• Hoi. The Game.
    Nummer 7 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Klik hier.


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?
    Rollen
    Normale tieners: Dewi - Candy - Timothy(?) - Jamie - Alex
    Goede vampiers: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampiers: Faith - Savoy - Odile - Grace
    Neutraal: Daniël.
    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen.
    Hier een Lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 21:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Odile - Goede vampier.

    Ik ben haast in slaap gevallen als een stem vlak bij mijn oor me terughaalt in de werkelijkheid. De bekende zachte mannengeur in combinatie met de sigarettenlucht vertelt me dat ik in vertrouwd gezelschap ben. Ik draai me naar hem om en neem een verleidelijke houding aan op de ligstoel.
    'Dat lijkt me een goed plan,' zeg ik met een speelse glimlach en leg de handen in zijn nek. Ik recht mijn rug zodat ik dichter bij hem kom. Ik zie hem me verlangend aankijken en ik kan het gewoon niet laten om er een spel van te maken. 'Ogen dicht,' zeg ik met een vermakelijke glimlach en blokkeer zijn zicht met een hand. Ik laat mijn hoofd wat naar de zijkant zakken en kus hem zachtjes in de zijkant van zijn hals, gevolgd door een speelse lik. Nu laat ik hem de ogen weer openen en leg zacht mijn lippen op de zijne. Als ik hem weer los laat schuif ik op, zodat er plaats naast me vrij komt op de ligstoel. Ik wil dat hij naast me komt liggen zodat ik hem kan omhelzen en mijn hoofd op zijn borst kan leggen, net zoals ze dat in films doen. Maar ik zeg het niet want nu het eten op is heb ik niks meer te willen. Ik trek een grijns om mijn binnenpretje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede vampier.
    Ik liep samen met Jamie naar beneden, Odile kwam ons tegemoet en ze zei dat ze hoopte dat het eten nog warm was. Vast wel en anders hadden we de magnetron nog. Samen liep ik met Jamie de eetkamer in waar de rest zat en het eten nog op tafel stond.
    ''Hé.'' groette ik ze met glimlach. Ik plofte op een lege stoel neer, zelf heofde ik geen eten.

    Dewi - Mens.
    Opeens kwam Yue naar em toe en ze verontschuldigde zich, ik stopte met gitaar spelen en keek haar aan.
    ''Het is okay.. Ik bedoel.. je kon het niet helpen, het is gewoon gestoord dat jullie je maar moeten laten aftakelen, enkel om mij te redden..'' ik beet zachtjes op mijn onderlip en dacht aan Odile die gewond was. Ik voelde me echt schuldig en er was niks wat ik eraan kon doen. Als ik mezelf probeerde te beschermen, nou, dan kon ik net zo goed meteen zelfmoord plegen. Ik keek Yue aan en glimlachte kort.
    ''Het spijt me dat je ervoor moest opdraaien voor mij..'' zij ik zachtjes, zij had alle klappen opgevangen en wat had ik gedaan? Gevlucht.

    Faith - Slechte Vampier.
    Daniël vertrok en de rest ook, ik trok verbaasd een wenkbruaw op. Was die Daniël nou serieus zo lui? Of deed hij alsof omdat hij een beter plan was? Ik dacht er niet lang over na, aangezien ik zeiknat was en graag droge kleren aan wou. Nog steeds lichtelijk geïrriteerd liep ik naar mijn kamer en ging de badkamer in, GOdzijndank had ik die helemaal voor mezelf. Na een lange douche trok ik droge kleren aan en föhnde mijn haren. Ik hoorde Odile 'eten' roepen, maar ik was niet bepaald in de stemming om te gaan dus liep ik mijn kamer maar weer in. Ik pakte uit verveling een boek uit de boekenkast en ging ermee in de zetel zitten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    "Je begrijpt het niet.." Er rolt een traan over mijn wang. "Ik zou het toch wel overleven, ook al zou ik veel pijn hebben. Maar jij had dood kunnen zijn, Dewi. En dan was het mijn schuld geweest." Snotterend haal ik een hand langs mijn ogen.

    Savoy
    Met een hand op mijn schouder om het bloeden te stoppen loop ik naar mijn kamer. Ik háát het om te verliezen. Ik háát het. Ik loop mijn kamer in en druk een shirt op mijn wond. Stomme kutvampieren.

    Elif - Goede vampier.
    Ik liep samen met Jamie naar beneden, Odile kwam ons tegemoet en ze zei dat ze hoopte dat het eten nog warm was. Vast wel en anders hadden we de magnetron nog. Samen liep ik met Jamie de eetkamer in waar de rest zat en het eten nog op tafel stond.
    ''Hé.'' groette ik ze met glimlach. Ik plofte op een lege stoel neer, zelf heofde ik geen eten.

    Dewi - Mens.
    Ik had mijn gitaar opzij gezet en keek naar Yue met haar betraande ogen. Het deed pijn om haar zo te zien en mijn schulgevoel groeide, als ik hier niet was geweest had zij zich hier niet druk om hoeven maken. Ik stond op en sloeg mijn armen om haar heen.
    ''Het is oké, echt waar. Over zulk soort dingen kun je niet beslissen, als ik hier nooit gekomen was had ik ook zomaar kunnen sterven. Hard stilstand, aangereden, vermoord..'' ik beet zachtjes op mijn onderlip en liet haar weer los.
    ''Zulk soort dingen heb je niet in de hand en naja.. Mocht me iets overkomen, voel je er dan alsjeblieft niet schuldig over, okay?''

    Faith - Slechte Vampier.
    Daniël vertrok en de rest ook, ik trok verbaasd een wenkbruaw op. Was die Daniël nou serieus zo lui? Of deed hij alsof omdat hij een beter plan was? Ik dacht er niet lang over na, aangezien ik zeiknat was en graag droge kleren aan wou. Nog steeds lichtelijk geïrriteerd liep ik naar mijn kamer en ging de badkamer in, GOdzijndank had ik die helemaal voor mezelf. Na een lange douche trok ik droge kleren aan en föhnde mijn haren. Ik hoorde Odile 'eten' roepen, maar ik was niet bepaald in de stemming om te gaan dus liep ik mijn kamer maar weer in. Ik pakte uit verveling een boek uit de boekenkast en ging ermee in de zetel zitten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Ik knik. "Oké." Ik veeg nog een keer mijn ogen af en glimlach. "Was het eten lekker?"

    Savoy
    Met een hand op mijn schouder om het bloeden te stoppen loop ik naar mijn kamer. Ik háát het om te verliezen. Ik háát het. Ik loop mijn kamer in en druk een shirt op mijn wond. Stomme kutvampieren.

    Elif - Goede vampier.
    Ik liep samen met Jamie naar beneden, Odile kwam ons tegemoet en ze zei dat ze hoopte dat het eten nog warm was. Vast wel en anders hadden we de magnetron nog. Samen liep ik met Jamie de eetkamer in waar de rest zat en het eten nog op tafel stond.
    ''Hé.'' groette ik ze met glimlach. Ik plofte op een lege stoel neer, zelf heofde ik geen eten.

    Dewi - Mens.
    Ik knikte en keek haar aan.
    ''Ja, odile kan beter koken dan ik gedacht had.'' zei ik en wierp een blik op buiten.
    ''Sneeuw is echt mooi he?'' vroeg ik aan Yue, het was een van de eerste dingen die me te binnen schoot. Ik kon mezelf wel voor me kop slaan, het was zo'n domme opmerking. Ik zuchtte zachtjes en keek weg.
    ''Vergeet die opmkering maar.'' ik grijnsde scheefjes en ging weer zitten.
    ''Weet je, ik heb de laatste tijd echt geen benul van de tijd of datum.. Heb jij enig idee welke dag het uberhaupt is?'' vroeg ik aan Yue, het was raar om zulk soort dingen niet te weten.

    Faith - Slechte Vampier.
    Daniël vertrok en de rest ook, ik trok verbaasd een wenkbruaw op. Was die Daniël nou serieus zo lui? Of deed hij alsof omdat hij een beter plan was? Ik dacht er niet lang over na, aangezien ik zeiknat was en graag droge kleren aan wou. Nog steeds lichtelijk geïrriteerd liep ik naar mijn kamer en ging de badkamer in, GOdzijndank had ik die helemaal voor mezelf. Na een lange douche trok ik droge kleren aan en föhnde mijn haren. Ik hoorde Odile 'eten' roepen, maar ik was niet bepaald in de stemming om te gaan dus liep ik mijn kamer maar weer in. Ik pakte uit verveling een boek uit de boekenkast en ging ermee in de zetel zitten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    "Nee hoor, je hebt gelijk. Ik kan ook helemaal blij worden van alleen al kijken naar sneeuw." Ik glimlach naar haar. Dan kijk ik even nadenkend uit het raam. "Ik heb geen idee van de datum.. Ik weet eigenlijk niet zoveel meer." Dan besef ik me wat en mijn ogen vernauwen zich. "Welk.. Welk jaar is het eigenlijk?"

    Savoy
    Met een hand op mijn schouder om het bloeden te stoppen loop ik naar mijn kamer. Ik háát het om te verliezen. Ik háát het. Ik loop mijn kamer in en druk een shirt op mijn wond. Stomme kutvampieren.

    Aphrodite - good vampire

    Met een voldane glimlach klopte ik op mijn buik. 'Het was heerlijk.' Ik stond op en ruimde mijn bord en eetgerei op. 'Nou als jullie me nodig hebben, ik zit op het dak' zei ik terwijl ik even naar de andere zwaaiden en toen op weg ging naar het dak. Tevreden ging ik op het dak liggen. Ik had nog niet veel meegekregen van alle ellende waarover Odile me had verteld. Ik was nog geen één slechte vampier tegengekomen en ik vond het wel goed zo. Met een zucht sloot ik mijn ogen. De koele wind streelde mijn huid, het voelde bijzonder aangenaam aan.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Haar adem op zijn vel bezorgde hem kippenvel, en dat terwijl hij dacht dat zijn zenuwuiteinden niet gevoelig meer waren. Het was zo lang geleden dat hij deze gevoelens gekend had, dat hij zich opnieuw een beginneling voelde. Een man zonder ervaring op dit vlak. Hell, zijn relatie met Georgie had amper enkele maanden geduurd. Het leek wel of hij het allemaal vergeten was.'Wat een geslaagde herkansing,' mompelde hij toen ze ermee ophield en een stukje opschoof op haar stoel. Dat nam hij aan als een uitnodiging, waarop hij lichtelijk ongerust over de stevigheid van de stoel, naast haar ging liggen en een arm om haar lichaam heen sloeg. Met één hand streelde hij met zijn vingertoppen lichtjes over haar hals terwijl hij opnieuw het gevoel kreeg dat zijn hard twee keer zo groot geworden was en racete als een op hol geslagen renpaard.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Als hij de armen om mijn lichaam slaat gaat er een golf van warmte door me heen. Ik heb me nog nooit zo veilig gevoeld. Als hij zijn vingers over mijn slanke hals laat glijden laat ik het hoofd van genot achterover zakken, zodat de plek toegankelijker voor hem wordt.
    'Hmm.. ja.. dat voelt goed,' fluister ik met gesloten ogen. 'Alsjeblieft, niet stoppen.' Door zijn aanraking begint het overal in mijn lijf te tintelen en een hartstochtelijk verlangen naar hem vult mijn lijf. Ik leg mijn hand op de zijne en begeleid hem van mijn hals naar mijn niet gewonde schouder. Opgedroogd bloed zou een enorme moodkiller zijn. Ik ga uitnodigend dichter bij hem liggen en geef hem nu een lange zoen, waarbij ik zachtjes op zijn onderlip zuig. Opnieuw vind ik mijn weg naar zijn hals, waar ik met uiterste voorzichtigheid in bijt. Zodanig dat hij niet bloedt. Als ik mijn mond van zijn hals af haal kijk ik hem met ondeugende pretoogjes aan. 'Ja. Een heel geslaagde herkansing,' fluister ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij grinnikte zachtjes toen ze als een kat op zijn aanrakingen reageerde en ging verder met patroontjes vormen in haar nek. Toen ze echter besloten leek te hebben om zelf de touwtjes in handen te nemen, merkte hij dat ook haar aanraking hem niet onbewogen lieten. Verschillende kriebels liepen door zijn lichaam heen, toen ze hem zoende en zacht op zijn onderlip zoog, dat gevoel was ongelofelijk. Vervolgens liet ze haar lippen over zijn hals dwalen en liet haar tanden liefdevol in het vlees zakken. Het maakte hem gek, waardoor hij een laag gegrom niet tegen kon houden en zijn ogen genietend sloot. 'Ja. Een heel geslaagde herkansing,' hoorde hij waarop hij zijn ogen weer opende en grijnsde. 'Da's een understatement,' fluisterde hij hees. Hij bracht zijn hoofd opnieuw dichterbij en besloot dat als zij dat kon, hij ook spelletjes kon spelen. Zijn neus streek uitnodigend tegen de hare, maar elke keer als ze dichter kwam om haar zoen te halen, ontweek hij die handig. Hij merkte dat ze er lichtjes gefrustreerd van raakte, waardoor een geluidloze lach op zijn lippen verscheen. Zijn hand pakte het hare vast en legde die in zijn nek, zodat hij bij haar middel kon pakken en haar dichter kon trekken. Hoewel een vampier bijna geen lichaamswarmte genereerde, had hij toch het gevoel dat er een warmte van haar afstraalde, aangezien hij zich enorm bewust was van zijn lichaam tegen het hare. Hoewel haar aanwezigheid hem enorm levendig deed voelen, maakte ze hem ook rustig, wat hem enorm verwonderde, aangezien hij deze rust al lang niet meer gekend had.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Als Lew me bij mijn middel vast pakt gaat er een golf van opwinding door me heen. Mijn blik glijdt naar de plaats waar hij me vast houdt en ik merk hoe groot zijn handen zijn. Groot en mannelijk. Of ik ben gewoon behoorlijk dun, ook iets waar ik niet veel aan kan doen. Waarschijnlijk een combinatie van beiden. Met geboden voorzichtigheid laat ik mijn hand over zijn zij en buik glijden, om vervolgens even te rusten bij de grens van zijn shirt. Zou ik..? Ik giechel innerlijk bij de gedachte alleen al, maar twijfel nog steeds. "Ik ben niet van porselein," schiet er dan door me heen. Dat geeft de doorslag. Ik buig me naar voren, wurm een been tussen de zijne waardoor we nog dichter bij elkaar komen dan we al waren en leg mijn lippen weer op de zijne. Nu zoen ik hem wat ruwer en de hormonen schieten alle kanten op. Ook hij lijkt er wel plezier in te hebben. Ik laat mijn hand onder zijn shirt glijden en ik aai zacht langs zijn navel richting zijn borst. De zachte rij haren op zijn buik en zijn handen rondom mijn taille maken me compleet wild en als ik de zoen verbreek merk ik dat het ook hem niet onberoerd laat.
    'Laat maar eens zien wat je kan,' zeg ik dan, licht uitdagend en ga er verleidelijk bij liggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede vampier.
    Ik liep samen met Jamie naar beneden, Odile kwam ons tegemoet en ze zei dat ze hoopte dat het eten nog warm was. Vast wel en anders hadden we de magnetron nog. Samen liep ik met Jamie de eetkamer in waar de rest zat en het eten nog op tafel stond.
    ''Hé.'' groette ik ze met glimlach. Ik plofte op een lege stoel neer, zelf heofde ik geen eten.

    Dewi - Mens.
    Het verbaasde me echt dat ze niet eens wist welk jaar het was.
    ''Het is 2010 en volgens mij bijna kerst.. Maar ik kan er ook flink naast zitten.'' zei ik, ik dacht het eigenlijk enkel omdat het sneeuwde en dat sloeg eigenlijk helemaal nergens op. Ik gleed met mijn vinger over de hals van de gitaar en zuchtte zachtjes, ik verlange naar buiten.. En dan niet zomaar even de tuin van deze villa maar gewoon de bewoonde wereld in, ookal was er niemand die op me wachtte daar. Het was in ieder geval om het gevoel te hebben dat je kon staan en gaan waar je wou, in plaats van beperkt te zijn tot een bepaald gebied.

    Faith - Slechte Vampier.
    Daniël vertrok en de rest ook, ik trok verbaasd een wenkbruaw op. Was die Daniël nou serieus zo lui? Of deed hij alsof omdat hij een beter plan was? Ik dacht er niet lang over na, aangezien ik zeiknat was en graag droge kleren aan wou. Nog steeds lichtelijk geïrriteerd liep ik naar mijn kamer en ging de badkamer in, GOdzijndank had ik die helemaal voor mezelf. Na een lange douche trok ik droge kleren aan en föhnde mijn haren. Ik hoorde Odile 'eten' roepen, maar ik was niet bepaald in de stemming om te gaan dus liep ik mijn kamer maar weer in. Ik pakte uit verveling een boek uit de boekenkast en ging ermee in de zetel zitten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lew lachte zachtjes en schoof zijn andere hand ook rond haar middel. Het liefst zou hij hier en nu verder gaan, maar hij vreesde erg voor het leven van de ligstoel als ze dat gingen doen. 'Kalm aan, tijger,' grijnsde hij ondeugend, terwijl hij haar zoals eerder die dag opnieuw ophefte, haar benen rond zijn middel sloeg en met haar ging wandelen. 'Laten we dit naar betere oorden brengen, voor er helemaal niks meer van over schiet,' Hij zoende haar opnieuw bij het zien van haar lichtelijk verwarde blik, plaatste zijn handen op haar onderrug en wandelde op zijn gemakje het zwembad uit. Hij had moeite om in de gangen de weg naar de trap te vinden aangezien hij zich het liefst volledig op Odile wilde concentreren. Haar lippen op zijn nek en haar speelse kusjes dreven hem tot aan de rand van gekte, waardoor hij, toen ze zijn kamer binnenstrompelden, de deur met een trap dicht schopte en haar tegen de muur opdrukte om haar passionneel te zoenen. Hij kon zich amper genoeg in houden om haar op het bed neer te leggen. 'Welkom in mijn nederige stulpje,' grijnsde hij hees voordat hij met zijn lippen verlangend een spoor van haar kaaklijn tot haar schouder maakte.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    De wereld lijkt te vervagen en voor ik het doorheb word ik tegen de muur van Lew's kamer gedrukt en voel ik zijn lippen op mijn mond en hals. Ik hijg inmiddels van verlangen en sla de armen om zijn nek terwijl mijn benen nog steeds om zijn middel geklemd zitten. Niet te geloven dat dit zo goed kan voelen. Ik denk vaag aan de nacht met Mark. Van de liefde bedrijven was het nooit gekomen; tegen mijn wil in had ik hem vermoord en daar had ik jaren om getreurd. Toch voel ik me geen verrader nu ik hier met Lew op zijn kamer ben. Het voelt goed - heerlijk zelfs - en bovenal: het voelt vertrouwd. Ineens word ik van de muur gehaald en op het bed gelegd. Ik streel zacht langs zijn lakens. God, wat voelt dat hemels zacht aan en wat ruikt zijn bed naar hem.
    "Welkom in mijn nederige stulpje," hoor ik hem met ondeugende ogen en een lach van oor tot oor zeggen en nog voor ik kan reageren zoent hij me van mijn kaaklijn langs mijn hals om vervolgens mij mijn schouder uit te komen. Ik merk hoe de bandjes van mijn topje en beha door zijn aanrakingen naar beneden glijden en zo mijn schouder bloot leggen. Het voelt heerlijk, maar nu wordt het hoog tijd dat ik weer de touwtjes in handen neem. In een handige beweging die toch wel wat van mijn energie vergt rol ik ons om zodat hij nu onder me komt te liggen. Ik word gek van verlangen en zoen haast alles waar ik bij kan: de flinke biceps op zijn bovenarmen, zijn hals, sleutelbeen en zijn mond. Ik bijt speels in een oor en sla de armen om hem heen, om mezelf nog beter op hem te trekken. Mijn ogen glijden nu naar de onderkant van zijn shirt, die een klein stukje blote huid laat zien, inclusief die ongelofelijk mooie rij haren van zijn navel tot zijn broekriem. Dat shirt heeft me nu wel lang genoeg in de weg gezeten. Ik pak de onderrand van het shirt beet en haal het omhoog terwijl ik hem vragend aankijk voor toestemming om het uit te trekken. Mijn blik dwaalt echter al snel af naar het stuk van zijn bovenlijf dat ik heb ontbloot. Mijn hemel. Ik word gek, ik word compleet gek van verlangen.


    No growth of the heart is ever a waste