromen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 19:18 ]


    Trust me. I'm the doctor

    @Rainforest: Progeny heeft volgens mij een foutje gemaakt XD Maxime komt uit een andere RPG :3