• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    Ik hoor Milla's voetstappen langzaam zachter worden en grinnik in mezelf. "Dus je wilt spelen, hm? Fine with me." Onmiddelijk zet ik het op een lopen, en binnen een paar seconden heb ik Milla ingehaald. Haar gezicht is al helemaal rood, en ik houd haar gemakkelijk bij. "Dus, wie was die jongen? Heb je een nieuw vriendje dat Fjodor een lesje komt leren?" zeg ik grijnzend.

    Milla - Mens.

    Ik ben enorm buiten adem en mijn voeten smeken me te stoppen, maar ik ren door. Gérard heeft me echter binnen een paar seconden ingehaald. Damn, ik heb geen rekening gehouden met zijn vampiersnelheid. Gelijk sta ik stil, ik ga niet doorrennen als het toch geen zin heeft.
    'Dat gaat je niets aan,' hijg ik, maar als ik naar Gérards gezicht kijk, heb ik het gevoel dat hij me toch zal dwingen het te zeggen. 'Het is mijn broer,' zeg ik daarom snel. 'En nee, hij gaat Fjodor geen lesje leren. Ze gaan alleen praten. Oké, nu je dat weet, mag je wel weer gaan, op zich,' Oh ja, goed gezegd hoor Milla, alsof hij naar jou luistert. Hoewel, misschien gaat hij toch weg, je weet maar nooit.


    everything, in time

    Ja het is wennen he :'D Jij-vorm RPG't echt weird in mijn ogen.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik moet hem het huis uit gooien. Ik voorspel dat Gerard zijn kant binnenkort grijpt om hem om zeep te helpen. Niet dat het mij veel uitmaakt, maar Milla zal er niet blij mee zijn. En dat wil ik haar niet aandoen. Frankly enough heb ik sinds haar helemaal geen mens meer om zeep geholpen, geen druppel mensenbloed meer naar binnen gewerkt. Vreemd..
    'Dat is juist het hele punt. Daarom heb ik haar gezegd dat ze niet terug moet komen, om te voorkomen dat ze nog meer ellende door gaat maken. Want ellende zal er zijn. En dat verdient ze niet. Een mens kan niet dag in dag uit meemaken dat zijn leven aan een zijden draad hangt. Daar ga je aan kapot. En dat verdient ze niet. Mijn verhaal is dat ik geprobeerd heb haar te geven wat ik had, maar uiteindelijk was dat niet voldoende. Bij mij blijven betekent een gewisse dood. Dan niet zo zeer door mij zelf, maar door andere dingen waarmee een vampier te maken krijgt. Dingen die mensen nooit kunnen overleven.' Ik neem toch een slok van de wijn. Mijn keel verlangt naar wat bloed. Laat die gast alsjeblieft weggaan, want agressie en bloedlust gaan niet goed samen. Zal ik hem vertellen over die andere jongen? Ach, what the hell. 'Bovendien zie ik het probleem niet meer, aangezien ze al geluk heeft gevonden bij iemand anders.' Ik zeg het op een enigszins rauwe toon, maar ik ben ook allerminst van plan om mijn frustratie te verbergen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Precies.:'D

    Jason.

    'Oh,' is het enige wat ik kan uitbrengen. Die gast is zo slecht nog niet. Jawel, hij is een vampier en ik zal hem dan ook nooit mogen - mocht ik heb überhaupt ooit nog zien-, maar dat hij haar heeft weggestuurd is ergens wel.. goed? Maar toch, hij heeft mijn zusje gekwetst en dat doet niemand. 'Dat verdient ze inderdaad niet,' vervolg ik. Ze is tenslotte alles wat ik heb, dat wil ik graag zo houden. Hij neemt een slok van de wijn en daar krijg ik ook dorst van. Zou die uitnodiging voor drinken nog steeds gelden? Ik wil er net naar vragen, als hij opnieuw begint te praten. Hé, dat heeft Milla me niet verteld! 'Een ander? Wie dan? Ze heeft me niets verteld over "iemand anders"!' Verdomme, als ze dingen voor me achter heeft gehouden sta ik nu mooi voor lul.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik moet eens van die wijn afblijven. Enfin, aleer ik dronken ben, zijn we nog wel even verder. Bovendien is het een prima substituut voor bloed, zo tijdelijk. Die jongeman heeft geen idee dat zijn bloed zo onweerstaanbaar lekker is.
    'Ik weet zijn naam niet, doet me er ook vrij weinig toe in mijn geval. Je kan het haar het beste zelf vragen. Ik gun het haar in elk geval. Ze verdient het om geluk te kennen in haar leven. Mag ik weten wat je relatie tot Milla is?' Ik kijk de kamer door en kom tot de conclusie dat Gerard er niet meer is. Waar hangt hij ineens uit? Lang maak ik me er niet druk om. Ik wend me weer tot mijn gast. 'Ik ga nu wat frisdank pakken, ik sterf van de dorst. Laatste kans,' zeg ik met een glimlach.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jason.

    Over wie hééft hij het in godsnaam? Ik heb werkelijk geen idee, voor zover ik weet ben ik, buiten Fjodor blijkbaar, de enige man in haar leven. Ja, en die gasten bij Merlotte's, maar die tellen niet mee. 'Ja graag, drinken. Ik dacht dat jullie echt alleen maar bloed drinken?' Shit, ik glimlach. Veeg die lach van je gezicht af, Jason! 'Milla is mijn zusje, dat is toch wat je bedoeld?' Ik zou niet weten hoe hij het anders zou kunnen bedoelen. Als hij nu maar niet zegt dat ik niet op Milla lijk, dat heb ik nu veel te vaak gehoord.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik trek een korte grijns.
    'Wij zien bloed als een soort delicatesse. Wel een nodige delicatesse, uiteraard. Hopelijk volstaat dit, het is het enige fris dat ik heb.' Ik geef hem een glas fanta in handen. Dan geeft hij aan dat Milla zijn zusje is. Wat verbaasd draai ik me van de koelkast naar hem om en neem hem in me op. Maar ze.. lijken helemaal niet op elkaar. Misschien verschillende ouders, wie weet. Hoewel.. ze hebben beide wel de verfijnde gelaatstrekken. Ik ga er maar niet over door. 'Ik ben blij voor haar dat ze een familielid heeft waar ze op kan vertrouwen. Sinds die van mij allemaal al overleden zijn.. weet ik wat het is om geen familie te kennen en daarom weet ik ook wat het betekent om wel familie te hebben. Belangrijker dan welk goed dan ook ter wereld. Blood is thicker than water,' herhaal ik met een klein glimlachje. Ook al zitten je familieleden nog fout, je geeft ze altijd gelijk en komt voor ze op. Zo sterk kunnen bloedbanden zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jason.

    Begrijpend knik ik. 'Fanta is prima, bedankt,' zeg ik. Ik durf eigenlijk niet eens meer over dat bloed te beginnen. Wie weet creëer ik nog meer dorst, en dan ben ik de lul.
    Ik zie dat hij zich omdraait en me verbaasd aankijkt, het is niet moeilijk om te raden wat hij nu denkt.
    'Men, ik dacht dat jij een hekel had aan Milla, maar je gunt haar van alles en bent zelfs blij voor haar. Familie is inderdaad belangrijk en het spijt me dan ook enorm van die van jou,' voeg ik er aan toe. Ik ben echt slecht bezig, eerst glimlach ik en vervolgens heb ik zelfs medelijden.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik neem een slok van het spul en hij geeft aan dat hij dacht dat ik een hekel had aan Milla. Verbaasd schud ik het hoofd. Hoe zou ik ooit een hekel aan haar kunnen krijgen?
    'Nee, ik heb absoluut geen hekel aan haar. Ik geef om haar en dat is de reden dat ik deze keus heb gemaakt. En het geeft niet, op den duur vreet het niet meer aan je. Je geeft ze een plaats in je hart. Ja, zelfs vampieren hebben een hart. Ze kloppen weliswaar niet meer, maar het gevoel blijft hetzelfde.' Ik trek een mondhoek omhoog. Het is niks voor mijn doen om hier zo openlijk met een man over te praten. Maar enfin, het 'kwaad' is al geschied. En verrassend genoeg kan ik er nog prima mee leven ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jason.

    Dit gaat te ver voor mijn niet zo snuggere hersens. Hij geeft om haar en denkt haar zo veilig te stellen, maar zo is het voor beide partijen ook niet leuk? Ik krijg er hoofdpijn van.
    'Ik heb nooit gezegd dat jullie geen hart hebben, hoewel ik wel denk dat het nogal diep ligt.' Nu voel ik me een tikkel ongemakkelijk. Ik kwam hier om een hartig woordje met hem te spreken, en nu staan we hier samen wat te drinken. Wacht, Milla zit nog buiten. Ik zal haar zo wel sms'en dat ze beter naar huis kan gaan.
    'Dus..' zeg ik op een toon die aantoont dat ik geen idee heb van wat ik nu moet zeggen. 'Wat denk jij van mensen die leven op of voor V?' Ik moet het weten, ik wil weten hoe veilig ik hier precies ben. En stiekem ben ik ook gewoon nieuwsgierig.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik grinnik even.
    'Geen zorgen, ik ben prima in staat om je te laten leven. Alhoewel.. het zou best zonde zijn om zo'n gewillig hapje te laten lopen.' Ik zie zijn gezicht vertrekken. 'Ik doe je niks hoor. Maar persoonlijk vind ik V niet te zuipen. Het helpt misschien wel tegen de drang naar bloed, maar zie het als de keus tussen de verfijnde smaak van Russische wodka en goedkope wijn. Ach ja, laat ik het maar niet over bloed hebben, daar krijg ik dorst van,' zeg ik met een flauw glimlachje.
    'Vreemd dat ik je overigens nog niet eerder heb ontmoet hier. Het zal me wel ontgaan zijn.' Als Milla haar hart bij hem heeft uitgestort, waarom heeft ze dan die jongen achterwege gelaten? Dat vraag ik me af.


    No growth of the heart is ever a waste

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    "Ik dacht het niet, kleintje." zeg ik grijnzend, en ik zet mijn handen naast haar hoofd tegen de stam van een boom aan. Ze staat klem tussen mij en de stam, en ik zie dat ze het benauwd krijgt. "Dus.. Waar waren we voordat Fjodor ons zo bruut onderbrak?" Glimlachend lik ik mijn lippen. "Oja.. Dat is waar ook. Ik had je net toegestopt. Ben je me dan niet eens een klein beetje dankbaar dat ik je heb laten leven?" Haar geur is overweldigend, en ik voel met de seconde mijn hoektanden groeien.

    Milla - Mens.

    'Ik ben niet klein,' probeer ik nog, maar als hij zijn handen naast me zet, waardoor ik niet klein ben en hij twee koppen boven me uittorent, kan ik het niet meer ontkennen. Ik ben klein, ja. Het zou heel fijn zijn als heel toevallig net nu Jason aan zou komen lopen.
    'Ik ben je heel dankbaar, laten we dat alsjeblieft vooral zo houden, alsjeblieft,' glimlach ik voorzichtig. Toch zie ik zijn hoektanden groeien en ik smeek hem in mijn hoofd me niet opnieuw te bijten, de pijn was overweldigend en niet iets wat ik nog een keer hoop mee te maken.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    "O, wees maar niet bang, ik zal je niet vermoorden." Ik glimlach als ik de angst in haar ogen zie. "Ik wil alleen maar een beetje met je spelen." Ik til haar kin met mijn duim en wijsvinger een stukje omhoog en kijk naar haar blanke hals. Ik kan het niet laten om even over mijn lippen te likken. Ik kijk op en zie dat Milla me walgend aankijkt. Ik glimlach en strijk langs haar wang. "Ach schatje, wees blij dat ik je niet naar de kelder breng. Dat zou een stuk minder plezierig zijn."

    Milla - Mens

    Iemand steeds laten rillen van angst en afschuw is ook een talent, en Gérard beschikt daarover.
    'Ik ben geen speeltje,' sis ik terwijl ik mijn hoofd terugtrek. 'De kelder is inderdaad mijn ergste nachtmerrie, maar weet je wat ook verschrikkelijk is? DIT!' roep ik voor ik hem keihard met mijn knie tussen zijn benen schop, waardoor zijn gezicht verschiet van de pijn en zijn armen van de boom af gaan. Dit grijp ik als mijn kans en zet het wederom op een lopen, ditmaal terug richting het huis, in de hoop Jasons auto of Jason zelf te kunnen bereiken, voor Gérard terugkomt. Nogsteeds een ik op blote voeten, wat echt een hel is en bij iedere stap schiet er een pijnscheut door me heen, maar ik zal doorrennen!


    everything, in time