• De stelling van vandaag luidt:
    Er worden te veel talen onderwezen op de middelbare school

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Oneens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Assassin schreef:
    Nee, er zouden er meer moeten komen maar niet verplicht allemaal.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Neen dat vind ik niet. Tenslotte moet je je landstalen ( Nederlands,Frans en Duits) kennen, vind ik. En een taal meer of minder vind ik niet erg,je zult er later wel altijd iets mee kunnen doen. Al moeten niet alle talen verplicht worden.

    Oneens, zonder talen kom je nergens in de wereld. Hoe meer talen, hoe beter. En met Engels alleen ben je echt niet veel. (:


    Only losers can act the way you do

    Spaans zouden ze moeten geven! Maar oké, oneens, het is te doen.


    wth.

    Assassin schreef:
    Nee, er zouden er meer moeten komen maar niet verplicht allemaal.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    het zouden er meer moeten zijn! ik vind het jammer da de focus hier in belgië ligt op wetenschappen en wiskunde : (


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oneens, maar ook eens. :P
    Ik had vorig jaar nederlands en engels(verplicht) en frans, dit jaar is daar duits bijgekomen en het valt allemaal heel erg mee, het ligt er ook aan het niveau.
    Toch zouden ze ook de talen(behalve nederlands en engels omdat die verplicht zijn) keuze vakken zouden zijn, ik vind frans namelijk heel moeilijk en ik heb het helemaal niet nodig.
    Ik zou talen zoals spaans, latijns en grieks juist heel interessant vinden. ;)


    Live Like There's No Tomorrow ♥

    Oneens, taal is heel belangrijk en het zijn alleen de belangrijke talen die onderwezen worden, btw je kan ook nog altijd kiezn voor een wiskunde richting dan heb je minder talen.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Oneens, de niet-beta's moeten ook kunnen slagen, niet iedereen is goed genoeg om een beta-profiel aan te kunnen.
    Engels en Nederlands zijn daarbij goed genoeg, als de EU nou eens afspreekt dat Engels overal verplicht moet worden hoeven we ook geen frans en duits meer te verplichten...