• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Oké ik faal. Maar ik heb het aangepast.:Y)


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik glimlach bij haar goedkeuring.
    'Mooi zo, dan gaan we een kipje regelen.' Ik verwarm de oven voor en leg de kop aan de kant. Ik begin te grinniken als ze aangeeft hoe ze alles aan het regelen is in de keuken, waar ze zich vervolgens snel voor verontschuldigt. Ik leg een hand op haar schouder. 'Goed, ik laat de sla aan jou over. Ik schil de aardappelen en breng ze aan de kook. Het is een koud kunstje om in een snel tempo de aardappelen te schillen, die ik vervolgens in een pan vol water aan de kook breng. Als de oven warm genoeg is kijk ik even kritisch naar de kip - of hij al dan niet goed gekruid is - en vet de ovenplaat in, waarop ik de kip leg en hem vervolgens naar binnen schuif.
    'Zo. Die zal even gaar moeten worden. Hulp nodig bij de sla of gaat het je zelf wel goed af?' Ik sla haar met mijn ogen gade en ik zou niks liever willen dan haar nu zoenen. Ik spied de keuken en woonkamer door. Wat houdt me tegen? Ik ga achter haar staan, glijd met de armen langs haar zij en taille en druk een kusje in haar nek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Een lichte, maar prettige rilling, glijdt over mijn rug als ik Fjodors lippen in mijn nek voel.
    'Hm, sla gaat prima, hoor,' glimlach ik. Ik laat één hand los van de sla en strijk er even mee over Fjodors wang, vervolgens ga ik verder. Wel met mijn hoofd tegen Fjodors borst geleund -de enige plek waar hij wel warm is-, zodat hij niet weg kan.
    Natuurlijk heb ik nog steeds honger, maar ik heb ook trek in wat anders, denk ik ondeugend. Ineens laat ik de sla helemaal met rust en draai me om in Fjodors armen.
    'Mijn god, ik wil gewoon niets anders dan jou aanraken en zoenen,' grijns ik terwijl ik mijn armen om zijn nek sla en hem veel kleine kusjes achter elkaar op zijn mond geef.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 10:37 ]


    everything, in time

    Hé Fjodor



    I wanna do bad things with you. -wenkbrauwwiebel-


    everything, in time

    Ik ken dat plaatje ergens van 0_0
    Uit dat liedje bedoel ik X]

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik praat nog even met het meisje, maar dan gaat ze naar huis. Nadat ik door Merlotte op de straat word gezet omdat ik teveel op heb fiets ik slingerend naar huis. Ik voel me warm, en ik weet niet meer waarom ik me zo slecht voelde. Ik weet eigenlijk niet zo veel meer. Op de een of andere manier vind ik dat grappig, en grinnikend fiets ik verder. Dan zwiebert mijn fiets weer, maar deze keer kan ik hem niet meer rechttrekken. Met een smak val ik op de grond. "Kut.." mompel ik. Ik sta langzaam op, en voel hoe er braaksel in mijn keel naar boven komt. Shit, ik heb echt teveel gedronken. Met een vies, kletterend geluid valt de kots op de grond, en duizelig kom ik overeind. Ik pak mijn fiets en stap op.

    Gérard - Vampier
    Gelukkig wordt het al snel stil en kan ik rustig verder lezen. Na een tijdje hoor ik Fjodor en Milla naar beneden gaan, en al snel komt er een etensgeur mijn neus binnen. Oh, dus ze zijn gaan koken. In ieder geval een stuk beter dan die bonk en hijg geluiden de hele nacht. Ik loop naar beneden en steek grijnzend mijn hoofd om de deur. "Zooo, waren jullie lekker bezig?" Ik zie dat ze net elkaar zoenden en mijn grijns wordt breder. "Nog steeds bezig zie ik."

    Da's de intro van TrueBlood.(:

    Milla - Mens.

    Als Gérard plotseling binnen komt laat ik Fjodor geschrokken los. Wat doet hij hier? Ik dacht dat Fjodor en ik alleen thuis waren. Oh God, zou hij ons.. feestje, ook gehoord hebben?
    'Wist jij dat hij thuis was?' fluister ik tegen Fjodor, mezelf ervan bewust dat Gérard het ook kan horen. Maar dat is iets wat me nu niet boeit. Ik wil dat hij weggaat, de laatste keer is me immers niet zo goed bevallen.
    'Wat moet je?' vraag ik dan geïrriteerd. Kan hij ons niet gewoon met rust laten?


    everything, in time

    Aha.. Volgens mij zag ik het een keer in een tijdschrift staan :']

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik praat nog even met het meisje, maar dan gaat ze naar huis. Nadat ik door Merlotte op de straat word gezet omdat ik teveel op heb fiets ik slingerend naar huis. Ik voel me warm, en ik weet niet meer waarom ik me zo slecht voelde. Ik weet eigenlijk niet zo veel meer. Op de een of andere manier vind ik dat grappig, en grinnikend fiets ik verder. Dan zwiebert mijn fiets weer, maar deze keer kan ik hem niet meer rechttrekken. Met een smak val ik op de grond. "Kut.." mompel ik. Ik sta langzaam op, en voel hoe er braaksel in mijn keel naar boven komt. Shit, ik heb echt teveel gedronken. Met een vies, kletterend geluid valt de kots op de grond, en duizelig kom ik overeind. Ik pak mijn fiets en stap op.

    Gérard - Vampier
    Ik kijk Milla grijnzend aan. "Natuurlijk wist hij dat." zeg ik nog voordat Fjodor iets heeft kunnen zeggen. "Vampieren ruiken.." Ik kijk ze even veelbetekenend aan. "En horen immers alles."

    Milla - Mens.

    Ik kan wel door de grond zakken van schaamte. Maar doe het niet, dat plezier gun ik Gérard absoluut niet.
    'Dat is heel fijn voor je,' zeg ik daarom arrogant, mijn schaamte ontwijkend. Eigenlijk sta ik te trillen op mijn benen en de woorden van Gérard klinken weer door mijn hoofd: "voor herhaling vatbaar." Nee, dat is het niet. Het is dat Fjodor bij me is, dankzij hem voel ik me veilig. 'W-wat wil je?' verdomme, mijn stem trilde. Ik vervloek mezelf en wens vurig dat hij niets heeft gehoord. Aan Fjodors gezicht te zien is hij ook niet erg blij met het gezelschap.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 21:53 ]


    everything, in time

    Chill liedje!

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ineens merk ik dat we gezelschap hebben. Gérard. Fijn, ook dat nog. "Zoo, waren jullie lekker bezig?" Shit. Ik voel een golf van schaamte door me heen gaan. Ik had zo gehoopt dat hij het niet had gehoord. Natuurlijk had ik beter moeten weten. Maar dan nog. Dit huis is wel voor de helft van mij en ik mag daarom ook zelf weten wie ik meeneem. Met een ijzige blik kijk ik hem aan. De manier hoe hij over de zintuigen van vampiers praat doet mijn mond in een witte streep veranderen, waar al het bloed uit weggetrokken is.
    'Jaloers?' vraag ik met een opgeheven wenkbrauw, nog steeds op een kille toon. 'Vertel wat je wil of flikker op.' Ja, die was grof, maar ik meen er elk woord van. Ik keer hem vervolgens de rug toe en bekommer me meer om het eten.
    'Ja, ik wist het,' zeg ik tegen Milla. 'Ik had alleen wel gedacht dat we..' Oh god, preutse lul. 'Voorzichtiger waren,' voeg ik kleintjes toe. Ik weet nog net te voorkomen dat er een blos op mijn wangen verschijnt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik praat nog even met het meisje, maar dan gaat ze naar huis. Nadat ik door Merlotte op de straat word gezet omdat ik teveel op heb fiets ik slingerend naar huis. Ik voel me warm, en ik weet niet meer waarom ik me zo slecht voelde. Ik weet eigenlijk niet zo veel meer. Op de een of andere manier vind ik dat grappig, en grinnikend fiets ik verder. Dan zwiebert mijn fiets weer, maar deze keer kan ik hem niet meer rechttrekken. Met een smak val ik op de grond. "Kut.." mompel ik. Ik sta langzaam op, en voel hoe er braaksel in mijn keel naar boven komt. Shit, ik heb echt teveel gedronken. Met een vies, kletterend geluid valt de kots op de grond, en duizelig kom ik overeind. Ik pak mijn fiets en stap op.

    Gérard - Vampier
    "Jaloers?" Ik grinnik. "Ik zal me nooit, ik herhaal nooit, inlaten met een mens. Al helemaal niet op jouw manier." Ik negeer de rest van zijn opmerkingen en loop naar de fruitschaal op de tafel. Er liggen wat bananen en appels in, allemaal nog vers. Ik pak een appel en zet mijn tanden erin. "Echt voorzichtig waren jullie niet, nee." reageer ik op Fjodor. Ik merk dat hij steeds pissiger wordt, en Milla steeds banger. Dit wordt nog leuk. "Het verbaast me dat het huis nog overeind staat." Ik neem grijnzend nog een hap uit de appel.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik hoor zijn woorden aan. Hij denkt er precies zo over als ik niet zo lang geleden. Ik zet het pitje van de aardappelen lager en spies de kip.
    "Echt voorzichtig waren jullie niet nee. Het verbaast me dat het huis nog overeind staat." Ik trek een wenkbrauw op en goddank dat ik goed in staat ben mijn schaamte te verbergen. Toch gooi ik geen hatelijke opmerking terug en geef Milla de olie aan. 'Hier,' zeg ik met een glimlach. 'Die was je vergeten.' Ik heb zin om nogmaals te vragen wat hij nou precies van ons moet, maar dat plezier gun ik hem niet, dus ga ik verder met koken alsof hij lucht voor me is. Het verbaast hem dat het huis nog overeind staat? Ik heb de Smersj onze mannen zien en horen verhoren en ook die huizen overleefden het. Nou, dat was totaal andere koek. Die lui wisten pas echt hoe ze mensen konden laten lijden. Dat werd een regelrechte wedloop met de Gestapo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Waren we echt zo luidruchtig? Ik dacht dat het reuze meeviel. Het verbaast me enorm dat Fjodor zo rustig kan blijven en zijn schaamte kan verbergen. Ik probeer dat ook, maar ik ben er toch niet even goed in.
    Als ik de olie in mijn handen geduwd krijg schrik ik pas uit mijn gedachten. 'Juist,' zeg ik en ik draai me ook snel om, in ene poging hetzelfde te doen als Fjodor. Voorzichtig giet ik de olie over de sla, mijn hand trilt een beetje en ik vervloek mezelf dat ik zo'n watje ben.
    'Hier, proef eens?' glimlach ik en duw een slablaadje in Fjodors mond. 'Genoeg olie zo?'


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik praat nog even met het meisje, maar dan gaat ze naar huis. Nadat ik door Merlotte op de straat word gezet omdat ik teveel op heb fiets ik slingerend naar huis. Ik voel me warm, en ik weet niet meer waarom ik me zo slecht voelde. Ik weet eigenlijk niet zo veel meer. Op de een of andere manier vind ik dat grappig, en grinnikend fiets ik verder. Dan zwiebert mijn fiets weer, maar deze keer kan ik hem niet meer rechttrekken. Met een smak val ik op de grond. "Kut.." mompel ik. Ik sta langzaam op, en voel hoe er braaksel in mijn keel naar boven komt. Shit, ik heb echt teveel gedronken. Met een vies, kletterend geluid valt de kots op de grond, en duizelig kom ik overeind. Ik pak mijn fiets en stap op.

    Gérard - Vampier
    Het is amuserend om te zien hoe Milla en Fjodor me proberen te negeren. De irritatie druipt van hun gezichten af, en hun pogingen het te verbergen zijn lachwekkend. "Ik ga maar weer eens wat vangen." Ik grijns en maak een overdreven buiging naar Milla toe. "Het was me een genoegen." Ik loop nog steeds grinnikend weg. Hun gezichten waren werkelijk onbetaalbaar.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik naar Gérard, die een buiging maakt voor Milla en dan grijnzend wegloopt. Hij heeft er wel schik in, de sadist. Gelukkig gaat hij jagen en dat houdt in dat we voorlopig van hem verlost zijn. Ik besluit hem maar te laten voor wat hij is. Milla denkt er kennelijk ook zo over, aangezien ze een slablaadje in mijn mond drukt en mijn oordeel vraagt.
    'Heerlijk,' zeg ik goedkeurend en geef aan dat er geen extra olie in hoeft. Met een schuin oog kijk ik naar de deur waarchter Gérard is verdwenen en geef toe aan mijn stoute ingeving. Zonder waarschuwing neem ik haar slanke taille tussen mijn handen en zet haar op het aanrecht, zodat ze op gelijke hoogte met mij is. 'Ogen dicht,' zeg ik speels en hou een hand voor haar ogen. Zacht leg ik mijn lippen op de hare en na een korte, heftige zoen sla ik de armen om haar heen en lik vervolgens in haar nek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Gérard buigt voor me en ik blijf hem strak aankijken, alsof hij ons helemaal niets doet. Gelukkig loopt hij dan eindelijk weg. Zodra hij weg is draai ik me weer terug naar Fjodor, die aangeeft dat er geen olie bij hoeft. Gelukkig, want nog iets meer en de sla zou erin verdrinken.
    Ineens tilt Fjodor me op en voor ik het goed en wel weet zit ik op het aanrecht. Nu kan ik Fjodor pas echt recht in de ogen aankijken, zonder mijn hoofd omhoog te moeten tillen.
    "Ogen dicht," hoor ik hem zeggen. Verdomme! Toch doe ik braaf mijn ogen dicht. 'Wat ga j-..' ik kan mijn zin niet eens afmaken, want ik voel zijn lippen op de mijne, vervolgens wordt dat een heftige en helaas korte zoen. Daarna is er weer dat likje in mijn nek, dat me iedere keer weer kippenvel weet te bezorgen. Ondeugend leg ik mijn handen op zijn achterwerk en knijp erin. 'Komt dan nu de tweede ronde?' vraag ik quasi-onschuldig, niet helemaal instaat een grijns te onderdrukken.


    everything, in time