• Omdat het kan.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 14:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    -

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 19:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Traag kauwde Lew op het stukje vlees in zijn mond, waarna hij het moeizaam doorslikte en langzaam een slok wijn nam. Eigenlijk had hij geen zin meer om verder te eten, aangezien hun diner opnieuw naar de vaantjes was gegaan. Odile was gaan jagen - en afkoelen-, die James was hopelijk van het dak aan het springen en Yue was hem achterna gegaan om uit te vissen wat zijn probleem was. Die andere jongen, Damien, was nooit komen opdagen, wat Lew ergens jammer vond, aangezien hij Damien bijlange niet zo irritant vond als James en hij er half 'n half vanuit ging dat die laatste zich beter zou gedragen met zijn vriend er bij. 'Vrolijk kerstfeest,' zuchtte hij dan met een stem die droop van het sarcasme, waarna hij zijn glas naar Dewi in de lucht stak. Hoe sympathiek hij het meisje ook vond, het was nogal ongemakeklijk om met haar alleen aan zijn prachtig gedekte tafel te zitten, met alle andere stoelen leeg en de maaltijden half opgegeten. Het gaf de indruk van een familiefeest dat aardig in het honderd gelopen was. Eigenlijk was dat op een manier ook zo. Al rekende hij James helemaal niet tot zijn familie, Dewi en Odile waren dat wel voor hem geworden. Hij had niet de indruk dat Yue hem erg mocht, maar zelfs op haar was hij gesteld geraakt.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 19:52 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Chase - vampierjager/

    'Omdat het een klote wijf is met een groot ego. En ik heb zo'n mijn redenen om vampieren niet te mogen. Een "hekel hebben aan" is wel heel groot verwoord." Nee, eigenlijk is het dus klein.
    Ik hoef Odile niet beter te leren kennen. Ik wil haar ingewanden er gewoon uitrukken zo lang ik de kans krijg. Dár is wat ik wil en meer hoef ik niet met haar. Daarna haar slijmerige sekspartner van een Lewis. Vervolgens de schijnheilige Faith en jij bent de volgend, denk ik grijzend.
    Het mooie is, dat als ik het goed speel, Dewi waarschijnlijk de schuld krijgt van alles. Ik ben geniaal.


    everything, in time

    zal ik die van mij aanpassen Astrid? :'D

    Oooowh, ik wist je naam *proud*


    @Marleen; Wat gemeen om Dewi de schuld te geven ;'D Drama :Y)

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 19:48 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mij maakt het niet uit ^^ Wat je wil c: Als je liever hebt dat ik de mijne aan pas, dan hoor ik het wel, Simone.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik pas die van mij wel even aan, drop hem even opnieuw ;'d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Laat maar, ik kijk wéér scheel. Mijn god.

    Faith
    Voor ik het wist werd er geklopt en ik kreeg geen eens kans om te antwoorden of Damiën kwam binnen lopen.
    "Geez, heeft je moeder je nooit manieren geleerd? Ik had geen eens antwoord gegeven." Mompelde ik, aangezien ik nog maar net klaar was met omkleden. Voor hetzelfde geld kwam hij gezellig binnen wandelen als ik net in mijn lingerie stond, of nog erger, net onder de douche uit kwam en daardoor enkel een handdoek om had. Ik zuchtte zachtjes, mannen ook altijd.
    "Achja," ik trok mijn shirtje recht en keek hem aan, "waarom ben je hier? Zijn er problemen ofzo?" Vroeg ik hem.

    Dewi
    "Het is oké, ik moet er maar aan wennen, ik kan er niet voor weg blijven lopen. Helaas." Zei ik tegen haar en knikte toen, al gauw was ze verdwenen en Yue nam ook al de benen. Hier zat ik dan met Lew, zachtjes beet ik op mijn onderlip. De vraag bleef in mijn achterhoofd spelen, wat ging ik doen als ik weg kon? Het bleef een groot raadsel, net zoals velen andere dingen waar ik het antwoord maar niet op kreeg. En nu waren die twee vreemde snuiters ook nog eens gekomen, het maakte alles er niet makkelijker op. Eigenlijk had ik even behoefte om alleen te zijn, helaas was dat bijna nooit mogelijk hier, straks toch maar even proberen.
    'Vrolijk kerstfeest,' Zei Lew met een van 't sarcasme druipende stem. Ik glimlachte flauwtjes naar hem.
    "Alles loopt hier altijd in het water hmm?" Ik schudde lichtjes mijn hoofd. "Ach, niks aan te doen. En ik ben het wel aardig gewend dat feestdagen zo aan me voorbij gaan, vroeger was dat wel anders." Ik richtte mijn blik weer op lew.
    "Vierde jij eigenlijk die feestdagen vroeger?" Vroeg ik hem, ik had geen idee hoe het er vroeger aan teo ging met feesten. Grote kampvuren, of misschien wel helemaal niks. Geschiedenis was niet mijn beste kant.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij glimlachte flauwtjes. 'Ik ben niet al te oud, dus veel zal het niet verschillen met nu. Vroeger gingen we naar familie van mijn vader naar Vermont, tot hij...Er een ongeluk gebeurde,' herstelde hij zich vlug. 'Daarna bleven we in Louisiana om te vieren. Meestal was het dan gewoon bij mijn oma, die stuffed turkey maakte. Het was best gezellig, hoor. Mijn oma had meestal zo'n boom met heel kitcherige lampen in alle kleuren van de regenboog. En 's nachts gingen we dan naar de middernachtmis, waarna mijn gezin terug naar huis keerde. De volgende dag mochten we dan cadeautjes openen en zo,' Hij glimlachte breed bij de herrinnering. Die dagen waren zijn meest favoriete tijd als kind. Toch zeker voor zijn vader stierf. 'Nadat ik dienst nam heb ik geen kerst meer gevierd. Tot nu. Als je dit vieren kan noemen in ieder geval. What about you? Hoe waren jouw kerstdagen?'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yue
    Ik bijt op mijn lip. James lijkt zo.. kil. Ziet hij dan niet dat vampiers ook gevoelens hebben, ook al klopt hun hart niet meer. Ik ga tegen over hem zitten in een stoel en kijk hem aan. "Zijn je ouders vermoordt door vampiers? Of iemand die je dierbaar is? Je moet weten dat niet alle vampiers gewetenloze moordenaars zijn." zeg ik zacht, en ik kijk hem vertwijfeld aan. Ik wil graag aardig tegen hem zijn, maar het is moelijk als hij zo kil blijft doen.

    Savoy
    Enigzins opgelucht zie ik hoe Faith wegloopt, en ook ik loop naar mijn kamer. De zoete smaak van Jamie's bloed proef ik nog steeds in mijn mond, en glimlachend loop ik naar de kast. Ik pak een handdoek en loop naar de aangrenzende badkamer. Ik trek mijn kleren uit en stap onder de douche.

    Odile - Goede vampier.

    Als ik de poort weer binnen wandel voel ik mijn humeur ogenblikkelijk slecht worden. Ik slaak een korte zucht, spring tegen de muren van het huis op en kom op het dak terecht.
    'Oh nee, nee!' Ik verlies het evenwicht omdat ik door de sneeuwval geen grip meer heb op de dakpannen en glij prompt van het dak af. Nog net weet ik me om te draaien met de lenigheid van een kat en kom op handen en voeten op de grond terecht. Pfoe, dat ging nog net goed. Ik strijk mijn haar weer goed en besluit maar via de deur naar binnen te lopen. Ik wandel rustig de trap op, waar ik bij mijn kamer uit kom. Ik heb al veel te lang geen frisse duik genomen in dat zwembad. De gedachte kwam kort in me op om Lewis te vragen, maar dan besef ik dat hij een hekel heeft aan water. Ik grinnik, kleed me alvast om en wandel in bikini met een handdoek om mijn arm door de gangen, waar ik de deur tegenkom die naar het zwembad leidt. Ik daal het trappenstelsel af en als ik bij het doodstille zwembad aankom leg ik de handdoek om een stoel en duik het water in. Ik laat me op mijn rug draaien en drijf rustig op het water. Hmm.. heerlijke rust. Even geen bloedgeuren, stemmen en vooral: even geen James.


    No growth of the heart is ever a waste

    Chase - vampierjager.

    'Alsof ik het daar met een vampier ga over hebben, blijf lekker uit mijn privé leven.'
    Mijn ouders zijn niet door hen vermoord. Mijn vriendin was echter wel een vampier, maar dat wist ik niet. Helaas was het maar een vakantieliefde en moest ik weer terug naar huis, zij was het daar niet mee eens. "Join me in death," had ze gefluisterd en geprobeerd me te bijten. Maar ha, dat is haar dus mooi niet gelukt. Het voelde gewoon heerlijk toen ik haar lichaam kon opensnijden en haar darmen kon uitrekken als een worst, nu was zij geen machtig wezen meer, maar ík.
    'Ze zijn trouwens wel allemaal gewetenloze moordenaars. Misschien drinken ze later geen mensen, als ze net vampier zijn vermoorden ze al één onschuldig iemand. Bam, daar heb je je moordenaar.'


    everything, in time

    Yue
    Ik slik en kijk hem geschrokken aan. De dingen die hij zegt komen hard aan en doen me meteen weer aan Candy denken. "Dat betekent niet.. Dat ze er niet mee zitten." Ik merk dat mijn stem trilt en slik snel mijn tranen weg. De beelden van Candy's dode lichaam flitsen door mijn hoofd en ik knijp mijn ogen dicht om ze niet te hoeven zien. "Toen ik hier net was dronk Odile nog mensenbloed. Ze vermoorde een van de meisjes hier, en door de geur werd ik gek. Ik heb ook van haar bloed gedronken." Het laatste komt er zacht uit, niet harder dan gefluister. "Maar ik heb er nog elke dag spijt van. Als ik nu terug zou kunnen zou ik Odile stoppen, en mezelf tegenhouden." Ik wrijf langs mijn wangen, omdat er toch een traan over heen loopt. Ik haal diep adem en kijk hem aan. "We doen allemaal dingen waar we spijt van hebben. Het een erger dan het ander, maar als nog."

    Savoy
    Enigzins opgelucht zie ik hoe Faith wegloopt, en ook ik loop naar mijn kamer. De zoete smaak van Jamie's bloed proef ik nog steeds in mijn mond, en glimlachend loop ik naar de kast. Ik pak een handdoek en loop naar de aangrenzende badkamer. Ik trek mijn kleren uit en stap onder de douche.

    Chase - Vampierjager.

    O nee hè, nu gaat ze nog huilen ook. Ik moet bekennen dat dat een zwak van me is; huilende meisjes. Zelfs als het vampieren zijn.
    'Ik zeg ook niet dat ik niet geloof dat je er spijt van hebt, maar je kunt het niet terugdraaien en zal een moordenaar blijven, hoe hard dat ook is.' Dat is het aardigste wat ik ooit tegen iemand heb gezegd. Eigenlijk zou ik er nog achteraan willen schreeuwen dat ik haar keel zal doorsnijden omdat ze van het meisje gedronken heeft en dat Odile er nu al helemaal aan zou gaan, maar ik hou het netjes.


    everything, in time

    Yue
    Ik knik en veeg de laatste tranen weg. "Je hebt gelijk. Dat wil ik ook niet ontkennen.. Maar ik heb wel een geweten. Je kunt me wel kwalijk nemen dat ik van haar bloed gedronken heb, dat neem ik mezelf ook kwalijk. Maar je kunt me niet kwalijk nemen dat ik vampier ben. Daar heb ik niet zelf voor gekozen, en daar kan ik niets aan doen." Ik slik en kijk naar mijn handen. Ik pruts wat aan mijn nagels en schaam me dat ik me zo liet gaan. Nu lijk ik net een soort onstabiel emotioneel wrak.

    Savoy
    Enigzins opgelucht zie ik hoe Faith wegloopt, en ook ik loop naar mijn kamer. De zoete smaak van Jamie's bloed proef ik nog steeds in mijn mond, en glimlachend loop ik naar de kast. Ik pak een handdoek en loop naar de aangrenzende badkamer. Ik trek mijn kleren uit en stap onder de douche.

    Odile - Goede vampier.

    Na tig baantjes te hebben gezwommen en al mijn woede op deze manier heb geuit hijs ik me hijgend op de kant. Ik knijp mijn haar uit en ga onder de douche staan. God, dat luchtte op. Vervolgens droog ik me af en wandel met een zeiknatte bikini naar boven. Weer in mijn kamer trek ik een zwarte top en een donkergrijze broek uit de kast en droog me af, alvorens de kleding aan te trekken. Ik zorg ervoor dat mijn haar op orde is, een zeer secuur proces als je Odile heet. Helaas Lew, geen krullen voor jou deze keer. Ik rommel wat in mijn kastjes, waar mijn blik op een parelketting valt. Waar heb ik die vandaan gejat? Ik doe hem om, bekijk mezelf goedkeurend in de spiegel en wandel weer terug naar de eetzaal.
    'Jullie zijn nog hier,' zeg ik wat verrast. 'Waar is Yue heen?' Ik begin alvast wat borden op te stapelen. Vampiers mogen misschien geen honger hebben, als ze eten lijken ze net een bodemloze put. Voedsel lijkt ons haast niet te vullen. In elk geval een stuk minder dan toen we mensen waren. Ik neem plaats aan tafel als ik de borden heb opgestapeld.


    No growth of the heart is ever a waste