• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    "Godver!" roep ik hard en ik voel hoe de tranen in mijn ogen springen. Aj, daar had ik niet op gerekend. Dat stomme rotwijf. Ik grijp naar mijn pijnlijke kruis terwijl Milla wegstuift. Hier komt ze niet zomaar mee weg. Ook al brandt de pijn nog na, ik zet het op een lopen en heb haar wederom binnen een paar seconden ingehaald. Ik ga recht voor haar staan en ze knalt tegen me op. Ruw pak ik haar beet en smijt haar van me af. Ze gilt, en blijft kreunend van de pijn liggen. Langzaam loop ik op haar af, deze keer zonder grijns. "Dus jij dacht dat je mee kon spelen? Tot nu toe ben ik altijd aardig geweest, maar als je gemeen wilt spelen doen we het zo." Ik blijf bij haar staan en hurk voor haar gezicht neer. "Onderschat me vooral niet, want dat zal de laatste fout zijn die je maakt."

    Milla - Mens.

    Gehaast kijk ik om, maar ik zie Gérard niet meer, als ik me echter omdraai knal ik tegen hem op. Hardhandig pakt hij me vast en duwt me met veel kracht ruw op de grond. Ik kan niet anders dan gillen, wat direct stopt zodra ik de grond raak. Ik krijg geen lucht, verdomme.
    Als ik wel weerucht krijg kreun ik, ik wil opstaan, maar mijn lichaam protesteert en vrijwel alles doet zeer. Ik zie hoe Gérard op me af komt lopen en vlak bij mijn gezicht neerhurkt. Omdat hij nu niet grijnst, realiseer ik me dat ik hem nu waarschijnlijk echt boos heb gemaakt, niet slim. 'Het spijt me,' kreun ik zachtjes, nog steeds nahijgend van het rennen. 'Ik zal je niet meer onderschatten.'


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    Ik glimlach minzaam. "Dat hoop ik maar voor je. Eens zien.." Ik pak haar pols en til haar slappe lichaam op aan haar arm. "Waar was ik?" Langzaam komt de grijns terug op mijn gezicht, nu de pijn in mijn kruis minder is geworden. Ik druk Milla weer tegen een boom en ga hetzelfde als eerst staan. "Dus.. Nu Fjodor bezig is met je broer hebben wij alle tijd voor elkaar." Ik glimlach gemeen en kus haar in haar nek. Oh, die geur.. Ik merk dat ze rilt, en mijn lippen krullen om tot een grijns. Ik lik en kus verder naar haar schouder, en veeg het bandje van haar jurk weg. Zachtjes bijt ik haar, nog net niet hard genoeg om haar bloed te proeven. Mijn hoektanden zijn inmiddels enorm gegroeid, en ik kan me haast niet meer inhouden. Ik breng mijn hoofd dichter naar dat van Milla en fluister in haar oor. "Zal ik je dan maar bijten? Dan ben je er in ieder geval vanaf." Nog steeds siert een duivelse grijns mijn mond, en het leedvermaak om haar walging zorgt ervoor dat die waarschijnlijk nog wel even blijft.

    Milla - Mens.

    Pijnlijk trekt Gérard me aan mijn arm omhoog, zo dat ik wel mee moet werken en vrijwel direct sta ik weer tegen een boom. 'Ik hoef geen tijd met jou, ik wil gewoon weg!' Wederom voel ik hem in mijn nek kussen en er een likje geven, de bolletjes kippenvel verschijnen meteen en ik blijf stokstijf stilstaan als ik voel hoe hij het bandje van mijn jurk iets onlaag schuift. Wat is hij van plan? 'N-nee, alsjeblieft bijt me niet nog eens,' smeek ik hem met een trillende stem. 'JASON!' Gil ik zo hard als ik kan, maar zou hij me gehoord hebben?




    Jason.

    Ik knik alleen op zijn bloedverhaal, hij heeft gelijk, laten we er maar snel over op houden. Het bezorgt me de kriebels. Dan begint hij erover dat hij me nog nooit gezien heeft.
    'Dat kan wel, ik ben hier ook al een hele tijd niet meer geweest. Ik was..weg, laat ik het zo zeggen. Maar nu ik terug ben wil ik er wel voor Milla zijn, dat begrijp je wel. Trouwens -ik mocht dit eigenlijk niet zeggen- maar Milla zit gewoon buiten.' Tja,ik kan nu eenmaal geen geheimen bewaren, dat is wel een van mijn slechtste kwaliteiten. Ik heb haar ook geen sms verstuurd, maar dat komt wel goed. Als ze het koud heeft kan ze tenslotte in de auto gaan zitten en als het echt niet anders kan, komt ze me maar halen. 'Ironisch eigenlijk, ik wilde naar je toe om eens goed te praten, niet om samen wat te drinken. Hoewel dit me beter bevalt, eigenlijk.'

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 22:49 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Verbaasd zet ik mijn frisdrank neer. Nee. Dat kan niet waar zijn. Ze is.. híer? Ik kijk Jason met grote ogen aan, maar hij lijkt het niet eens te snappen. Nee. Nee. Nee.
    'Gérard,' zeg ik en mijn stem galmt door het huis. Geen reactie. 'Gérard,' herhaal ik nu op dwingender toon. 'Godverdomme,' vloek ik er achteraan.
    'Ik ben zo terug.' Ik trek de deur open.
    'Gérard!' schreeuw ik nu. Ik probeer mijn reukvermogen in te schakelen, maar de wind staat zeer ongunstig. "Jason!" hoor ik ineens. Ik draai me ogenblikkelijk om, maar er komt geen reactie. Natuurlijk, het mensengehoor is een stuk slechter dan dat van een vampier. Ik zet het op een lopen. Nu wordt de geur toch sterker. Ik vlieg langs allerlei bomen tot ik bij de plek des onheils kom. Hier hangt die vuile lul dus uit! Ik aarzel geen seconde, neem een snelle aanloop en stort me met al mijn kracht op hem, net op het moment dat hij zijn tanden in Milla wil zetten. We rollen over de grond, voor ik ons stopzet, hem woest overeind trek en hard tegen een boom smijt.
    'Af,' zeg ik op een venijnige toon. 'Wie niet horen wil, moet maar voelen,' voeg ik toe terwijl ik hem bij zijn keel grijp. Dan schiet me te binnen dat Milla hier ook nog bij is en ik laat hem los. 'Alles in orde?' vraag ik, hoewel ik me erop betrap dat het wat zakelijker overkomt dan gewoonlijk wanneer ik de vraag stem.
    'Je broer is binnen wat drinken. Misschien heb jij ook behoefte aan een glaasje fris om bij te komen.'

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 9:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    Gretig wil ik mijn tanden in Milla's vlees zetten, als ik bij de keel wordt gegrepen en weggesmeten. Boos en verbaasd kijk ik op, en ik zie Fjodor bij Milla staan. Godverdomme. Ze mag dan zijn meisje zijn, ze is mijn voedsel. En niemand komt aan mijn eten. Ik heb vaak genoeg over me heen laten lopen door Fjodor, ik ben niet van plan dat nog eens te doen. Ik zet me af tegen de boom en sla hem hard tegen de onderkant van zijn kin. Hij wankelt achteruit, en dat ene moment gebruik ik om hem nog eens hard tegen zijn kaak te meppen. De grijns is van mijn gezicht af, en pissig kijk ik naar Fjodor. "Kom maar op." grom ik. Ik ben misschien niet de sterkste vampier, maar ik heb aardig wat kennis van kickboksen. Ik ga in de basishouding staan, waarbij ik mijn gezicht en ribbenkast bescherm, om mezelf tegen mogelijke klappen te verdedigen.

    Milla - Mens.

    Het duurt te lang, waar blijft hij? Ik zie Gérards gezicht nog dichterbij komen, zijn tanden worden duidelijk zichtbaar en ik sluit mijn ogen om mezelf voor te bereiden voor de pijn die zal komen. Maar er komt niets. Ik open mijn ogen weer en zie Fjodor en Gérard over de grond rollen. "Af!" roept Fjodor. Ik had nooit, maar dan ook nooit verwacht dat hij zou komen. Hoe weet hij dat ik hier.. O, Jason. En waarschijnlijk heeft hij mijn gil gehoord.
    Ik knik voorzichtig als Fjodor me vraagt of alles in orde is, het is fijn dat hij niet verder wil vechten met Gérard, hoewel Gérard daar anders overdenkt. Net dan komt Jason hijgend aanrennen. 'Die vent..' zegt hij terwijl hij naar Fjodor wijst. 'Rent ongelooflijk hard. Wat is hier aan de hand?' vraagt hij met wederom die onnozele blik in zijn ogen. Ik kan niet antwoorden maar sluit mezelf meteen op in zijn armen. Ik schaam me dood tegenover Fjodor, hij was van plan uit mijn buurt te blijven en ik eigenlijk ook. Desondanks ben ik hier en heb mezelf in gevaar gebracht, wat Fjodor deed geloven dat hij me nogmaals moet komen redden.
    Jason kijkt met een gezicht dat boekdelen spreekt; hij begrijpt er nog steeds niets van. 'Die ene is Gérard,' fluister ik. 'Degene die de deur openen. Hij is nogal uit op mijn bloed.' Anders kan ik het niet zeggen, ik vind het verschrikkelijk hardop te zeggen en bovendien klinkt het raar. Ik voel hoe Jason zijn vuisten op mijn rug balt. 'Niet doen,' waarschuw ik. Ik draai me om maar zorg ervoor dat Jason me nog steeds vasthoudt. Ik wil Fjodor nu ook helpen, tegenover Gérard, maar ik maak geen schijn van kans. 'Ik moet hen helpen.' 'Doe nou geen domme dingen, Jason, ik wil hier weg.' 'Nee, Milla,' zegt hij streng. 'Jij hebt mij dadelijk heel wat dingen uit te leggen en ik wil dat je praat met Fjodor.' 'Verdomme, je kunt me niet dwingen wat ik moet doen. Dadelijk hoort hij ons, dan sta ik voor lul.' 'Ik kan je wél zeggen wat je moet doen, ik ben je broer.' Soms haat ik hem echt hard.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik wrijf met een chagrijnige kop van hier tot ginder langs mijn zere kaak. Vampierklappen komen hard aan. Ondertussen is ook haar broer bij haar gaan staan. Ik heb gelijk. Ze lijken echt niet op elkaar. Enfin. Tijd om iemand z'n schedel in te slaan.
    "Kom maar op," hoor ik hem zeggen en gaat in een vechthouding staan. 'Prima,' zeg ik rauw en bal mijn vuisten. 'Misschien willen jullie hier niet bij zijn,' zeg ik als ik me omdraai. Nu vlieg ik kwaad op Gérard af. In plaats van hem een mep te geven til ik hem op met een worp die ik in het leger heb geleerd en gooi hem opnieuw hard tegen de muur aan. Nog voor hij de kans heeft gehad om zich te herstellen spring ik op hem af, grijp hem ruw bij zijn schouders beet en ram mijn knie tegen zijn buik. Ik grijp hem vast en smijt hem op de grond. 'Jouw beurt,' zeg ik ijskoud.


    No growth of the heart is ever a waste

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    Auw. Dat had ik niet verwacht. Ik ga overeind staan en wrijf over mijn arm, die ongelofelijk veel pijn doet. Fine, als hij het zo wil spelen doen we dat. Stomme lul. Ik ren op hem af en spring op, klaar om hem een trap in zijn gezicht te geven. Hij heft echter snel zijn handen en smijt me aan mijn been op de grond. Oké, dat was misschien wat overhaast. Ik heb Fjodor onderschat. Ik zie een dikke stok die naast me op de grond ligt en pak hem stevig vast. Met een haal van de stok haal ik Fjodor onderuit, en voordat hij weer op kan springen mep ik hem hard op zijn kop. Hij pakt mijn been en probeert me om te gooien, maar voordat hij dat kan beuk ik het uiteinde van de stok hard tussen zijn ribben. Ik hoor hem schreeuwen en hij geeft toch nog een ruk aan mijn voet, waardoor ik op de grond val. Toch grijns ik triomfantelijk, want ik hoorde zijn botten kraken.

    Ah, ik leef ;o

    Fjodor - Slechte vampier.

    Dacht het niet, vuile hond. Ik grijp hem aan zijn been vast en gooi hem met overweldigende kracht op de grond. Even kijk ik triomfantelijk, maar de voldane grijns verdwijnt snel als hij een stok vastgrijpt en me onderuit haalt. Verdomme! Ik lig kwetsbaar op de grond. Ik draai me om, maar kom niet ver. Ik voel een duizelingwekkende pijn door mijn hoofd suizen en ik grijp met een belabberd zicht naar Gérards been, waar ik niet meer dan een vage waas van zie.
    'Aah, godverdomme!' schreeuw ik als er een scherpe pijn door mijn ribben snijdt. Ik grijp nu hard naar zijn enkel en hij komt op de grond te liggen. Ik spring overeind, iets waar ik meteen spijt van krijg aangezien de pijn in mijn ribben zich meester van me maakt. 'Wat doen jullie hier nog! Rennen!' schreeuw ik naar Milla en haar broer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yay X]
    Ik schrijf nu in dit vechtgedoe wel veel voor Fjodor omdat anders de stukjes zo kort zijn, ik hoop dat dat niet erg is :x Anders houd ik er wel mee op :3

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    Even lig ik rustig op de grond. Fjodor komt overeind en schreeuwt naar Milla. Van die afleiding maak ik gebruik en ik spring snel overeind. Mijn buik protesteert hevig, maar ik negeer de pijn en stort me op Fjodor. Door mijn kleine overwinning van net voel ik me haast onoverwinnelijk en de adrenaline giert door mijn bloed. Ik duw Fjodor op de grond en ga boven op zijn borstkas zitten, waardoor ik extra druk op zijn wond. Hij stribbelt hevig tegen en geeft me een harde mep tegen mijn ribben, maar ik negeer de klap en sla hard met mijn vuist in zijn gezicht. Ik grijns tevreden als ik bloed uit zijn neus zie lopen. "Heb je al genoeg gehad?" vraag ik spottend, en ik sta op. Ik heb het gevoel dat ik gewonnen heb, maar Fjodor denkt hier blijkbaar anders over. Hij trekt me ruw op de grond en gaat nu bovenop mijn borstkas zitten. Woedend kijkt hij me aan. Even voel ik me paniekerig worden, maar ik druk het gevoel weg en kijk hem uitdagend aan. "Doe je best, zou ik zeggen."

    Oké wacht, ik ga nog één keer op de reactie van Fjodor wachten. Dan reageer ik wel.:'D

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 22:16 ]


    everything, in time

    No problem hoor!

    Fjodor - Slechte vampier.

    "Heb je al genoeg gehad?" 'Eat this!' sis ik en trek hem ruw onderuit. Ik draai me om, negeer de pijn in mijn ribben en ga op hem zitten. Ik bal mijn vuist en geef hem een paar loeiharde klappen tot zijn mond bloedt. Ik ga van hem af en neem hem in een pijnlijke armklem, waardoor hij haast stikt.
    'Als jullie dood willen moeten jullie vooral hier blijven,' zeg ik rauw. 'Hij zal jullie niet sparen, geloof me. Wees slim en ren, nu!' Gérard weet zich ineens uit de armklem te werken, springt overeind, grijpt me bij mijn middel vast en smijt me tegen een boom aan. 'Aah!' schreeuw ik terwijl de pijn door mijn ribben jaagt.
    'Godverdomme, hier ga je voor boeten!' schreeuw ik, zet me af en stort me op hem. Samen vallen we op de grond en ik deel weer een paar rake klappen uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hehe, ja anders klopte het helemaal niet meer.:'D

    Milla - Mens.

    Fjodor is gek, dat moet wel als hij denkt dat ik hem hier achterlaat. Jason heeft al meerdere malen geprobeerd me naar binnen te krijgen, maar ik weiger.
    'Ik ren niet. En als jullie nu niet stoppen, ben ík degene die júllie niet spaart! Denk toch eens na, waar vechten jullie nu over? Over iets wat niet eens is gebeurd. Gewoon ophouden. En Gérard, opflikkeren.' 'Ja, ik steek een staak door je hart zodra ik de kans krijg, dat beloof ik.' 'Ach Jason, hou je bek. Nee, maar stop alsjeblieft. Fjodor, ik wil niet dat je nog meer gewond raakt, laat Gérard zijn eigen ondergang tegemoet lopen, zo dat jij er niets mee te maken hebt.'
    Beiden vechten nog, waardoor ik me afvraag of ze me wel gehoord hebben. Maar ik heb mij zegje gedaan en zal niet weggaan voor dit is afgelopen, moge dat duidelijk zijn.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'He!' schreeuw ik pissig naar achteren. 'Ik zorg er alleen voor dat hij jullie niet leeg zuigt. Dus als jullie je leven willen houden zou ik nu maar eens gaan lopen als ik jullie was.' Ik krijg een klap in mijn gezicht en Gerard grijpt de kans om mij onderuit te halen. Ik geef hem een harde trap, rol weer om en spring overeind. Hijgend sta ik voor Milla en Jason en veeg een lok haar uit mijn bezwete gezicht.
    'Je snapt het kennelijk echt niet. Afblijven, Gerard. Ga je voedsel ergens anders halen.' Vervolgens draai ik kort het hoofd naar Milla. 'Mag ik weten wat je hier doet?' Het klinkt niet echt vriendelijk, maar vriendelijk is ook wel het laatste dat ik ben. Mijn humeur is om te schieten!


    No growth of the heart is ever a waste