• Omdat het kan.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 14:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    haha,a gree :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Woonkamer/keuken, allemaal een pot nat!:'D

    Hehe, dankje! Dat vat ik op als een compliment..
    :$


    everything, in time

    -

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 21:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lew staarde stomverbaasd naar James die met zijn degoutante opmerkingen de sfeer weer eens kwam verpesten. Snel, om zijn temperament kalm te houden, inhaleerde hij diep, waarna hij de dwaze jongen weer met een kalme blik aan keek. ‘ Tiens, ik dacht dat jij net graag sperma in je mond had,’ antwoordde hij daarop met een vaag lachje, doelend op zijn zogezegde homoseksuele relatie met zijn vriend Damien. Ongeïnteresseerd duwde hij zijn sigaret uit op een schaaltje op de kast en ging naast Odile zitten. ‘Wil je wijn?’ vroeg hij aan haar, terwijl hij James compleet negeerde. Die jongen kwam hem serieus de oren uit, maar hij had zichzelf voorgenomen om hem zoveel mogelijk te negeren. Tenslotte was James niet zijn verantwoordelijkheid. Die jongen kon naar buiten wandelen wanneer hij wilde. Lew had geen zin om zijn tijd te verspillen aan een klootzakje dat uit dommigheid op een gevaarlijke plek als deze bleef rondhangen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Ik werk een aardappel naar binnen en al kauwend glijden mijn ogen van James naar Lew. De spanning is om te snijden.
    "Heeft Odile gekookt?" hoor ik James ineens vragen. Hoezo wil hij dat weten? "Want zo ja, dan hoef ik dit eten niet. Ik heb mijn eten graag vers, niet bevuild door handen die vlak van te voren vieze spelletjes hebben gespeeld.' Ik dwing mezelf om me niet te schamen. Like Lewis said; hij is mijn schaamte niet waard. Dus in plaats van een vuurrode kop te krijgen kijk ik hem vernietigend aan. Zal ik hem zeggen dat ik mijn handen wel heb gewassen? Natuurlijk heb ik dat gedaan, maar de verleiding om een sarcastische opmerking terug te gooien is te verleidelijk.
    'Voor mijn part mag je doodhongeren. Maar als je een suïcidale wens hebt, zeg het dan meteen en laat mij je om zeep helpen; uit een uitgedroogd lijk valt geen bloed te halen.' Ik snij een stukje vlees af en druk het in mijn mond, waarna ik het zonder te kauwen doorslik. So far so good: ik heb hem nog niet de keel doorgesneden en mijn kalmte verloren. Goh Odile, dat doe je goed. Ik buig me naar Lew toe en druk mijn lippen op de zijne als hij vraagt of ik wijn wil. Het feit dat James toekijkt interesseert me niet. Hij is lucht voor mij. Bovendien zie ik deze kus wel als een goede mogelijkheid om hem op mijn manier te gaan ergeren.
    'Graag. Dank je,' zeg ik op een onnatuurlijk zoete stem voor mijn doen.

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 21:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    laat maa,r post 'm nu wel ;p

    Dewi
    Ik hoorde Odile roepen dat we konden eten, perfecte timing.
    "Kom." Zei ik tegen Yue en liep samen met haar de trap af. Ik volgde mijn neus en al gauw stond ik in de deuropening van de woonkamer, verbaasd te kijken. De tafel was mooi gedekt en overal stonden mooie kaarsjes te flikkeren, ietwat beangstigend, ik bleef bang voor vuur, maar het zorgde voor een mooie effect en een goede sfeer. Ook het haardvuur was aan het vlammen, verbaasd knipperde ik met mijn ogen. Alleen de sfeer leek alsnog niet perfect, ik keek naar Odiel, lew en james, er leek wat te zijn en even wist ik niet goed wat te doen. Toen liep ik maar naar de tafel en keek ik naar de twee, james even negerend.
    "Vanwaar al die moeite? Ik bedoel.. Alles is zo mooi gedekt enzo." Voor mij was het de perfecte timing geweest, maar voor hun voglens mij niet, maar ik lette er niet te veel op, meestal was dat het beste.

    Faith
    -ja blabla, komt nog xd-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Ik knik en loop met Dewi mee. Het eten ruikt lekker, maar de geur van de twee nieuwe mensen is sterker. Aan Dewi's lucht ben ik meer gewend, maar hun bloed is nieuw.. Ik bijt op mijn lip. Waarom denk ik meteen aan hun bloed? Het zijn mensen, die moet ik niet zien als voedsel. Ik haal diep adem en loop samen met Dewi de kamer in. "Ah, het ruikt heerlijk." zeg ik en ik glimlach naar Odile en Lew. Dan zie ik de nieuwe jongen in de kamer staan. "Oh, hallo. Volgens mij had ik me nog niet echt voorgesteld." Ik glimlach en schud zijn hand. "Ik ben Yue."

    Savoy
    Enigzins opgelucht zie ik hoe Faith wegloopt, en ook ik loop naar mijn kamer. De zoete smaak van Jamie's bloed proef ik nog steeds in mijn mond, en glimlachend loop ik naar de kast. Ik pak een handdoek en loop naar de aangrenzende badkamer. Ik trek mijn kleren uit en stap onder de douche.

    Chase - vampierjager.

    Geweldig, zoals ze proberen mij te negeren. Precies wat ik ook doe met hun opmerkingen. Ik kan het allemaal aan, want ik weet dat ze uitendelijk alles nog veel harder terug krijgen.
    Ah, daar is Dewi, zie ik en gelijk zorg ik ervoor dat mijn gezicht minder strak staat, ze moet me nog altijd leren vertrouwen. Tot overmaat van ramp heeft ze nog een vampier bij zich. Serieus, hoeveel zijn er wel niet? Tegen mijn zin in schud ik haar hand, als we allee waren geweest had ik dat niet gedaan. 'Aangenaam, ik ben James,' pers ik er uit.
    En oké, ik zal wel niets eten. Niet als ik Odile daar een plezier mee doe.


    everything, in time

    Odile - Goede vampier.

    Ik glimlach naar Dewi en Yue. Volgens mij zijn ze onder de indruk van de moeite die we hebben gedaan. Gelukkig, is er tenminste nog iemand die het waardeert. Als het aan mij lag mocht die James opflikkeren. Hij verpest mijn zicht en mijn humeur met zijn arrogante blik. Toch besluit ik hem te negeren en wend me weer tot het tweetal.
    'Neem plaats. Biefstuk met boontjes en aardappelen. Ga je gang. Ik heb het niet aangedurfd om naar de stad te gaan voor kerstspullen omdat er een prijs op mijn kop hangt, dus hebben we zo maar geprobeerd een beetje het kerstidee te krijgen. Dit is misschien geen kerstmaal, maar een prima alternatief for the meanwhile,' zeg ik tegen hen. Ik neem een hap en werk een paar bonen naar binnen. Al met al mag ik niet klagen, toch? We hebben een gedegen maal op een geweldig opgemaakte tafel gezet én in mijn haar is geen krul te bekennen. Gunstig dus. De enige moodkiller is dat ellendige rotjong dat ik jammer genoeg niet om zeep mag helpen. Maar die zal ik maar moeten negeren. Voorlopig dan. Het mag dan wel een rotjong zijn, zijn bloed is zálig. Mijn tong glipt even langs mijn bovenlip terwijl ik eraan denk en gauw werk ik weer een hap eten naar binnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol, ik ga James even irriteren met Yue die niets doorheeft :'D

    Yue
    Ik glimlach naar James en ga aan tafel zitten. Ik schuif de stoel naast me en klop op de zitting als hij blijft staan. "Kom er ook bij, joh." Ik zie dat hij twijfelt en zijn mond al opentrekt om te protesteren. "Je moet vast honger hebben. Je kan toch niet niets eten?" Ik zie hem even vertwijfelde en haast boos kijken, maar dan komt hij toch zitten. Ik glimlach vrolijk en schep voor mezelf en hem flink wat eten op. "Dus, hoe ben jij hier terecht gekomen? En waar kwam je vandaan?" vraag ik nieuwsgierig terwijl ik de eerste hap aardappel in mijn mond prop. Hmm, Odile kan echt goed koken.

    Savoy
    Enigzins opgelucht zie ik hoe Faith wegloopt, en ook ik loop naar mijn kamer. De zoete smaak van Jamie's bloed proef ik nog steeds in mijn mond, en glimlachend loop ik naar de kast. Ik pak een handdoek en loop naar de aangrenzende badkamer. Ik trek mijn kleren uit en stap onder de douche.

    Chase - vampierjager.

    O mijn hemel, wat moet ze van mij? Denk ik geïrriteerd als Yue veel vragen stelt en me dwingt naast haar te zitten.
    'Nee bedankt, ik heb niet zo'n honger,' zeg ik terwijl ik maar inderdaad plaats neem naast Yue. 'Ik kom uit de stad, in het Noorden van hier. Maar ik was verdwaald, ik ben niet zo iemand die continue spullen bij zich heeft, dus geen kaart of kompas voor mij. Maar godzijdank kwam ik hier en was Odile zo aardig om me binnen te laten, wat een schatje, vind je niet?' grijns ik terwijl ik van Odile naar Lew naar Yue kijk. O kom op, hoe kun je nu niet van me houden?

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 22:38 ]


    everything, in time

    Yue
    Ik knik instemmend, me niet bewust van de venijnige toon van James' opmerking. "Ja, ze stond eerst aan de andere kant, maar nu helpt ze Dewi te beschermen. Trouwens.. Hebben jij en je vriend niet ook bescherming nodig? Dan kunnen jullie wel op mijn kamer slapen enzo, ik gebruik hem toch nooit." Ik denk even na en eet wat van de biefstuk. "Dan moeten we wel het bed repareren, want dat is ingestort. Tenzij je het een probleem vindt om met je vriend een bed te delen.. Of nee, dan moeten jullie gewoon omstebeurten slapen." Ik kijk even verbaasd als James niks eet. "Weet je zeker dat je niets wilt? Het is echt heel lekker hoor!"

    Savoy
    Enigzins opgelucht zie ik hoe Faith wegloopt, en ook ik loop naar mijn kamer. De zoete smaak van Jamie's bloed proef ik nog steeds in mijn mond, en glimlachend loop ik naar de kast. Ik pak een handdoek en loop naar de aangrenzende badkamer. Ik trek mijn kleren uit en stap onder de douche.

    Odile - Goede vampier.

    Met een schuin oog volg ik het gesprek tussen Yue en James. Zal ik haar zo zeggen wat voor zak het is? Mijn mondhoeken krullen licht omhoog als Yue enthousiast een flinke berg eten op James' bord gooit, die overduidelijk niet zit te wachten op deze aandacht. Nee. Ik hou m'n kop. Dit is te vermakelijk. Ik werk nog een hap naar binnen en neem een slok van mijn wijn, terwijl James verder lult. Ineens hoor ik mijn naam vallen en vervolgens: "Wat een schatje, vind je niet?" Ik trek een wenkbrauw op, waarna er een onheilspellende glimlach op mijn mond verschijnt en ik nadrukkelijk een lok haar uit mijn gezicht strijk.
    'Hmm.. ik kon je moeilijk laten bevriezen. Zonde van al dat bloed. Maar ik ben blij dat je me aardig vindt. Het is niet de eerste keer dat ik het hoor. Vroeger vonden mijn medevampiers mijn persoonlijkheid ook zo aantrekkelijk. Ach, wat kan ik zeggen. Ik was gewoon goed in wat ik het liefste deed: mensen vermoorden en ze zo lang mogelijk laten lijden. Een kunst op zich, trust me. Druk een mes op het keeltje van een weerloze sterveling en ze zeggen je alles wat je wil horen. Het gevoel van macht is verslavend en bovendien enorm plezierig. Dat was de oude Odile. De nieuwe Odile vermoordt geen stervelingen. Althans, daar doe ik mijn best voor,' zeg ik bedenkelijk en prop nog een hap voedsel in mijn mond. 'Sommige stervelingen zijn het gewoon niet waard om vermoord te worden door mijn handen,' voeg ik toe, indirect doelend op James. 'Ook al zouden ze me erom sméken op hun blote knieën.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Chase - vampierjager.

    'Nee, dat slapen is geen probleem. Maar je kamer zou wel fijn zijn.' zo, laat haar nu alsjeblieft haar mond houden. Ze zegt inderdaad niets, maar kwakt wel eten op mijn bord.
    'Ik zei dat ik geen honger had. En Odile, kun je stoppen met praten? Ik zit hier uit beleefdheid, niet om je hele verdomde levensverhaal te horen. Dat interesseert me namelijk geen ene fuck, anders had ik er wel naar gevraagd.' Fuck het aardig zijn, dat is gewoon onmogelijk hier. Al die vampieren maken me gek.


    everything, in time

    Odile - Goede vampier.

    Is die biefstuk nu al op? Klote. Nou ja, dan maar wat extra aardappelen. Goh en ik denken dat ik nooit eetlust had.
    Ik trek kort geamuseerd een mondhoek omhoog en neem een slok wijn, waarna ik dat ellendige misbaksel weer serieus aankijk.
    'Ik zal je eens wat zeggen, jochie. Ik zeg wat ik wil en wanneer ik het wil. Ik doe wat ik wil en wanneer ik het wil, want dit is waar ik woon. En of jij het ermee eens bent of niet, dat interesseert míj geen fuck. Capish? Tegen mij hoef je schijnheilig, noch beleefd te doen. Als je me niet kunt hebben, flikker maar een eind op. De deur is daar. Als je me zo haat dat je een mes door mijn keel kunt rammen, give me your best shot. Maar denk maar niet dat ik me ga schikken naar jouw wensen. Want dan kom je een kant van me tegen die je niet wíl kennen. Voor mijn part kun je me doodvallen. Right here, right now. Dan hoef ik tenminste niet die kou in om een warm halsje tussen m'n tanden te krijgen.' Goh, gebeurde het maar. Ik sterf van de dorst. De dorst naar bloed.

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 23:30 ]


    No growth of the heart is ever a waste