• We hebben allemaal vast wel gehoord van de ''staking'', dus... wie gaan er maandag allemaal naar school? :'3 Ik heb maandag een wiskunde eindtoets en een engels so... x'd Ik ga wel.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Welke staking?

    In België is er geen staking dusja...
    Achja, ik heb toch een hele week GWP-week dus ik heb geen les anyway :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Geen staking in het hoger :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    StarThief schreef:
    Welke staking?


    Op maandag 4 april 2011 is er weer een landelijke leerlingen staking georganiseerd tegen de lesurennorm en de inkorting van de zomervakantie. Met het laatste zijn leraren het natuurlijk ook eens dus hierbij worden niet alleen leerlingen, maar ook leraren opgeroepen om te gaan staken!!! Het plan is dat geen één leerling in Nederland naar school gaat!Stuur deze bc naar iedereen door om de staking een succes te maken! ZEIK NIET IEDEREEN STUURT HET DOOR!
    --

    deze dus. (A)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    StarThief schreef:
    Welke staking?


    I love BTR and One Direction!

    Ik, ik heb proefwerkweek.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ga maandag wel. Eerste twee uur vrij en daarna drie uur les. Dat is praktisch niks.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik moet wel, ik wil geen 14 uren strafuur, interne schorsing en 50 euro boete.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ga. Ik vind al die stakingen onzin, en de lessen bij mij op school gaan toch gewoon dorr, en ik heb geen zin om 10 uur na te komen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Als ik naar die staking ga krijg ik op me donder van me ouders en leraren. Zit in het examenjaar(van het MBO) namelijk.

    Ik ga gewoon wel naar school :Y)

    Waarom staken? Het heeft toch geen zin.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je weet toch dat je een staking weken op voorhand moet aanvragen en als je dus gewoon niet naar school gaat, je onwettig afwezig bent?


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ga gewoon naar school.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    nerveus schreef:
    Ik ga gewoon wel naar school :Y)

    Waarom staken? Het heeft toch geen zin.


    Jep, ik ook. En ik wil niet voor 2 toetsen een 1,1 hebben. (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    volgens mij doet het mbo er niet aan mee anders had ik het vast wel gehoort en moet toch maar van 1 tot 3 dus daar kan ik ook wel overheen komen dan