• We hebben allemaal vast wel gehoord van de ''staking'', dus... wie gaan er maandag allemaal naar school? :'3 Ik heb maandag een wiskunde eindtoets en een engels so... x'd Ik ga wel.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Woestynbloem schreef:
    Je weet toch dat je een staking weken op voorhand moet aanvragen en als je dus gewoon niet naar school gaat, je onwettig afwezig bent?


    Nope. =O Ik ga sowieso wél naar school, maar was gewoon benieuwd naar wat jullie zouden doen. (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Bij ons melden ze je gewoon afwezig als je niet gaat, dusjaa, ik ga.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    OMYJBIEBER schreef:
    Ik ga gewoon naar school.


    None but ourselves can free our minds.

    Bij ons mogen we staken op school, alleen heb ik een aantal proefwerken maandag dus ga ik gewoon. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Villalicious schreef:
    Bij ons melden ze je gewoon afwezig als je niet gaat, dusjaa, ik ga.


    Bij ons oook. -.- Krijg je spijbelbrief thuis gestuurd, mwuaaah.
    Desondanks gaan er nog een heleboel thuis blijven, haha.
    Bij ons op de havo kan je gewoon aangeven als je gaat staken, gebeurt er niks. ;o
    Erg oneerlijk, ;D Heb ik even pech dat ik niet op havo zit, x]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dimanche schreef:
    (...)

    Nope. =O Ik ga sowieso wél naar school, maar was gewoon benieuwd naar wat jullie zouden doen. (:

    Bij deze.
    Ik zou het niet proberen, ghehe.
    Want als dat bericht klopt, is het gewoon iets dat rondgaat een geen officiele staking?


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Bij deze.
    Ik zou het niet proberen, ghehe.
    Want als dat bericht klopt, is het gewoon iets dat rondgaat een geen officiele staking?

    Inderdaaad, het was niet een van de 'officiele' staking dingen ofzo toch? [:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb dan stage, dus nee ik ga niet naar school. (krul)


    -

    Ik ga ook.
    Sorry mensen dat ik het moet verpesten


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    whaha k moet ook wel k heb toets maar myn wis leraar en kids van my klas gaan wel (A)


    I'm short

    Ik ga gewoon naar school. Al ben ik erg benieuwd naar wat de straf zal zijn voor mijn klasgenoten die wel gaan staken.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik heb maandag examen wiskunde, dus ik zal wel moeten. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    In belgie is er geen staking, dus gewoon naar school.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik ga wel naar school...heb se week en heb de 2 lessen wiskunde wel nodig...:Y) plus de scheikunde les...dus zou erg dom van mezelf zijn om niet naar school te gaan...heeft zowieso geen nut...die hoge piefen houden toch geen rekening met ons...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ga wel, ik zie wel wie er wel of niet is.


    Food.