• Eigenlijk vind ik het best wel grappig dat veel vegetariërs, bewust of onbewust, zelf tegen hun standpunten in gaan.
    - In marshmellows zit iets van koeien ofzo
    - Voor eieren worden ook dieren vermoord, en die kippen -ja zelfs 'scharrel' kippen- hebben een slecht leven
    - En voor melk worden vaak ook kalfjes vermoord

    EDIT; Een veganist eet dus geen eieren en drinkt geen melk, ik heb het dus vanzelfsprekend NIET over veganisten maar over VEGETARIËRS. Leer even begrijpend lezen voordat je zegt dat ik mezelf tegenspreek wil je :'D

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 21:15 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Idd, en vegetariërs, of ze nu willen of niet, eten sowieso wel eens vlees. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Weet je eigenlijk kun je dan helemaal niks meer eten.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 23:37 ]


    <3

    hortons schreef:
    Weet je eigenlijk kun je dan helemaal niks meer eten.

    Groenten en andere dingen van planten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Groenten en andere dingen van planten.

    Neeeeeee want dan worden er arme insectjes vermoord met een insectenverdelger!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Neeeeeee want dan worden er arme insectjes vermoord met een insectenverdelger!


    Bij biologische groenten niet (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik ben vegetarisch opgevoed door mijn ouders en ik wist dit allemaal, maarja om nu veganist te worden...
    Kan nu eigenlijk ook niet gaan denken van nou dan ga ik wel vlees eten, want dat heb ik nooit gehad en kan dat nu niet eens meer verteren.

    snapwel wat je bedoelt ergens is het ook wel slecht. Maar in bijna al het snoep zit gelatine ofzo en dat wordt van varkensbotten gemaakt. Maar dat eet ik wel.


    En ik heb ook zoiets van oke miss eet ik dn wel een beetje vlees, maar het is toch een begin.

    Heb trouwens al vaak genoeg allemaal standpunten gehoord om vlees te gaan eten.

    Maar ben vegetarisch opgevoed vanaf me geboorte en heb dus nog nooit echt vleesvlees gehad (echt vlees, zegmaar)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 14:18 ]


    bad luck is luck 2

    Armistice schreef:
    Daarom ben ik ook geen vegetariër, ik kan niet zonder een stuk kipfilet of biefstuk.


    Alis volat propriis.

    Het is wel goed als je tegen dierenleed bent, maar ik zou het dan of helemaal doen, of niet. Zelf ben ik geen vegetariër, ik denk er niet echt bij na wat ik eet, behalve dan dat we 0-eiren kopen en biologisch vlees en dat soort dingen, zodat de dieren toch op de minst wrede manier geslacht zijn...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Het eten van vlees hoort bij de voedselketen.
    Niets eet nog mens, dus wat merk je? Overbevolking.


    Let the Night embrace you

    Deeeeem schreef:
    Ik ben vegetarisch opgevoed door mijn ouders en ik wist dit allemaal, maarja om nu veganist te worden...
    Kan nu eigenlijk ook niet gaan denken van nou dan ga ik wel vlees eten, want dat heb ik nooit gehad en kan dat nu niet eens meer verteren.

    snapwel wat je bedoelt ergens is het ook wel slecht. Maar in bijna al het snoep zit gelatine ofzo en dat wordt van varkensbotten gemaakt. Maar dat eet ik wel.


    En ik heb ook zoiets van oke miss eet ik dn wel een beetje vlees, maar het is toch een begin.

    Heb trouwens al vaak genoeg allemaal standpunten gehoord om vlees te gaan eten.

    Maar ben vegetarisch opgevoed vanaf me geboorte en heb dus nog nooit echt vleesvlees gehad (echt vlees, zegmaar)


    Eet dan koosjer snoep. Probeer ik te eten.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Een collega van mijn moeder is extreem vegetariër. Hij eet geen vlees en ook geen producten waarin E-nummers zijn verwerkt, die van een dier zijn.
    Maar zelf loopt hij wel rond op leren schoenen.

    Ik vind dat ieder zijn eigen keuze heeft om vegetariër/veganist te zijn.


    Think before you act.

    Believers schreef:
    (...)

    Eet dan koosjer snoep. Probeer ik te eten.



    ook vegetarier? zal het proberen (in napoleons zit dat trouwens ook niet en volgens mij in nog wel meer niet)


    bad luck is luck 2

    Deeeeem schreef:
    (...)


    ook vegetarier? zal het proberen (in napoleons zit dat trouwens ook niet en volgens mij in nog wel meer niet)


    Neen, maar wij eten geen varkensvlees omdat wij geloven dat een varken onzuiver is. In sommige snoep zit er niet neen. Maar soms staat er een plakkertje met "koosjer" erop op pakjes Haribo.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Naja weetje, je hebt wel gelijk, maar het is gewoon niet leuk hoe die dieren behandeld worden... en als iedereen vegetariër zou worden, zou het al een hoop schelen. Ik weet dat, dat onmogelijk is, zeker nu, maar ik vind het wel knap dat er alsnog mensen zijn die wel hun mannetje staan :)


    Life is hard and then we die

    ik vind het al goed dat ze tenminste iets doen, in plaats van zich te laten ontmoedigen omdat ze niet alles kunnen doen. ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.