• Eigenlijk vind ik het best wel grappig dat veel vegetariërs, bewust of onbewust, zelf tegen hun standpunten in gaan.
    - In marshmellows zit iets van koeien ofzo
    - Voor eieren worden ook dieren vermoord, en die kippen -ja zelfs 'scharrel' kippen- hebben een slecht leven
    - En voor melk worden vaak ook kalfjes vermoord

    EDIT; Een veganist eet dus geen eieren en drinkt geen melk, ik heb het dus vanzelfsprekend NIET over veganisten maar over VEGETARIËRS. Leer even begrijpend lezen voordat je zegt dat ik mezelf tegenspreek wil je :'D

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 21:15 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dit vind ik echt grote onzin! Echt waar.
    Gewone mensen eten iedere dag vlees. Iedere dag een dier dood. Én drinken melk daarbij, én eten eieren.
    Wij eten helemaal geen vlees. En voor de rest boeien me die dieren dan ook niet. Die vitamines heb je nodig. Dus waarom zou je ze dan niet eten?
    Bovendien. Ik eet niet meer eieren dan een ieder ander mens.
    Dan kun je gaan zeuren over de bossen die verdwijnen door het planten van Soja, maar dan ga ik weer zeuren over de gassen die een koe uitstoot.
    Volgens mij kun jij maar beter je excuses gaan aanbieden aan de vegetariërs hier op quizlet, want ik vind dit echt onzin.
    Je kunt er toch niet omheen draaien. Mensen zullen altijd dieren blijven doden.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 17:46 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Armistice schreef:
    Daarom ben ik ook geen vegetariër, ik kan niet zonder een stuk kipfilet of biefstuk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind het erg knap van al die mensen die vegatarier zijn. Ze laten op (een andere manier dan ik) zien dat ze het erg vinden dat dieren worden vermoord.
    Ik denk dat je zelf ook snapt dat je toch op EEN manier aan je voedingstoffen moet komen, dus ik snap dat ze wel sommige dingen eten (hoewel, van die vissen is misschien wel een beetje raar, want dan ben je niet echt een vegatarier meer).
    Ergens anders
    Dat van die eieren die je schreef is totale onzin. Er zijn toch ook mensen die een verschrikkelijk leven hebben? Dat is een beetje een slecht voorbeeld. Maar in die eitjes zit heus geen kuikentje, want ze moeten eerst bevrucht worden door een haan.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 17:51 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    PrincesSnape schreef:
    Dit vind ik echt grote onzin! Echt waar.
    Gewone mensen eten iedere dag vlees. Iedere dag een dier dood. Én drinken melk daarbij, én eten eieren.
    Wij eten helemaal geen vlees. En voor de rest boeien me die dieren dan ook niet. Die vitamines heb je nodig. Dus waarom zou je ze dan niet eten?
    Bovendien. Ik eet niet meer eieren dan een ieder ander mens.
    Dan kun je gaan zeuren over de bossen die verdwijnen door het planten van Soja, maar dan ga ik weer zeuren over de gassen die een koe uitstoot.
    Volgens mij kun jij maar beter je excuses gaan aanbieden aan de vegetariërs hier op quizlet, want ik vind dit echt onzin.
    Je kunt er toch niet omheen draaien. Mensen zullen altijd dieren blijven doden.
    Ik vind niet dat iemand zich hoeft te verontschuldigen voor een mening die zij heeft.
    Voor de rest snap ik niet wat je hier zegt. Ik snap niet of je nou vegetariër bent of niet; je zegt eerst dat je helemaal geen vlees eet, en daarna zeg je dat je die vitamines nodig hebt dus waarom zou je geen vlees eten? Leg eens uit =3?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik vind niet dat iemand zich hoeft te verontschuldigen voor een mening die zij heeft.
    Voor de rest snap ik niet wat je hier zegt. Ik snap niet of je nou vegetariër bent of niet; je zegt eerst dat je helemaal geen vlees eet, en daarna zeg je dat je die vitamines nodig hebt dus waarom zou je geen vlees eten? Leg eens uit =3?


    Nou, eigenlijk beledigd ze hiermee alle vegetariërs. Dus ik vind het wel op z'n plaats.
    Ja, ik ben vega, maar zoals HAMMERTIME beweerd worden kalfjes en kippen vermoord voor eieren en melk. ALS dat al zo is, dan maakt het me verder niet meer uit. In de eieren en melk zitten bouwstoffen die je nodig hebt. En die tien andere heb ik weer gespaard.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Je kunt er toch niet omheen draaien. Mensen zullen altijd dieren blijven doden.

    Tegenspraak.

    PrincesSnape schreef:
    Volgens mij kun jij maar beter je excuses gaan aanbieden aan de vegetariërs hier op quizlet, want ik vind dit echt onzin.

    :'DDDDDDD

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 20:53 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Believers schreef:
    (...)

    Neen, maar wij eten geen varkensvlees omdat wij geloven dat een varken onzuiver is. In sommige snoep zit er niet neen. Maar soms staat er een plakkertje met "koosjer" erop op pakjes Haribo.



    Dat wist ik niet. Die stickers zijn handig. zal er op gaan letten!


    bad luck is luck 2

    Veganisten eten ook geen snoepjes hoor omdat daar dat 'iets' volgens jouw in zit. Dat iets is gelatine, gemaakt uit collageen dat terug gevonden wordt in de spieren van dieren (en in die van mensen ook trouwens, maar die steken ze niet in snoepjes).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eten veganisten dan ook geen brood? Omdat daar ook melkproducten in verwerkt worden? Evenals kaas en een heleboel andere dingen. Of snoepjes, waar gelatine van dieren en andere shit in verwerkt wordt...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Helemaal gelijk, zo denk ik ook altijd. :Y) Daarom eet ik dus gewoon alles wat ik wil want je kan je zo blijven druk maken om vanalles waardoor je uiteindelijk beter gewoon bijna niks meer kan eten en dat is pas triest!

    TheBoss schreef:
    Daarom maak ik me daar niet druk om en vreet ik gewoon wat ik lekker vind :Y).

    Alsof het leven al niet lastig genoeg is.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    DerMeister schreef:
    Eten veganisten dan ook geen brood? Omdat daar ook melkproducten in verwerkt worden? Evenals kaas en een heleboel andere dingen. Of snoepjes, waar gelatine van dieren en andere shit in verwerkt wordt...

    Nope..
    Denken ze. Want tegenwoordig wordt bijna overal restafval in verwerkt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Deze discussie is zo nutteloos. Laat iedereen gewoon denken/eten wat ie wil :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Deze discussie is zo nutteloos. Laat iedereen gewoon denken/eten wat ie wil :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik weet niet hoe je erbij komt, maar voor eieren en melk woorden geen dieren vermoord haha. Het zou een beetje dom zijn om er dieren voor te vermoorden, want dan kunnen die dieren niet eens meer eieren en melk produceren?

    En er zijn een hoop vegetariers die geen snoep met gelatine eten, waaronder marshmellows.

    Maarja, er zijn een idd een hoop die dat wel eten, want je kunt nu eenmaal niet overal rekening mee houden. Maarja, zijn doen tenminste iets. Terwijl de meeste mensen niets doen;).

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 17:36 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.