• Bij sommige dan,
    dat vaak de eerste username 'makkelijk' is, of hoe je het ook wilt noemen.
    En de latere, wat origineler/mooier/etc.
    Bijv. bij mijn eerste username was Itsminke.
    Die vind ik niet raar ofzo, maar hij is wat onorigineel, en klinkt niet leuk of mooi.
    En daarna vind ik mijn usernames leuker worden.

    Dus wat mij dus opviel.
    Dat soms de eerste username vaak wat is met je naam ofzo, niet iets speciaals. En daarna de usernames steeds leuker worden.
    Ik zeg niet dat dat bij iedereen zo is hoor!

    Wat vonden jullie van je eerste/tweede username?

    Xies.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2011 - 15:30 ]

    De eerste naam die ik ooit had is mijn tweede naam met 'Way', als ik Gerard en Mikey Way. Meh. De rest is awesome. Ik hou de awesome namen voor mezelf.

    AuwinaWay, MyDeadBride, Mentai, Spine, Vore, PartyPoison, Necrophiliac, Reverend, Christ, NAZIPUNK, SYN, PRIEST


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Genius schreef:
    Mijn 1e was echt vreselijk lelijk :')


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Mwah, bij mij niet ;o Volturi, Chambermaid, Omaticaya, Maggot, Shivers, Skeleton, Antique, Sonata, Whispers, Scandinavia, Sensorium, Melusine, Trivium. Ik vind ze allemaal wel origineel eigenlijk haha :Y) Nja, Volturi was wel dom, want ik had überhaupt nog nooit van Twilight gehoord, maar mijn geschiedenis docente begon te vertellen over de Volturi, en ik vond het een mooi verhaal, maar het was niet het Volturi gebeuren uit Twilight, dus ik weet niet hoe ze daarbij kwam. Ik heb btw niks met Twilight, blergh.


    Alis volat propriis.

    MyStory, Ryan, Kennybeest, Hussels, Acqua, Lani, Hat.
    Seriously, MyStory? -_- Wat een noobnaam, zeg. Ik vind ze niet allemaal geweldig, maar meestal weet ik er heel veel en als ik hem kan veranderen ben ik ze vergeten. :'D
    Ik vind Pottermore dan nog de beste. (:

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 15:16 ]