• Nummer 1: Boem.
    Nummer 2: Boem.


    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 21:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Peter

    Met medelijden staar ik naar zoë ze mag dan wel niet honderd procent nuchter zijn geweest, ze zal nog steeds worden gestraft 'wat gaan ze met haar doe ' fluister ik zo zacht mogelijk. Iedere vampier hier hou ze kunnen horen maar het menselijk volk onder ons niet 'heb je trouwens nergens pijn ofzo? Ik kreeg net een steek' terwijl ik dat zei wref ik pijnlijjk over mijn borst. Ik heb al lang geen pijn meer gevoeld.


    Trust me. I'm the doctor

    Zack - Norfolker.

    De spanning is om te snijden. Met een schuin oog staar ik naar het stamhoofd.
    'Een test. Zack, heeft dit soms met jouw spelletjes te maken? Ik heb het één en ander opgevangen over jullie vrijdagavond spel.' Ik voel hoe het bloed me naar m'n kop stijgt, maar ik schud het hoofd. 'Nee meneer, dit heeft niet met mijn spelletjes te maken,' zeg ik dan, goudeerlijk. Ik heb verwacht dat hij een verbod gaat plaatsen op het spel, maar hij wendt zich alweer tot Zoë. 'Trouwens,' voeg ik er klein aan toe. 'Ik denk niet dat dit haar bedoeling was geweest. Ze was dronken, dan doe je wel eens achterlijke dingen.' Niet te geloven waar ik het lef vandaan haalde, want Ruby's vader draait zich alweer om. 'Dat weet ik wel, ik ben ook jong geweest. Maar als ik me niet gedroeg kreeg ik ook straf, net zoals zij nu gaat krijgen.' Hij wendt zich weer tot Zoë.
    'Ik kan dit maar op één geschikte manier oplossen. Rico kan wel wat hulp gebruiken met zijn gevulden hertendarm, aangezien de werkers vanavond terugkomen en wel wat lusten. Ik stel voor dat jij hem gaat helpen.' Zonder nog een woord te zeggen loopt hij verder en ook de twee anderen verdwijnen van het gebied. Ik werp kort een blik van verbazing op Leah. Hoe kwam het dat hij zo ongelofelijk mild was?


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Bij het horen van Zack's lievelingsmaaltijd, gevulde hertendarm, voelde ik mijn maag omdraaien. Dat was iets wat ik nooit ging proberen, misschien onder grote dwang, maar die kans was klein. Ik huiverde kort en plotseling keek Zack me verbaasd aan, waarschijnlijk over de uitspraak van de straf. Ik haalde mijn schouders op als teken dat ik het ook niet begreep, achja, ze had mazzel dat dat het enige was wat ze heofde te doen.. Ookal had ik niet graag geruild met haar. Ik liep naar Zack toe en keek hem aan.
    ''En.. Nu alles voorbij is, wat gaan we doen? Verder waar we mee bezig waren?'' vroeg ik aan hem, misschien had geen zin meer. Dan zou ik zelf wel gaan, ik had trouwens toch geen zin om te passen dus ik zou gewoon willekeurig wat dingen pakken waarvan ik dacht dat het wel zou passen.
    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Typisch Zoë, ze was dronken. Ik hoopte dat mijn vader niet te streng voor haar zou zijn, het was dom, maarja.. Als je dronken was dacht je niet na bij al die dingen. Gelukkig viel de straf mee, alhoewel Zoë er toch wel over zou gaan klagen. Ik keek Peter aan die vroeg of ik pijn had en ik zag hoe hij over zijn borstkas vrees.
    ''Dat krijg je als je me zo opzij duwt he?'' zei ik met grijnsje en porde tegen zijn borstkas.
    ''Maar het valt mee hoor, ik ga niet dood van zo'n duwtje.'' ik glimlachte vrolijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoë - Norfolker

    Nog steeds durf ik niemand aan te kijken en wacht braaf op mijn straf. Als ik eenmaal hoor wat ik moet doen, laat ik een zucht van opluchting. Ik heb een hekel aan die gevulde hertendarmen, sterker nog, ik vind ze walgelijk. Volgens mij is Zack een van de weinige die ze wel lekker vind. Maar dit was nog altijd beter dan genegeerd worden, of zelfs verbannen voor een tijdje. Waarom was hij eigenlijk zo lief voor me? Iedereen weet dat ik vaker voor problemen zorg, dus waarom krijg ik dit als straf?
    Ik moet niet klagen, alsof ik een andere straf had gewild. Ik sta op en veeg het zand van mijn kleren en hoewel ik er enorm tegenop zie, weet ik dat ik nog één ding moet doen. Zo langzaam mogelijk loop ik naar Zack, mijn voeten zijn gigantisch zwaar. Ik kijk hem even recht aan, haal diep adem en pers een 'dankjewel' over mijn lippen. Daarna loop ik zo snel mogelijk door, ik wil niemand van hen nog zien. Zelfs Emilia niet.


    everything, in time

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Noah Gizelden Sonar
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: Oogt ongeveer 16 maar is... Wat is normaal?
    Soort: Vampier
    Innerlijk: Is enorm nieuwsgierig en leergierig. Hierdoor leert ze ook snel en past ze zich snel aan aan nieuwe situaties. Verder kijkt ze niet vooruit naar haar binding omdat ze dan echt aan iemand vastzit. Is graag op zichzelf maar als ze met een groep is kan ze goed leiding geven. Ze is slim. Verder praat ze soms haar mond voorbij en krijgt soms ruzie met mensen die ze niet mag. Iets kan soms compleet het verkeerde keelgat bij haar inschieten wat soms voor misverstanden kan zorgen.
    Uiterlijk: Foto:



    Heeft felle ogen en een dunne lip. Een klein, bescheiden neusje.

    Rang: Kan t krijger? (A)
    Gave: -
    Status: Vrij. Is nog niet gebonden aan iemand.
    Gebonden aan: -




    Kunnen jullie een beetje samenvatten wat er gebeurt is en een beetje kijken of dit goed is?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 19:58 ]


    We'd be forever young, think of it!

    Zack - Norfolker.

    Ik kijk Zoë na als ze verdwijnt. Daarna wend ik me weer tot Leah.
    'Dus, laten we verder gaan met waar we mee bezig waren,' grijns ik. 'Wat wou je nog hebben?' gooi ik erachter aan. Ik ben op slag ontnuchterd door het hele gedonder met de Avaloniërs en Zoë. Ik had op z'n minst gedacht dat ze die beelden zou verkopen om extra bier in te slaan. Ik heb ook gemerkt dat het haar oprecht moeite heeft gekost om me te bedanken. Maar ach, het ís tenminste een bedankje, een hele prestatie op zich.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ooewh, een nieuweling, interessant ='D
    Je persoon kan nu alleen niet gebonden worden..
    En volgens mij, kan 't mis hebben, past krijger niet echt bij haar karakter..
    meer verkenner ofzo, but that's me.

    Als je wilt kan je een vriendin optrommelen om vampier voor haar te maken? (:
    En als je hulpt nodig hebt hoor ik het wel 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Ooewh, een nieuweling, interessant ='D
    Je persoon kan nu alleen niet gebonden worden..
    En volgens mij, kan 't mis hebben, past krijger niet echt bij haar karakter..
    meer verkenner ofzo, but that's me.

    Als je wilt kan je een vriendin optrommelen om vampier voor haar te maken? (:
    En als je hulpt nodig hebt hoor ik het wel 8D


    Verkenner is koewl.
    Hoe bedoel je met dat vriendin-gebeuren?

    Kun je t ff samenvatten en een aantal tips geven om in te springen?


    We'd be forever young, think of it!

    Haha.

    Nou, jouw persoon is niet gebonden want er zijn geen vampiers..
    Als je iemand zoekt die vampier voor je aanmaakt heb je die wel :P
    Anders loopt je persoon zonder, vind ik ook goed hoor,
    maar misschien vind je dat niet leuk.

    Een Norfolker had beelden gestolen van Avalonië, heilige beelden. Ze hadden net de dader gevonden, ze is gestraft en nu gaat iedereen zijn eigen gangetje weer.
    Je moet gewoon beetje kijken naar wie wat doet en dan kan je zelf beslissen of je erop reageert. Misschien op een vampier? Van; hé, jou ken ik niet blabalba.
    Of op een vriendin ofzo? Your choiche 8D

    Sam, reactie komt eraan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha was ik geen vampier of heb ik dat verkeerd ingevuld? (A)
    Ben alleen niet gebonden aan iemand...

    Ik geloof dat ik de verhaallijn wel begrijp, ik lees ff globaal forum door =)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 20:04 ]


    We'd be forever young, think of it!

    @Whoops, verkeerd gezien. Andersom dan, geen Norfolker.
    Normaal? Je kan van alles invullen.
    Die van mij is 53 xd maar anderen weer 200, mij part 500 (:
    Je kan doen dat je vampier honger heeft en zich niet kan bedwingen?
    Laat ze zich los op alle zielige Norfolkers, want vampieren hebben
    nog geen rang, pas als ze die Norfolker hebben gevonden en meer bij
    't vol horen zeg maar. Anyway.
    Je kan haar dus laten aanvallen, of op de andere vampiers afsturen,
    perongeluk tegen iemand op laten botsen, gewond laten raken.
    Verzin maar wat interessants (:


    Leah ~ Vampire, Zach.
    Zoë had Zack met moeite bedankt en was vervolgens snel door gelopen, ik grinnikte zachtjes. Ze was toch wel aardig, ze deed alsof het haar allemaal niks kon schelen, maar volgens mij was dat niet helemaal waar.
    'Wat wou je nog hebben?' Vroeg Zack me en keek 'm aan.
    ''Hmm.. Een sexy lingerie, een minirokje of misschien een sexy jurkje?'' Antwoordde ik droogjes met een onschuldig gezicht, ik zag dat hij me verbaasd aankeek, volgens mij zou hij dat geweldig vinden.
    ''Dumbass.'' mompelde ik met schattig grijnsje en woelde door zijn haren.
    ''Gewoon wat kleren, vanalles wat, moet mijn kledingvoorraad even vullen.'' Antwoordde ik toen serieus, hij leek teleurgesteld, iets waardoor mijn grijns alleen maar groter werd.
    ''Laten we gaan.'' Zei ik en liep met hem druk naar de winkelstraatjes.
    ''Trouwens, mannen haten winkelen hmm? Ik zal je de hel besparen en niet uren passen.''

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Typisch Zoë, ze was dronken. Ik hoopte dat mijn vader niet te streng voor haar zou zijn, het was dom, maarja.. Als je dronken was dacht je niet na bij al die dingen. Gelukkig viel de straf mee, alhoewel Zoë er toch wel over zou gaan klagen. Ik keek Peter aan die vroeg of ik pijn had en ik zag hoe hij over zijn borstkas vrees.
    ''Dat krijg je als je me zo opzij duwt he?'' zei ik met grijnsje en porde tegen zijn borstkas.
    ''Maar het valt mee hoor, ik ga niet dood van zo'n duwtje.'' ik glimlachte vrolijk.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 20:11 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    @Whoops, verkeerd gezien. Andersom dan, geen Norfolker.
    Normaal? Je kan van alles invullen.
    Die van mij is 53 xD maar anderen weer 200, mij part 500 (:
    Je kan doen dat je vampier honger heeft en zich niet kan bedwingen?
    Laat ze zich los op alle zielige Norfolkers, want vampieren hebben
    nog geen rang, pas als ze die Norfolker hebben gevonden en meer bij
    't vol horen zeg maar. Anyway.
    Je kan haar dus laten aanvallen, of op de andere vampiers afsturen,
    perongeluk tegen iemand op laten botsen, gewond laten raken.
    Verzin maar wat interessants (:



    Doe ik.

    Euhm... 72 doen?
    Ze is niet echt oncontroleerbaar maar heeft zich nog met niemand gebonden...


    We'd be forever young, think of it!

    Ik vind het prima (: Haha, is dit btw je 1e RPG?
    Laat haar maar wat doen, er reageert vanzelf wel iemand ;p
    En als het niet helpt ga je op anderen reageren ;)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik steek mijn hoofd boven de vensterbank uit, mes in de aanslag. Maar ik zie enkel wat mensen op het plein, die zo te zien nu allemaal weer hun eigen weg gaan. Ik zucht. Ik overdreef misschien een beetje met dat mes, maar ik wil gewoon veilig zijn.

    Eden - Avaloniër
    Ik neem de beelden aan en kijk naar Rana. "Kom je?" Ze pakt twee van de beelden over en loopt mopperend achter me aan. "Waarom deed je die buiging nou? Dat doe je toch niet zomaar voor jan en alleman." Ik kijk haar aan. "Omdat ik me schaamde voor jou en Emily's gedrag. Bovendien bewonderde ik zijn kalmte." Ik loop verder en hoor Rana mopperend achter me aanlopen, maar ik luister al niet meer naar haar.

    Noah - Vampier

    Ik liep over het pleintje en schrok me dood toen ik iemand boven een vensterbank uit zag kijken met een mes in de aanslag. Waar zou ik nou weer beland zijn?


    We'd be forever young, think of it!