• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik praat nog even met het meisje, maar dan gaat ze naar huis. Nadat ik door Merlotte op de straat word gezet omdat ik teveel op heb fiets ik slingerend naar huis. Ik voel me warm, en ik weet niet meer waarom ik me zo slecht voelde. Ik weet eigenlijk niet zo veel meer. Op de een of andere manier vind ik dat grappig, en grinnikend fiets ik verder. Dan zwiebert mijn fiets weer, maar deze keer kan ik hem niet meer rechttrekken. Met een smak val ik op de grond. "Kut.." mompel ik. Ik sta langzaam op, en voel hoe er braaksel in mijn keel naar boven komt. Shit, ik heb echt teveel gedronken. Met een vies, kletterend geluid valt de kots op de grond, en duizelig kom ik overeind. Ik pak mijn fiets en stap op.

    Gérard - Vampier
    Ik sneak het huis in, en merk dat Milla en Fjodor het samen gezellig hebben. Hun stemmen komen zachtjes uit de woonkamer. Fjodor zal me wel geroken hebben, maar gelukkig heeft hij het blijkbaar te druk met zijn mens. Ik loop naar boven en ga mijn kamer in.

    Omfg, ik moet opschieten straks kom ik te laat voor school :'D

    Fjodor - Slechte vampier.

    Mijn ogen twinkelen van de pret. Gitzwarte humor, precies zoals ik 'm het liefst heb.
    'Dat valt wel te regelen hoor. Zoek er maar één voor me uit, ik heb toch een grote eetlust,' antwoord ik droogjes. Ik voel hoe ze mijn onderlip onder handen neemt. God, dat voelt goed. Ze stelt voor om naar boven te gaan en de voorpret is gewoon van haar gezicht af te lezen. Ik aai vluchtig langs haar neus. 'Wat ben jij van plan mevrouwtje?' Nog voor ze antwoord kan geven glijd ik onder haar weg en til haar op. Met haar als een baby in mijn armen wandel ik zonder moeite de trap op. Het huis is ondanks het licht buiten nog steeds behoorlijk donker. Gelukkig ben ik getraind in blindelings de trap op lopen en vooral niet m'n voeten stoten. Met een elleboog schuif ik de deur van mijn kamer open en leg haar op bed. Haar geur hangt hier nog steeds rond en dat maakt me op z'n zachtst gezegd helemaal wild. Maar ik moet me inhouden, voor haar bestwil. Ik leg haar op bed en ontdoe mezelf van mijn shirt.
    'Waar waren we gebleven?'


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha, rennen!:'D

    Milla - Mens.

    'Ach, ik zal er wel een voor je uitzoeken!' lach ik. Hij vraagt wat ik van plan ben, maar voor ik antwoord kan geven heeft hij me al opgetild en zijn we onderweg naar boven. Het feit dat hij zo heerlijk sterk is, maakt hem alleen meer aantrekkelijk.
    'Wat ik van plan ben? Dat wil jij niet weten,' grijns ik. Hij legt me neer op zijn bed en trekt zijn eigen shirt uit. Daar komt dat prachtige lichaam weer tevoorschijn. Hallo spieren. Ik begin zowat te kwijlen, maar dan vraagt hij waar we gebleven waren. Deze keer trek ik een quasi-dom gezicht. 'Misschien brengt dit je geheugen terug,' grijns ik waarna ook ik mezelf ontdoe van mijn jurk.


    everything, in time

    16+ part starts here. More or less :]

    Fjodor - Slechte vampier.

    Het verlangen, de lust neemt het haast over als ze de jurk uit doet en van zich af gooit. Ze ruikt zo ongelofelijk lekker. Ik kruip op haar en leg zachtjes mijn lippen op de hare. Ze beantwoordt de kus gewillig en slaat de armen om me heen. Als ik haar warme handen op mijn rug voel druk ik mezelf tegen haar aan in de veronderstelling dat ik haar geen zeer doe en zoen haar nu heftiger. Ik adem nu gehaast en verken met mijn lippen haar gezicht. Van haar mond zoek ik mijn weg richting haar kaaklijn en hals, waarna ik met mijn handen haar taille omklem en haar een plagerige lik in haar navel geef. Ik zie de kippenvel weer verschijnen en dat maakt me compleet gek. Ik zoen haar vlak onder haar sleutelbeen om vervolgens via haar hals weer bij haar mond uit te komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ghehe, nu wordt het dus weer moeilijk.x;

    Milla - Mens.

    Hoewel Fjodors lichaam natuurlijk nog steeds koud is, heb ik er op zijn zachts gezegd geen problemen mee als hij op me komt gekropen. Hij zoent me en ik leg mijn armen weer om zijn rug. Hij drukt zich nog zich nog wat meer tegen me aan en onze zoen wordt heftiger. Zijn lichaam tegen het mijne is het meest geweldige gevoel ooit. Ik hoor zijn ademhaling versnellen en de mijne doet al snel mee. De zoen wordt onderbroken en ik voel zijn lippen van mijn gezicht via mijn kaaklijn naar mijn hals glijden. Weer sluit ik mijn ogen en bijt op mijn lip. Als ik het likje in mijn navel voel ril ik weer en verlaat een diepe zucht mijn mond. Uiteindelijk komt hij weer terug bij mijn mond, ik kijk hem even aan met mijn ogen die vol pretlichtjes zitten, voor we elkaar weer heftig zoenen. Ik laat mijn handen via zijn borst naar zijn buik glijden. Vervolgens glij ik verder via zijn zij naar zijn rug waar ik mijn handen weer laat rusten en hem nog wat steviger vast pak.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik krijg de rillingen bij haar aanrakingen. Rillingen van pure lust. Fjodor, hou je in! zegt de ene stem. Nee, laat je gaan! zegt de andere. In een handige beweging draaien we om en trek ik haar al zoenend bovenop me. Het is zo donker dat ik haar nauwelijks kan zien, maar een goed stel getrainde vampierogen dragen al bij aan de oplossing. Mijn handen glijden over haar bovenlijf en ik laat subtiel een BH-bandje naar beneden glijden. Ze heeft inmiddels de handen om me heen geslagen en de ruwe manier hoe ze me beet pakt verraadt ook haar lust. Ik merk hoe ze op het bed steunt om niet haar balans te verliezen. Is ze soms te bang dat ze te zwaar is? denk ik innerlijk grinnikend. Ik pak haar polsen beeten haar voorzichtig haar armen bij het bed vandaan terwijl ik haar innig zoen, zodat onze lijven nog dichter bij elkaar komen. Een hand glijdt zacht van de zijkant van haar borst naar achteren, waar ik het sluitinkje tref. Wat onzeker kijk ik haar aan en aai voorzichtig langs de plaats, om mijn bedoeling te verduidelijken.
    'Alleen als jij het wil,' zeg ik zacht en kus haar nu voorzichtig en teder, om te laten zien dat ik geen seksmaniak ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    SoulEater schreef:
    Dezevolg ik weer (A)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    sorry, ik had het even moeilijk op privé gebied, dus met een vriendin gebeld.x;

    Milla - Mens.

    Voor ik het weet zijn we gedraaid en lig ik bovenop Fjodor, we zoenen nog steeds en zijn handen glijden over mijn bovenlijf. De lust neemt het van me over en ik pak hem nog wat steviger vast. Ik steun een beetje op het bed, bang om mijn volle gewicht op hem te gooien. Plots voel ik zijn armen om mijn pols en voel hoe hij er zachtjes aan trekt. Ik kan het niet laten te grijnzen aangezien onze lichamen nu nog dichter bij elkaar zijn. Ik leg één arm rond zijn nek terwijl ik met mijn andere hand ook zijn lichaam verken. Wanneer zijn hand achter op mijn rug is en voel hoe de zoen onderbroken wordt kijk ik hem aan. "Alleen als jij het wil," hoor ik hem zachtjes zeggen. Hij kust me teder en ik knik voorzichtig. Ik wil het. En dat weet ik meer dan 100% zeker. Sterker nog, ik heb nog nooit iets meer gewild dan dat ik Fjodor nu op dit moment wil.


    everything, in time

    Haha nvm ;]

    As promised, komtiedanhe (baby).

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik wacht twijfelend af. Als ze me dan het beloofde knikje geeft kan ik mijn geluk haast niet op. Bij mijn laatste vriendin kon ik makkelijk wat ruwer te werk gaan aangezien zij geen sterveling was, maar nu weet ik dat ik het voorzichtig aan moet pakken en dat maakt het hele spel juist zo opwindend. Met wat gepruts weet ik het sluitinkje open te krijgen. Ik zie haar nu wat twijfelend naar me kijken, maar de blik verandert al gauw in een blik van verlangen. Ze haalt haar armen van me af zodat ik de ruimte heb haar van het kledingstuk te verlossen. Ik leg het naast me neer en trek haar weer bovenop me terwijl ik haar steeds ruwer begin te zoenen. Het gehijg wordt zwaarder en daarmee ook mijn verlangen. Terwijl ik haar in haar hals en op haar blote schouder zoen draai ik me weer handig om zodat zij onder me komt te liggen. Ik laat haar los, steun op het bed en neem haar blote bovenlijf zorgvuldig in me op. Mijn blik blijft rusten op de zachtroze tepels, waar bij haar linkerborst een klein moedervlekje bij in de buurt zit. Oh god, ik hou dit niet meer. Ik ruk me uit mijn droom, kom overeind en ontdoe me van mijn broek. Ik kruip weer op haar en kus haar op de plaats van het moedervlekje. En vervolgens op haar rechterborst, de plaats waar haar hart zit en vervolgens haar buik en navel. Ik buig me over haar heen en trek de la van het nachtkastje open. Wat een jaar terug bedoeld was als grap, kwam me toch goed uit. In een snelle, doch voorzichtige beweging scheur ik het zakje open, ontdoe mezelf van mijn boxer en doe het condoom bij me om. Ik kruip weer op haar en schuif met uiterste voorzichtigheid haar slip naar beneden. Ik voel haar adem in mijn hals en ik strijk zacht met mijn hand over haar wang en hals. Vervolgens kus ik haar zachtjes op haar schouder.
    'Ik zal je geen pijn doen,' fluister ik en kus haar. Ik glijd zachtjes bij haar naar binnen. Het zweet breekt me haast uit en ik ben als de dood mijn belofte te breken, maar aan haar gezichtsuitdrukking te zien valt het mee. Voorzichtig voer ik het tempo op en begin steeds zwaarder te hijgen. Ik pak haar bij haar schouders beet en beweeg steeds sneller. Ik hoor Milla onder me ingehouden kreunen en dat maakt me compleet gek van verlangen, over haar lichaam nog niet gesproken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol ik heb alles met een gigantische grijns gelezen!:'D awesomeeeee!8D

    Milla - Mens.

    Ik haal mijn armen even van hem af zodat hij alle ruimte heeft mijn bh weg te halen. Gelijk word ik weer op hem getrokken en zoenen we weer ruw. Het ademhalen gaat ook steeds sneller. Binnen de kortste keren zijn we weer gedraaid; Fjodor bovenop me en ik op mijn rug. Hij plant kusjes op mijn beide borsten en het geeft me mooi even de tijd opnieuw adem te halen. Dan komt hij omhoog en even staart hij me aan, vervolgens buigt hij zich over me heen en haalt een condoom uit het nachtkastje. Ik voel gelijk de zenuwen door mijn lijf gieren. Fjodor ontdoet zichzelf van zijn broek en boxer, waarbij ik haast niet durf te kijken. "Ik zal je geen pijn doen," fluister hij nog een laatste keer. Dat weet ik. Fjodor kennende blijft hij erop letten, dus ik vertrouw hem volkomen. Hij kust me en ik voel hem bij me naar binnen glijden. Ik knijp mijn ogen stijf dicht en ben lichtelijk verbaasd; ik had meer pijn verwacht.
    Ik voel hoe hij zijn tempo verhoogd en hoor zijn gehijg nog harder worden, het maakt me alleen nog meer opgewonden, voor zover dat nog kan. Ik probeer mijn kreunen in te houden, maar de manier waarop hij mijn schouders vast pakt en hoe hij het tempo nog wat verhoogd zorgen dat ik niets anders kan. Een kreun ontsnapt toch en ik knijp de lakens zowat fijn. Zelfs als ik iets zou willen uitbrengen zou het niet kunnen. De wereld om me heen verdwijnt. Het is alleen Fjodor en ik, wij zijn de wereld.
    Ineens weet ik wat ik nog meer wil. 'Bijt me,' weet ik met veel moeite en gekreun buiten te krijgen en ik draai mijn hoofd naar de zijkant zodat mijn hals bloot komt te liggen. Hij mag nu niet weigeren of stoppen, dat zou alles kapot maken. En we hebben het net zo.. Naar onze zin. Ik wil dat hij van me drinkt. Het voelt nu goed, alsof we daarmee op een speciale manier verbonden raken. Bovendien lijkt het me, dit klinkt zo niet als mezelf, maar het lijkt me ontzettend opwindend. Alsjeblieft Fjodor, ga door!





    Blubz iets aangepast want dat heeft dit vieze kind gedroomd.:'D

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 12:37 ]


    everything, in time

    OMFG heb je hier serieus over gedroomd?! :'DD

    Fjodor - Slechte vampier.

    Haar geur, de warmte en zachtheid van haar lijf maken me compleet gek. Ik moet me inhouden om me niet te snel te laten gaan, want daarmee zou ik het voor mezelf verpesten. Maar het is zo verdomd moeilijk! Al helemaal nu ik extra voorzichtig moet zijn. Toch ga ik langzaam maar zeker wat harder te werk en aan haar gekreun te horen is ze het ermee eens. Ook ik begin steeds zwaarder te hijgen. Haar gezicht dat puur genot en pure overgave uitstraalt maakt me helemaal wild. Haar zachte handen om mijn rug en mijn lippen op haar sleutelbeen, schouder en hals.
    'Bijt me,' hijgt ze ineens en ontbloot haar nek. Ik word meteen voor het blok gezet. Ik kan me niet controleren als ik dat nu doe. De dorst naar bloed en lust zijn twee heel sterke emoties en het is vrijwel zeker dat het verkeerd af gaat lopen. Ik zie haar me smekend aankijken en ik geef haar een lange zoen terwijl ons liefdesspel steeds ruwer wordt. Bijt me, galmt het door mijn hoofd. Nog steeds kijkt ze me smekend en opgewonden aan. Ik breng mijn hoofd naar haar hals en open de mond. Heel voorzichtig lik ik langs haar hals en kus die, waarna ik door ga met waar ik mee bezig was en steeds harder hijg. Ik grijp haar nu overal beet waar ik bij kan en soms zie ik haar wenkbrauwen samentrekken. Shit, voorzichtiger Fjodor! Ik kan niet.. kan me niet meer inhouden! Met een ingehouden kreun kom ik klaar en blijf een paar seconden hijgend en verdoofd op haar liggen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 16:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha ja, ik ben een beelddenker en zie daarom alles voor me wat er beschreven wordt. In dit geval is dat niet zo erg. -wenkbrauwwiebel-

    Milla - Mens.

    Zijn gezicht komt steeds dichter bij mijn hals en ik knijp mijn ogen dicht, klaar voor wat er zal komen. Maar het enige wat ik voel is een likje en een kus. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, het is geen teleurstelling, maar wel degelijk jammer, ik had me erop voorbereid.
    Fjodor gaat verder en ik kijk hem weer terug aan, hij versnelt nog steeds en grijpt me overal vast. Het begint langzamerhand pijn te doen en ik zie aan Fjodors gezicht dat hij zich niet meer in kan houden. Even ben ik bang dat hij zichzelf verliest, maar in plaats daarvan komt hij met een ingehouden kreun klaar. Dat is voor mij de druppel en ook ik kom met een klein gilletje klaar. Fjodor blijft op me liggen en ik laat mijn armen om hem heen rusten. We hijgen beiden uit en ik probeer me op mijn ademhaling te concentreren. 'Wauw,' fluister ik.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Als ik mezelf terug op aarde heb gekregen ontdoe ik mezelf van het condoom, draai er een knoop in en kieper het handig in de afvalbak. Ik leg een arm om Milla's schouders heen en trek haar naar me toe. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo liefkozend met iemand heb gevreeën. Ik leg een lok haar uit haar gezicht en vraag:
    'Ging alles naar wens, mevrouw?' Ik zie dat er een lichte blos op haar wangen is verschenen en ik heb ook zo'n vermoeden dat de mijne niet helemaal kleurloos zijn. Ik druk een kus op haar schouder en glijd met een vinger langs haar ruggengraat. God wat ruikt ze lekker en ik kan maar geen genoeg van haar krijgen. Ik vraag me af of dit haar eerste keer is, maar ik besluit de vraag niet op tafel te gooien omdat het misschien ongepast kan overkomen. In plaats daarvan tasten mijn handen stukje bij beetje die babyzachte huid af.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Fjodor trekt zich naar me toe en haalt een lok uit mijn gezicht. Mijn ademhaling is nog steeds niet terug op zijn normale snelheid, maar het begint te komen. Ik lach en knik als Fjodor vraagt of alles naar wens ging.
    'Dat kun je wel zeggen, ja,' grinnik ik. Ik wrijf met mijn duim de zweetdruppeltjes uit zijn gezicht en druk een kusje op zijn neus, die ik nu eenmaal ongelooflijk schattig vind. Zijn vinger glijdt langs mijn ruggengraat en ik trek mijn rug iets in, omdat ook dit een kietelend gevoel geeft. Zijn handen tasten nog steeds over mijn lichaam, wat wel weer fijn is. 'Ik heb er gewoon niet eens woorden voor,' glimlach ik. Toch ben ik nu wel moe, maar ik neem aan dat dat normaal is. Fjodor ziet er ook niet meer al te actief uit, hoewel hij toch een vampier is.




    yaynunaardestadmetmama!


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik praat nog even met het meisje, maar dan gaat ze naar huis. Nadat ik door Merlotte op de straat word gezet omdat ik teveel op heb fiets ik slingerend naar huis. Ik voel me warm, en ik weet niet meer waarom ik me zo slecht voelde. Ik weet eigenlijk niet zo veel meer. Op de een of andere manier vind ik dat grappig, en grinnikend fiets ik verder. Dan zwiebert mijn fiets weer, maar deze keer kan ik hem niet meer rechttrekken. Met een smak val ik op de grond. "Kut.." mompel ik. Ik sta langzaam op, en voel hoe er braaksel in mijn keel naar boven komt. Shit, ik heb echt teveel gedronken. Met een vies, kletterend geluid valt de kots op de grond, en duizelig kom ik overeind. Ik pak mijn fiets en stap op.

    Gérard - Vampier
    Ik zit op mijn bed te lezen als ik ineens vreemde geluiden hoor. Ik til mijn hoofd op en luister goed. Normale mensen was het niet opgevallen, maar een vampier hoort alles. Ook de dingen die hij niet wíl horen. Zoals zijn huisgenoot en diens vriendin die liggen te neuken. Ik rol met mijn ogen en lees verder. Na een paar minuten gehijg en gekreun hoor ik Milla gillen. Hopelijk gaan ze niet door met een tweede ronde.