• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Inderdaad :'D Gérard of Fjodor maakt hem zo af >:3
    Maar Runako zou hem nog wel lukken denk ik.. Vooral als hij dronken is :'D

    Maar ze mogen hem niet afmaken! Dan heeft Milla helemaal niets meer!(huil)
    Haha, ja! Runako is een eitje voor hem.:Y)


    everything, in time

    Ha, stuur m maar op Fjodor af :9~


    No growth of the heart is ever a waste

    Komt voor de bakker.

    Milla - Mens.

    Na een tijdje laat ik Jason los en schud lachend mijn hoofd. 'Vooruit dan maar, anders hou je nooit op met zeuren. Maar op één voorwaarde: ik ga mee. Anders gaat het feest niet door. Ik wil zeker weten dat alles goed gaat.' Jason twijfelt, maar knikt, hij weet dat ik hem anders toch niet zal laten gaan. 'Goed, ik rij.' Hij zal wel moeten, ik heb mijn rijbewijs nog niet. Ik wil hem nog vragen waarom we niet lopen, maar bedenk me hoe trots Jason is op zijn auto en besluit niets te zeggen. Gezamenlijk lopen we naar buiten en al snel rijden we Fjodors terrein op. Waar ben ik eigenlijk mee bezig? Kunnen we niet terug? 'Pak hem niet te hard aan, alsjeblieft. Alleen praten.' Jason knikt. 'Alleen praten.' 'Ik geloof er niets van.' 'Millaaaaa, ik wil heus wel praten maar als hij mij aanvalt moet ik mezelf wel verdedigen, toch?' Ik zucht en knik ook. 'Ik kan niet geloven dat jij 26 bent,' zeg ik en ik stap uit. Jason volgt mijn voorbeeld en terwijl hij aanbelt, verstop ik me om het hoekje. Ik hoop dat hij me niet ruikt. En dat Gérard niet thuis is. Kut, daar heb ik niet aan gedacht.
    Jason klopt nogmaals op de deur, deze keer harder. 'Doe open, meneer Kharkov!' roept hij boos. Dit gaat niet goed.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    Ik zit rustig op mijn kamer te lezen als er ineens op de deur geklopt wordt. Ik kijk op, en leg mijn boek weg. "Doe open, meneer Kharkov!" hoor ik iemand roepen. Een mens.. En.. Milla is bij hem? Wat hebben we hier, denk ik grijnzend, en ik loop naar beneden. Ik open de deur, waar een boze man staat te wachten. Milla zie ik zo snel niet. "Hallo meneer, waar kan ik u mee helpen?" zeg ik met een grijns op mijn gezicht.

    Milla - Mens.

    Ik hoor dat iemand de deur opent, maar de stem hoort duidelijk niet bij Fjodor, het is Gérard. Verdomme.
    'Ja,' zegt James. 'Ik ben op zoek naar Fjodor Kharkov, bent u dat?' Nee, Jason, stommeling, hou je mond! Ik moet Gérard afleiden. Ik ben als de dood voor hem, maar hij mag niet met mijn broer praten. En Jason niet met hem. Bij Fjodor heb ik nog wat kans dat het bij een normaal gesprek zal blijven, bij Gérard daarentegen is die kans 0,0.
    Het klinkt dom, maar het is het enige idee wat ik heb: Ik maak mijn staart los en ga zo staan, dat het Gérards kan op blaast. Hopelijk komt hij nu deze kant op, en laat hij mijn broer met rust.
    Voor de zekerheid neem ik plaats achter een struik, zodat Gérard mij niet ziet, maar ik hen wel in de gaten kan houden. Alsjeblieft, Jason, doe nu geen domme dingen.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    Ik ruik Milla's geur ineens een stuk sterker en glimlach. Probeer je me soms af te leiden, kleintje? Ik kijk de man aan en schud mijn hoofd. "Nee, het spijt me. Ik ben zijn huisgenoot Gérard. Maar ik kan hem wel voor u zoeken. Komt u toch binnen." zeg ik vriendelijk en ik ga voor hem opzij zodat hij naar binnen kan stappen.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik zit eindelijk eens rustig in de woonkamer met een wijntje tot ik ineens een stem hoor.
    "Doe open, meneer Kharkov!" Verbaasd kom ik overeind. Het zal toch niet één of andere verdwaalde dissident zijn? Ik kom overeind en merk dat Gérard de deur al open heeft gedaan. Ik ga bij hem staan.
    'Ik ben Fjodor Kharkov,' zeg ik dan. 'Waarmee kan ik u van dienst zijn?' Hij lijkt niet echt vriendelijk. Ik denk meteen aan die heks. Zou dit één van haar wraakacties kunnen zijn? Dit is een sterveling. Als dat zo was zou ze wel met wat beters komen. Dan komt een bekende geur mijn neusgaten binnen dringen. Is dat.. Milla? Ik kijk de omgeving af, maar ik zie niemand. Begin ik nu echt spoken te zien?
    'Zeg het maar,' herhaal ik tegen de man. Hoe komt het dat hij mijn naam weet en ik de zijne niet? Dit voelt niet goed.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 22:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Oh verdomme, waarom komt Gérard niet? Nu zit Jason daar met twee vampiers. Ik kan zijn gezicht vanaf hier zien, het staat een tikkeltje kwaad, maar hij heeft nog steeds die eeuwige, onnozele blik in zijn ogen.
    'Dag Fjodor, mijn naam is Jason, Jason Grey. Misschien komt die laatste naam je wel bekend voor? Ik zou graag met je willen praten. Onder vier ogen,' verteld hij, iets rustige deze keer en het laatste vooral op Gérard gericht.
    Ineens bedenk ik me, dat ik niets meer kan doen als Jason eenmaal binnen is. Wat moet ik dan in godsnaam doen? Zou ik hen dan kunnen horen als ik buiten tegen de muur stond. Godverdomme, wat ben ik toch ook een idioot, ik had Jason nooit moeten laten gaan, nu gaat gij waarschijnlijk alleen maar stoer lopen doen. Hij moet daar weg.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Opgelaten knik ik, en snel kleed ik me aan. Ik voel me een ongeloofelijke lul, en ik heb het gevoel dat ik haar tot dingen heb gedwongen. Zwijgend loop ik met haar mee, en ik glimlach nog een keer voor ze de deur sluit. Even sta ik stil voor de deur. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en begin de lopen. Als ik bij mijn fiets aan kom voel ik echter weer hoe dronken ik ben, en met een duizelig hoofd stap ik op de fiets.

    Gérard - Vampier
    Ik knik naar de man die zich voorstelt als Jason. "Ik laat jullie wel even alleen, dan ga ik ondertussen een luchtje scheppen." Ik loop naar buiten en sluit de deur achter me. Meteen loop ik richting Milla en schuif de bladeren voor haar vandaan. "Ach popje, je kan werkelijk niet bij me uit de buurt blijven, is het niet?" zeg ik grijnzend.

    Pf, schrijf dadelijk wel een keer apart voor Jason.:'D

    Milla - Mens.

    Ik knijp mijn ogen stijf dicht en doe mijn luie slippers uit zodat ik het gras en het zand tussen mijn tenen voel. Denk, Milla. Hoe ga jij je broer daar weg krijgen?
    "Ach popje, je kunt werkelijk niet bij me uit de buurt blijven, is het niet?" Zodra ik Gérards stem hoor schiet ik overeind en sta op. 'Ik ben je popje niet en ik blijf met alle plezier uit jouw buurt,' zeg ik, terwijl de paniek al lichtjes toeslaat. Hij kan me niets maken, want Jason is er. Die red me wel, op Fjodor hoef ik denk ik niet meerte rekenen.
    Plots denk ik aan wat Jason nog had gezegd in de auto: Zodra er iets is, rénnen! En dat is precies wat ik nu ga doen. Ik zet een paar stappen naar achter, draai me om en zet het op een lopen. De takjes die op de grond slingeren in het bos doen ontzettend zeer, maar ik een door. Ik durf niet eens achterom te kijken wat Gérard doet, het enige wat ik weet is dat ik het gevoel heb dat ik loop in plaats van ren. Die verrekte korte benen moeten sneller!

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 22:32 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik trek van oprechte verbazing een wenkbrauw omhoog. Is hij familie van Milla?
    'Prima,' zeg ik dan en stap opzij zodat hij binnen kan komen. Als hij familie van haar is, dan valt er weinig te raden over het feit dat hij omwille haar komt. Zoekt hij vergelding? Verduidelijking? Ik ken hem niet en daarom kan ik niet inschatten wat hij precies van me moet. Ik doe de deur achter hem dicht. 'Kan ik je wat te drinken aanbieden, of vertel je liever meteen het doel van je komst?' Afwachtend kijk ik hem aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Is het goed als ik voor Jason even in 'hij' vorm schrijf? Anders voelt het zo raar.xd

    Jason.

    Wat was dat wezen nou allemaal aardig aan het doen? Terwijl hijzelf kookt van woede. Jason negeert daarom ook zijn laatste vragen. 'Luister eens, grote vriend. Ik weet niet precies wát er zich tussen jou en mijn zusje heeft afgespeeld, maar jij hebt haar aardig van streek gemaakt. En iedereen wie dat met MIJN zusje doet, zal daarvoor voeten. Begrijpen wij elkaar hier?' zegt hih terwijl hij me één vinger tussen de borst prikt van zijn "gezelschap".
    Oké, Jason is ook niet de perfecte broer geweest, hij is tenslotte een hele poos weggeweest, maar dat probeert hij nu te compenseren. Degeen die nu tegenover hem stond, was echter een nogal.. Emotieloos persoon. Hoe kan zijn Milla nu daarop gevallen zijn? Zelfs als Jason een meisje was geweest, zou hij niets in Fjodor zien, dat weet hij wel heel zeker.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 22:51 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik heb dorst. En ik wil wel eens wat anders dan wijn. Ik pak rustig de hand beet van de jongen en haal hem bij mijn borstkas vandaan.
    'Blood is thicker than water, niet waar?' vraag ik hem. 'Ik respecteer je om het feit dat je voor je familie op komt, maar je domheid kan je duur komen te staan. Je hebt mijn versie van het verhaal niet gehoord en ik merk dat je het waarschijnlijk ook niet wíl horen. Voor jou ben ik alleen iemand die jouw familielid kwaad heeft gedaan. En ik heb haar ook veel onrecht aan gedaan. Ik heb haar aan dingen blootgesteld die een normale sterveling niet verdient om te aanschouwen. Maar ook zíj heeft me gekwetst. En dan is voor mij de maat vol. Voor uitzichtloze situaties vechten heeft geen zin. Sommige slagen of oorlogen kunnen niet gewonnen worden.' Ik kijk hem nu strak aan. 'Ik ga niet langer keer op keer verontschuldigingen aanbieden. Daar ben ik klaar mee. En als ik jou was zou ik nu maar eens opzouten uit mijn huis. Ik wil haar namelijk niet nog meer afnemen. Dat is het niet waard.'

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 23:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Toch maar de ik vorm, sorry voor het gewissel, maar 'hij' kan ik dus echt niet.:'D

    Jason.

    Ruw trek ik mijn arm terug, ik heb een ego hoog te houden en zal dat niet laten verwoesten door een vampier. Ik heb trouwens geen idee wat hij bedoelt met die vraag, bloed ís dikker dan water, maar hoezo? Oh, wacht.. Ik schud kort mijn hoofd om mezelf weer op aarde te brengen en luister ongeïnteresseerd naar zijn verhaal.
    'Dude, relax, wil je? Jezus, wat ben jij chagrijnig. Ik wil best naar je verhaal luisteren, maar hoor je wel wat je zegt? Milla kwetst nooit iemand, dat heb ik nou nooit meegemaakt. Jij hebt haar aan vele dingen blootgesteld en dan ga je zeiken omdat zij misschien één lullige opmerking heeft? Nu ben ik benieuwd naar jouw verhaal, want ik dacht dat vampiers wel tegen een stootje konden.' Hij heeft me dom genoemd, niemand noemt míj dom. En ik ga al helemaal zijn huis niet uit omdat hij dat vraagt, daardoor wil ik juist alleen maar meer blijven.


    everything, in time