• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Oh. Dus kennelijk hoef ik haar de weg niet meer te wijzen. Ik probeer haar gezicht voor de geest te halen, maar het gaat moeizaam.
    "De laatste keer dat ik een man zo verslagen zag was eeuwen geleden." Ik werp een blik op haar, maar zeg verder niets. "Wat is er gebeurd dat je er nu zo bij loopt?" Ik druk mijn lippen op elkaar. Alsof ik erop zit te wachten een vreemde mijn privéleven voor te leggen.
    'Er zijn een aantal zaken waar een vampier nooit aan zal wennen, hoe lang hij ook op deze planeet rond wandelt.' Ik ga uit de zon staan en zorg ervoor dat de stralen me niet kunnen bereiken. Het is ongelofelijk warm en ik wil het liefst zo snel mogelijk naar huis. 'Ik zou overigens niet te lang in de zon blijven, daar ga je aan kapot.' Daarop draai ik me van haar af en zie mijn huis voor me opdoemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Alicia Leonie Valence ~ Goede vampier.
    Het zag er naar uit dat hij niet blij was met mijn vraag, iets wat ik prima kon begrijpen. Mensen -voornamelijk vampiers- vonden me wel vaker te nieuwsgierig, maarja, wat deed je eraan. Ik had verwacht dat hij niks zou zeggen en nors door zou lopen, toch sprak hij.
    'Er zijn een aantal zaken waar een vampier nooit aan zal wennen, hoe lang hij ook op deze planeet rond wandelt.' Ik glimlachte flauwtjes en keek hem aan.
    ''Wijze woorden voor een bloedzuiger.'' antwoordde ik kalm. Sommigen irriteerde zich aan mij omdat ze niet wisten waar ze aan toe waren. Soms was ik de kalmte zelf, maar op andere momenten kreeg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar stil te zitten. Opeens adviseerde hij me uit de zon te blijven en ik grijnsde kort.
    ''Alsof ik dat zelf nog niet wist, ik loop al wat langer rond op deze Aarde dan vandaag.'' Hij leek erop dat hij geen zin had in een verder gesprek, want hij draaide zich om en begon van me weg te lopen. Aangezien ik geen zin had alleen te blijven en ik het simpelweg onbeschoft vond wat hij deed, begon ik ook gauw te lopen totdat ik naast hem liep.
    ''Het is onbeschoft zo te vertrekken zonder nog wat te zeggen.'' ik ging voor hem staan zodat hij wel moest stoppen.
    ''Dat heeft je moeder je vroeger toch wel geleerd?'' ik prikte met mijn vinger tegen zijn borstkas en keek hem toen aan, zo te zien was hij niet gediend van mijn gezelschap.
    ''Ik ga maar weer, het begint al aardig laat te worden.'' ik glimlachte kort naar hem, nee, mijn humeur kon je momenteel moeilijk verpesten. Ik draaide me om en liep weg, dankbaar dat het niet zo hard waaide, anders ging mijn parasol naar de knoppen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Verbaasd hef ik het hoofd als ze aangeeft dat het onbeleefd is zomaar weg te gaan zonder wat te zeggen. Ik trek een glimlachje.
    'Het is ook onbeleefd om iemands keel door te snijden en huizen te plunderen.' Maar ik betwijfel of ze het hoort en ze is alweer doorgelopen. Ook ik vervolg mijn weg naar huis. Als ik de deur open doe is het akelig stil. Ik loop naar boven en open de la waarin ik wat geld heb liggen. Het geld dat ik voor Milla's jurk zou gebruiken. Ik bijt op mijn lip en steek het in mijn zak. Daarop open ik de kist en haal er nog wat geld uit, waarna ik weer naar beneden loop en mezelf van een glas wijn voorzie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik word wakker van geklop op mijn deur. Fjodor, schiet er gelijk door mijn hoofd heen. Maar dat is zeer onwaarschijnlijk. Nog steeds wat moe sta ik op en moet even wennen aan de kamer, die weer draait. Nogmaals wordt er op de deur geklopt. 'Ja, ik kom al!' roep ik, ik haal diep adem, loop naar de deur en open hem. Dit kan niet. Als ik zie wie er voor de deur staat valt mijn mond bijna open en lach ik breed, hij doet hetzelfde. 'Jason!' roep ik blij en vlieg hem om de hals. Hij knuffelt me terug, duwt me iets van zich af en knikt goedkeurend. 'Zo zo, je lijkt op mama,' zegt hij lachend. Ik knik en houd de deur wat verder voor hem open, zodat hij binnen kan komen. 'Stoor ik?' vraagt hij, voor hij binnenloopt. 'Ben je gek! Jij kunt me niet storen, ik dacht dat je dood was. Waar was je al die tijd?' 'In problemen, maar ik heb nu eindelijk mijn schuld afgelost, alleen geen woonplaats. Aangezien papa ons eruit heeft gegooid.' 'Jij kunt altijd hier terecht, dat weet je. Mijn God, ik kan dit niet geloven,' zeg ik terwijl ik mijn hoofd schud. Jason is mijn broer, hij is 26 en ik heb hem zeker vier jaar niet meer gezien. Via via moest ik horen dat hij verslaafd was aan V, een schande voor de familie. Maar ik wilde hem niet kwijt. Jason was altijd de trots van onze vader, hij was overal goed in. Niet dat ik niets kon, maar ik lijk teveel op mijn moeder, dat kon mijn vader niet hebben, de herinneringen deden hem zeer. Vandaar dat ik nu al op mezelf woon, ik wil hem niet langer pijn doen. Maar Jason wilde ik ook niet kwijt, hij was -aangezien mijn moeder dood was en mijn vader nauwelijks naar me kon kijken- het enige wat ik had. Hij luisterde naar me, hield van me. We waren onafscheidelijk, tot dat hij dus verdween. Af en toe ving ik iets over hem op. Vampiers hadden hem gepakt omdat hij verslaafd was aan V, ik dacht dat dat zijn dood zou worden. In plaats daarvan moest hij het bedrag gewoon terug betalen, zijn bloed was tenslotte niet lekker meer, omdat er teveel vampier bloed in zat, vampiers vinden hun eigen bloed niet bepaald heerlijk.
    En nu zitten we tegenover elkaar op de bank. Mijn broer en ik lijken totaal niet op elkaar. Hij is bruiner, heeft donkerblond haar en blauwe ogen. Die ogen zijn het enige wat we gemeen hebben, aangezien ik rood haar heb en bleek ben. 'Ben je nu voorgoed verlost?' vraag ik voorzichtig. Jason knikt en trekt me dichter tegen zich aan. 'Ja zusje, en vanaf nu ben ik er weer helemaal voor jou.' Te laat, denk ik en val in een stilte. Hij aait over mijn schouder en arm, en kijkt me vanaf boven aan. 'Heb ik iets verkeerds gezegd?'


    everything, in time

    Boem heks

    Mckayla - heks

    Met een grijns kijk ik Fjodor na, alles verloopt beter dan ik had gedacht. Hij en het mensenmeisje zijn uit elkaar, die Allison is uit haar huis gezet en van de andere heks heb ik niets meer vernomen. Ogen openhouden dus, als Fjodor na een accefietje met een andere vrouwelijke vampier weer verder gaat volg ik hem zo stil mogelijk, en ookal zou ik geluid maken mijn spreuken werken Prima! Aandachtig volg ik Hem totdat we bij een huis binnenkomen; zijn huis. 'geweldig' mompel ik zachtjes in mezelf, ik heb zijn huis gevonden. Hier kan ik zoveel mee doen, hetzelfde als bij Allison, hem op straat zetten. Kijken wat hij als oplossing zoekt en hem dan langzaam laten lijden. Ach kom op Mackayla, niet zo sadistisch.


    Trust me. I'm the doctor



    Even een afbeelding voor Jason gezocht.:3
    Ik vind hem zo schattig! Die onnozele blik in zijn ogen..
    :9~


    everything, in time

    Ah, wat een skeetje :3
    Hij lijkt alleen inderdaad niet echt op Milla :']
    En z'n ogen zijn schattig :]

    Vluuv schreef:
    Ah, wat een skeetje :3
    Hij lijkt alleen inderdaad niet echt op Milla :']
    En z'n ogen zijn schattig :]


    Ja nou, pas maar op jij! Hij lijkt schattig, maar is niet bang om een klap uit te delen.xd
    Ik denk dat ik zo nog een lonely post ga schrijven. Ik heb inspiratie.:"D


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik zit even rustig aan mijn wijn mijn zonden te overdenken tot ik een nieuwe geur opvang. Wat is er nu weer aan de hand? Ik zet de wijn weg, kom overeind en spied door de ramen. Wie is dat? Die heks, schiet er dan door me heen. Ik loop gauw de gang in en trek de deur open.
    'Wat moet je?' vraag ik weinig vriendelijk. Ja, ik ben in een akelig slecht humeur en gastvrijheid is wel het laatste waar ik zin in heb. Bovendien heb ik de laatste tijd zoveel slechte ervaringen met personen om me heen dat het me niks zou verbazen als deze ook niet veel goeds van plan was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Suusijsje schreef:
    Ja nou, pas maar op jij! Hij lijkt schattig, maar is niet bang om een klap uit te delen.xd


    Een schattige badboy dus! Wat willen we nog meer, mensen? :3

    McKayla- Heks

    Even kijk ik verwonderd naar Fjodor 'Wat moet je?' met een grijns herhaal ik zijn woorden 'Ik zou maar wat aardiger zijn makker' met nog een glimlach loop ik langzaam naar achter. 'KABOEM' schreeuw ik dan opeens, geweldig om dat soort dingen op een random moment te zeggen. 'Ik zou echt oppassen Fjodor, ik ben niet van gisteren ik ken genoeg spreuken' bij de gedachte wat ik hem allemaal aankan doen grinnik ik 'Ik zou maar op je geliefden letten' fluister ik dit maal wat zachter voordat ik een spreuk zeg en naar mijn kleine Appartement verplaats.


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik trek een wenkbrauw de lucht in. Dit gaat ze niet menen. Wie denkt dat wijf in godsnaam wel niet dat ze is? Me lastig komen vallen op míjn terrein en het nog eens in haar kop halen me te bedreigen? Zij heeft ballen.
    'Is dit een chantagetruc? Want dan ben je bij mij bij het verkeerde adres. Ik héb namelijk geen geliefden. En nu opflikkeren van mijn grond. Ik wil niet dat deze aarde bedoezeld wordt door jouw voeten.' Ik snuif een keer geërgerd, draai me linea recta weer om en smijt de deur dicht. Die heeft lef. Ik draai me ineens weer om. Misschien kan ik haar alsnog afmaken. Maar dan blijkt dat ze al weg is. Great. Gemiste kans om iemand levend te villen. Balen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Uiteindelijk heb ik het hele verhaal in grote lijnen aan Jason verteld. En ik moet bekennen: het lucht op. Jason heeft de heel tijd naar me geluisterd en me niet één keer onderbroken. Daardoor is het me gelukt alles goed te vertellen. Ik heb alleen de details overgeslagen.
    Resoluut staat Jason op, waardoor ik bijna van de bank val, aangezien ik tegen hem aan lag. 'Wat ga je doen?' vraag ik als ik de blik in zijn ogen zie. 'Wat denk je? Ik ga die Fjodor eens een bezoekje brengen, niemand gaat zo met mijn zusje om!' Echt, ik houd van Jason, maar dit stoere gedrag kan ik niet hebben. 'Ben je gek?' roep ik terug, 'Je kunt hem met geen mogelijkheid aan, echt niet. Je zou regelrecht de dood inlopen.' 'En waarom zou ik hem niet aankunnen dan?' Oeps. Volgens mij ben ik één heel belangrijk detail vergeten. 'Fjodor is.. Hij is.. Fjodor is een vampier.' Zo, het is er uit. Jason kijkt me met grote ogen aan en is één ogenblik stil, dan balt hij zijn hand tot een vuist en slaat me nét onder mijn oog. 'JIJ GAAT MET VAMPIEREN OM? Ik dacht dat je wat had geleerd van mij!' Een pijnlijke kreun verlaat mijn mond en ik moet mijn best doen overeind te blijven. Met mijn vingertoppen tast ik voorzichtig de gloeiende huid af, terwijl ik Jason met waterige oogjes aankijk. Dan is er weer die stilte.
    'Milla,' zegt Jason uiteindelijk. 'Het spijt me zo, ik liet me gaan. Ik was bezorgd.' Hij krijgt geen woord uit mij, nooit meer. Hoe kan hij? 'Toe, wees niet boos. Het enige wat we nog hebben is elkaar.' 'Dat is niet waar,' damn, haalt hij toch nog woorden uit me. 'Niet? Wat heb jij nog meer dan?' kaatst hij behendig terug. Damn. Ik heb geen vrienden meer, geen baan en het allerergste is dat ik Fjodor niet meer heb. Bij mijn vader hoef ik ook niet meer aan te kloppen. Mijn waterige ogen vinden het tijd om de tranen los te laten. Als Jason ziet dat hij dit heeft veroorzaakt en dat ik niet meer boos op hem ben, spreidt hij zijn armen en sluit mij er in. 'Het geeft niet, lief zusje, ik zal op je passen. Maar laat me alsjeblieft een hartig woordje spreken met die Fjodor.'


    everything, in time

    Oh, maar nu slaat hij Milla.. Dat is natuurlijk een heel ander verhaal, dat mag niet hè (N)
    Hehe :x

    Nou, hij wil Runako of Gérard ook wel slaan hoor!:Y)
    Hoewel dat laatste me niet echt een slim plan lijkt..x]
    Fjodor slaan ook niet, btw!


    everything, in time