• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Hahaha faal had 't aangepast 8]

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik grinnik en neem naast haar op de bank plaats.
    'Ik weet het, ach, voor zo'n ouwe taart valt het nog wel mee met de rimpels.' Ik ben blij als het verbandje om haar pols zit. Gelukkig heb ik al wat bloed gehad, maar het blijft een ellendige verslaving waar je niets aan kunt doen. Dan vraagt ze naar mijn verleden. Ik weet nu al dat ze dingen gaat horen waar ze niet blij mee gaat worden, maar ontkennen van de waarheid is geen optie.
    'Ik ben eind achttiende eeuw geboren in Voronezj en heb zo'n beetje alle belangrijke gebeurtenissen in Rusland meegemaakt. Toen ik net zo oud ben als.. ja.. nu in feite kende ik een jonge vrouw die erg verliefd op me was. Maar zij was een afstammeling van de tsaar - wat natuurlijk na de revolutie verborgen moest blijven - en ik kwam uit een arme boerenfamilie. Ik zei haar dat ze me het beste kon vergeten aangezien dat standenverschil alleen maar tot ellende zal leiden en die ellende zou zij te pakken krijgen. Ze wilde niet luisteren en toen had ik haar op een botte manier duidelijk gemaakt dat ik haar nooit meer wilde spreken. Ik wist veel van haar, maar niet dat ze een vampier was. Uit wraak maakte ze mij een vampier en een ongeschreven regel is dat je niet vertelt wat je bent, een regel die ik nu heb gebroken. Dus ik zweeg erover tegen mijn familie en vertrok. In die tijd heb ik veel door Rusland gezworven, deelde zelfs mee aan de - hoe noemen ze het in het westen? - Tweede Wereldoorlog. Het was in die oorlogschaos makkelijk om aan slachtoffers te komen voor mijn dorst naar bloed. Het komt er simpel gezegd op neer dat ik alles heb verloren: mijn familie, zelfwaarde en uiteindelijk mijn leven. Door de jaren heen heb ik geleerd er het voordeel uit te halen en ik voelde me niet zo alleen meer toen ik andere vampiers leerde kennen. Toch is het allemaal nu niet meer zo'n taboe - al helemaal hier niet - en dat lucht zowel op als het beangstigt.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Om zijn opmerking van de rimpels kan ik lachen, om zijn levensverhaal daarentegen niet. Het idee dat je je familie, je zelfwaarde en je leven verliest dankzij één jongedame die verliefd op je is. 'Wat verschrikkelijk, dat spijt me echt voor je,' zeg ik terwijl ik tegen hem aankruip en een knuffel geef. En ik maar denken dat ik een zwaar leven heb gehad. Maar, als je eerlijk bent, zou ik die dame van het tsaar moeten bedanken; zonder haar zou ik Fjodor nooit gekend hebben. 'En nu? Je hebt die ongeschreven regel gebroken, zijn daar gevolgen van? En hebben, god dit klinkt echt dom, hebben vampieren speciale krachten, zoals gedachte lezen of zo? Ik weet dat jullie onmenselijk snel kunnen rennen en een kracht hebben die niet te beschrijven valt, maar dat bedoel ik niet. Als ik teveel praat moet je het ook zeggen hoor!'

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 21:28 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik leg een arm om haar heen als ze tegen me aan komt liggen.
    'Op den duur leer je ermee leven. Mijn familieleden leven allemaal niet meer. Natuurlijk was er die intense neiging om het ze te vertellen, maar een vampier die ik leerde kennen destijds waarschuwde me er al voor: het zou leiden tot vervolgingen en nieuwe oorlogen tussen vampier en mens. Er zijn vampiers die wel krachten hebben, maar die zijn haast niet te vinden. Bovendien hebben zij die kracht niet van nature. Ze hebben het geleerd van heksen. Die weten innerlijke kracht met concentratie zodanig om te buigen dat ze de meest ongelofelijke dingen kunnen bereiken, zie Romy's voorbeeld. Maar heksen zijn niet echt vrijgevig om hun krachten te onthullen en al helemaal niet aan vampiers. Want dat zou betekenen dat het tegen hen gebruikt kan worden.' Ik leg een arm om haar heen en kus haar zachtjes in haar nek, vlak onder haar oor. God, wat ruikt ze lekker. Ik zie in een flits haar kledingmaat in het merkje van de jurk als ik mijn hoofd op haar schouder leg.
    36. Onthouden Fjodor.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Hm, je familieleden om je heen zien sterven en vervolgens alleen achterblijven. Dat is ook niet iets waar je op zit te wachten. Arme Fjodor, was er nou maar iets dat ik kon doen. Ik knik.
    'Ik begrijp het helemaal. Mag ik nog één vraagje stellen?' vraag ik en ik kijk hem quasi-smekend aan. De kusjes in mijn nek bezorgen me kippenvel, maar toch draai ik me iets zodat ik hem net wat beter aan kan kijken.
    'Wanneer besloot je me niet te vermoorden?' Ik heb werkelijk geen idee waar al deze vragen vandaan komen. Ik ben van nature nieuwsgierig, maar meestal houd ik mijn vragen voor me. Maar de manier waarop Fjodor ze beantwoord, rustig, kalm & eerlijk, zorgt ervoor dat ik alleen maar meer wil weten. Zijn leven is voor mij uiterst fascinerend en ik zou er het liefst ieder klein detail van willen weten. Toch besluit ik dat dit mijn laatste vraag is. Give him a break, Milla. Spookt het door mijn hoofd, dus dat doe ik. Laatste vraag, dat beloof ik.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Ja, ga je gang,' zeg ik en haal een lok haar uit mijn gezicht. Ik voel me prettig nu, met haar bij me in de buurt. Maar ik begrijp ook dat ze eens rust wil. Voor een vampier is dit leven makkelijk vol te houden, maar voor een kwetsbaar mens zoals zij.. dat kan nog wel eens zware problemen opleveren.
    "Wanneer besloot je me niet te vermoorden?" Een directe vraag, maar wel eentje waarop ik meteen het antwoord weet. 'Op het moment dat ik je voor het eerst kuste, daarzo.' Ik laat een vijsvinger over haar nek glijden. 'Ik wist dat ik de kans had en de verleiding overwon het bijna. Maar ik deed het niet, ik hield me in. En ik ben blij dat ik het deed,' zeg ik met een flauwe glimlach. Ook al zou ze me vanaf dit moment met heel haar hart haten, dan nog zou ik er geen spijt van krijgen dat ik haar niet had leeggezogen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb jij geen school?;o

    Milla - Mens.

    Ik giechel als zijn wijsvinger over mijn nek glijdt.
    'Dat kietelt,' giechel ik en ik duw mijn hoofd op mijn schouder. Als ik ergens niet tegen kan is het wel kietelen. Ik geef hem een lange kus op zijn lippen.
    'Ik ben u voor altijd zeer dankbaar dat u mij heeft laten leven,' knik ik. 'Laten we dat vooral zo houden!'
    Ik ben nog steeds moe, of alweer. Ik heb geen idee, als ik bij Fjodor binnen zit is het toch vrijwel altijd donker. Er mag overdag natuurlijk geen licht binnenkomen. Bovendien is mijn slaapritme de laatste tijd ontzettend uit balans geweest, waardoor ik nooit echt goed heb kunnen slapen. Toch wil ik nu niet naar bed, hier met Fjodor op de bank ligt veel beter. Oké, zijn gespierde lichaam is misschien niet 's werelds záchte lichaam, maar wel ongelooflijk sexy. Het zou beter zijn zonder shirt.. en als dat shirt toch uit is.. Milla, joh, houd je in, wil je?


    everything, in time

    Nee heb vrij :Y). En donderdag ook 8D Lang leve mentorles waar je niet heen hoeft.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik glimlach als ze haar lippen weer van de mijne houdt.
    'Ik was ook van plan dat nog een tijdje zo te houden.' Ik zie haar gezicht wat betrekken bij het 'een tijdje,' waarop ik een speelse knipoog geef. Dan sta ik op en loop naar de deur toe, die de woonkamer van de restvan het huis scheidt. Ik sluit de deur en loop weer op haar af. Ik neem naast haar plaats op de bank en neem haar in mijn armen. Ik weet handig haar schouder te ontbloten en kus haar daar. Vervolgens trek ik haar op mijn schoot en sla de armen om haar heen.
    'Hoe zit het nu met je werk?' vraag ik bezorgd. Het laatste wat ik wil is dat ze haar baan door mij verliest. Ik heb er niet echt eerder over nagedacht en dat was best stom.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ah lekker, ik heb vakantie, maar vanavond feest waar ik geen zin in heb! Nu al de hele dag verkleed als bij ghehe.(':

    Milla - Mens.

    Een tijdje? Is hij nu serieus? God, ik mag hopen van niet.. o, hij knipoogt. Jezus, mijn arme hart. Hij staat op en ik vraag me af wat hij gaat doen. Maar hij doet alleen de deur dicht, daarna gaat hij weer zitten, neemt me in zijn armen en kust me op mijn schouder. Genietend sluit ik mijn ogen en laat hem me op zijn schoot trekken. "Hoe zit het nu met je werk?" Shit! Mijn ogen schieten gelijk weer open. 'Ik.. ik ben vergeten af te bellen. Al heel lang. Hm, ik denk niet dat ik daar nu nog welkom ben,' geen werk, betekent geen inkomen. Dat betekent dat ik weer op zoek moet en sollicitatie gesprekken vind ik eng. Ik had gewoon beter op moeten letten, het is mijn schuld. Niet die van Fjodor. Hij heeft me nooit tegengehouden, ik ging gewoon zelf niet.


    everything, in time

    abbo nemende berichtje


    Trust me. I'm the doctor

    ^is goed! Trouwens, in deel 2 had Romy nog op jou gereageerd. (:


    everything, in time

    Ik zie het 8D
    Allison vampier

    Dankbaar neem ik de drie zakjes bloed aan 'bedankt had ik nodig' terwijl ik dat zeg voel ik mijn tanden groeien. De geur van bloed is overweldigend, en toch open ik het zakje niet. Romy vertrouwt me eindelijk, als ik dit nu ga doen voor haar neus is alles verpest 'wil je ook wat te drinken' vraag ik dan maar, als extra teken haal ik mijn glas drinken omhoog.


    Oww, ik had een vraagje, zou ik die McKayla een soort spreuk laten doen dat ze soort van jong blijft weetjewel? Dat ze netzoals vampiers gewoon niet meer ouder word? xx


    Trust me. I'm the doctor

    Haha van mij mag dat wel? Maar is ze dan ook onsterfelijk of dat dan nog net niet?xd


    everything, in time

    Nein, ik denk het niet. Anders zit er ook nog een - puntje aan die spreuk aan ofzo. Dat ze het elk 24 uur in moet nemen anders stopt het en versnelt het ouderingsprocess?


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik plant een rij zoentjes op haar schouder en arm. Een hand glijdt onwillekeurig langs haar bovenbeen. Ik hoop maar dat Gérard het nu niet in z'n kop haalt om ons te storen, ik heb het juist net naar m'n zin. Ineens zegt ze dat haar werk nog een probleem kan worden.
    'Misschien zoeken ze nog iemand in Fangtasia,' reageer ik. Oh wait. Misschien is dat geen handig idee. De bende kan Gustav kan wraak nemen en als ze haar zien is het spel al snel over. Natuurlijk zijn er wel vampiers die de boel in de gaten houden en potentiële herrieschoppers eruit kicken, maar Gustav's groep zal er weinig oren naar hebben, al helemaal nu door ons toedoen hun leider is vermoord. 'Of misschien.. is dat niet zo'n goed idee,' voeg ik er dan maar aan toe. 'Er zijn vast wel zaken in het centrum waar ze een verkoper of iets dergelijks zoeken,' zeg ik dan en kus haar op haar mond. Nu kan ik het toch echt niet laten om een plagerige lik in haar hals te geven. Ik zie de bolletjes kippenvel weer verschijnen. Volgens mij heeft ze er trek in. Net zoals ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Mijn God, bij iedere aanraking van Fjodor krijg ik kippenvel en gieren de zenuwen door mijn lijf. Hij zou eens moeten weten wat hij met me doet.
    Dan stelt hij Fangtasia voor. Nee, dat gaat hem absoluut niet worden. Ik ben daar pas twee keer geweest en dat was twee keer te veel.
    'Hmnee, dat is inderdaad niet zo'n goed idee. Ach, ik zie nog wel eens als ik door de stad loop, ik kan nog prima rondkomen. En anders vermoord jij toch een of andere rijke gast voor me? Win win situatie,' zeg ik grinnikend.
    Ik voel zijn tong weer in mijn nek glijden en de kippenvel terugkomen. Als hij zijn gezicht terugtrekt vang ik zijn blik op en zoen hem weer. Ik neem zijn onderlip voorzichtig tussen mijn tanden en zuig er zachtjes op. 'Zullen we naar boven gaan?' vraag ik niet zonder te grijnzen. De laatste keer heeft Pearl het feestje ziek verstoord, maar die is er nu niet meer. Gérard flikt nu vast en zeker ook niets nu Fjodor er is. Deze keer zal het goed zijn, niemand die ons stoort.


    everything, in time