• Omdat het kan.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 14:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Chase - vampierjager.

    Jezusmina, houdt dat wijf ooit haar bek dicht? Wat praat zij veel!
    Wanneer ze zegt dat ik mij best mag doen om een mes door haar keel te rammen, schiet ik in de lach. Ik sta zo snel op, dande stoel omvalt. 'Ach liefje, jij hebt geen idee wat je daar zegt. Maar zoals je wenst,' zeg ik met een sadistische grijns en een hoofd vol martelfantasieën over Odile. Ik loop met mij handen in mijn zakken de woonkamer uit en blijf in de leeszaal hangen. Ze denkt werkelijk dat ik bang voor haar ben, of zal zijn. Ik heb met gevaarlijkere vampiers oog in oog gestaan en zij liggen nu ook onder de grond. Het enige voordeel voor Odile is dat er hier meerdere vampiers zijn, veel meer. Die ander was alleen, ik moet er dus voor zorgen dat ik alleen ben met haar, maar niet in dit huis. Ik moet haar meekrijgen naar mijn hut.


    everything, in time

    Odile - Goede vampier.

    Ik trek opnieuw een wenkbrauw omhoog als hij begint te lachen. Het zal wel aan mij liggen, ik snap de humor niet.
    "Ach liefje, je hebt geen idee wat je daar zegt. Maar zoals je wenst." Ik werp hem een nieuwsgierige blik toe, waarna hij opstaat en de kamer uit wandelt. Ik haal mijn schouders op en pluk een stukje biefstuk van zijn bord. Het rode spul aan de binnenkant is immers een soort van.. bloed. Het lijkt er niet op dat hij nog wat gaat eten. And if so: I couldn't care less. Ik ben wel degelijk benieuwd of hij zo meteen met een mes naar binnen komt rennen. You must be kidding me. Hoe moet dat zwakzinnige ettertje mij te grazen nemen? Hij zou nog geen lok van mijn haar kunnen laten krullen. Die sterveling heeft het echt hoog in de bol zitten. Ach, hoogmoed komt voor de val. En wat zou ik hem graag zien vallen. Als hij echter niet terugkomt met wat voor wapen dan ook stoot ik een kort spottend geluidje uit.
    'Blaffende honden bijten niet, dit bewijst het des te meer,' grinnik ik en gooi de rest van de wijn achterover.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 0:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dewi
    Ik had zwijgend gegeten, het eten was heerlijk, maar James en Odiel hadden woordwisselingen, iets waar ik me niet mee ging bemoeien. Wel vroeg ik me af wat die gozer zijn probleem was, als hij het hier zo kut vond mocht hij van mij oprotten.. Hij kon toch naar butien? Hij zorgde tot nu toe enkel voor problemen en ik had ik 'm maar een paar keer gesproken, hij straalde gewoon arrogantie uit. Iets waar ik totaal niet van hield, daarom was ik ook wat opgelucht toen hij vertrok.
    'Blaffende honden bijten niet, dit bewijst het des te meer,' Zei Odile, ze grinnikte en ik was blij dat hij haar humeur in ieder geval niet verpest had.
    "Ik snap echt niet wat zijn probleem is zeg." Ik keek Odile nu aan. "Trouwens, het eten is echt lekker zeg. Waar heb je zo leren koken?" Vroeg ik haar nieuwsgierig, ik vond het niks voor haar eerlijk gezegd. Ik keek naar mijn bord, helaas had ik het al bijna op, ik kon dit wel elke dag eten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    Ik prop een vork bonen in mijn mond. "Ik snap echt niet wat zijn probleem is zeg." Ik werp een blik op Dewi. Dat lucht op. Ik en Lew zijn niet de enigen die hem een arrogante kwal vinden. Het is haar kennelijk ook nog opgevallen. Ik slik de bonen door en voorzie mezelf van nog een glas wijn.
    'Ik heb zo het vermoeden dat ik zijn probleem ben. Hij is hier om een reden. Hij weet verbazingwekkend veel over vampiers en dat bevalt me niet. Bovendien heeft hij ook een manier om die poort te omzeilen. Die jongen heeft meer macht dan wij weten en dat weet hij. Toch heb ik het vermoeden dat hij een zekere afkeer tegenover ons heeft. Het lijkt wel of hij.. vampiers haat of iets dergelijks.' Ik glimlach even spottend.
    'Het zou me niks verbazen,' mompel ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dewi
    "Hoe kan hij jullie nou haten? Hij kent jullie geen eens en heeft dus ook geen recht van oordelen." Zei ik en zuchtte zachtjes.
    "Voglens mij vertrouwd ie mij nog wel het meest, ik kan straks wel wat proberen te vissen over wat hij nog meer weet." Ik prikte in een stukje aardappel dat op mijn bord lag en liet het in mijn mond verdwijnen. Terwijl ik erop kauwde dacht ik even na, ik mocht hem echt niet, nu al niet. Soms had ik dat sterk bij mensen, dan straalde ze iets uit wat gewoon afstotend werkte bij mij. (Jongens, dat heb ik heel erg o-o) Zoiets had hij ook, misschien waren het vooroordelen en was hij alsnog wel aardig, misschien veranderde hij als Odile.. Maar momenteel mocht ik hem niet zo, zijn arrogante houding en gedrag, vooral tegenover de rest, als het hem hier niet beviel, waarom ging hij dan niet weg? Hij moest me niet wijsmaken dat hij het deed om mij hier vandaan te halen, hij kende me niet en hij leek me niet het type om veel moeite te doen iemand te redden die hij niet kende, eerder iemand die handelde uit zelf belang. Toen ik weer uit mijn gedachten werd gehaald door een of ander geluid merkte ik dat ik mijn eten inmiddels al op had, helaas.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goed vampier.

    'Nou ik moet toegeven dat ik niet echt vriendelijk tegen hem was geweest toen hij daar in de kou stond dood te vriezen. Niet dat het me nu veel zou interesseren, maar ik was ervan overtuigd dat hij nooit meer die poort uit kon komen en ik wilde voorkomen dat hij werd afgeslacht. Komt erop neer dat ik mijn 'vriendelijke karakter' in de strijd heb gegooid om erger te voorkomen. Ik vraag me af wat hem hier houdt. Hij zegt dat hij jou wil helpen, maar het lijkt er niet op dat hij zich daar actief mee bezighoudt. Ik zie haat in zijn ogen, en een eigen agenda. Hij wil me echt dood hebben. Het zou me niks verbazen als hij al een stappenplan heeft bedacht om me zo lang mogelijk te laten lijden.' Ik trek een grijns en pluk nog een stukje biefstuk van zijn bord. 'Het is dat er een prijs op mijn kop staat, anders was ik graag kerstinkopen in de stad gaan doen om de sfeer hier wat op te leuken. Ik hoop dat het op deze manier een beetje gelukt is. Als ik vragen mag, waar ga je eigenlijk heen als het ons is gelukt de grens te breken?'


    No growth of the heart is ever a waste

    Dewi
    Ik lusiterde naar haar en knikte instemmend. "Ik dacht dat ik het me verbeeldde, maar blijkbaar ben ik niet de enige wie dat opviel. En trouwens, soms moet je nou eenmaal ahrd zijn, voor mensen hun eigen best wil." Ik glimlachte flauwtjes. "En ik vind de versieringen nu ook al leuk hoor, het ziet er al een stuk gezelliger eerst dan uit." Mijn glimlach verdween toen ze weer over een ander onderwerp begon, een vraag waar ik nog steeds geen duidelijk antwoord op had. Een zucht ontsnapte aan mijn lippen en ik wiebelde wat met mijn voeten.
    "Zoals ik eerder al gezegt heb, ik heb werkelijk geen idee. Overleven, dat staat bovenaan mijn lijstje, vervolgens zie ik wel.." Ik sloeg mijn ogen neer, nog steeds had ik niks en ook geen plek of mensen om heen te gaan. Als de grnes verbroken werd stond ik er alleen voor, overleven was mijn hoofddoel, dat was al lastig zat. En terug naar een weeshuis of iets dergelijks wilde ik niet, school ging moeilijk worden aangezien ik al zoveel gemist had en weer een pleeggezin, nee bedankt. Eén keer en nooit meer, ik had al genoeg nare dingen meegemaakt en er hoefde niet nog meer op mijn lijstje.


    Sam, je bent nogal stil bij pirates en binding :Y) Bij pirates kan ik je helaas niet helpen als je inspiratieloos bent :'D Of ik moet even een tijdelijk wijf op Ace afsturen ofzo :l Maar als je bij binding niks weet schrijf ik wel weer door :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bij Binding ben ik enorm inspiratieloos :] Bij Pirates ja.. daar gebeurt eigenlijk niet veel wat echt van belang is voor mijn personage. Maar ik kan er wel een postje neerpleuren.

    Odile - Goede vampier.

    'Het spijt me, ik was vergeten dat het zo gevoelig lag. Ik zal er niet meer over beginnen,' zeg ik en gooi het laatste restje wijn achterover. Waarom zijn die glaasjes zo verdomd klein? Ik erger me er rot aan. Ik weet waar het aan scheelt: ik heb al een eeuwigheid geen bloed gehad en ik sterf van de dorst. Dorst die alcohol niet kan lessen. Alleen bloed. 'Ik ben even op jacht, voor ik hier iemand de keel door snijd. En dat wil ik niemand aandoen. Althans, bijna niemand.' Ik leg kort mijn hand op Lew's schouder, waarna ik de kamer uit wandel.
    Pas als ik het huis uit ben voel ik de geladen sfeer van me af glijden. Nu ik in het bos ben lijk ik eindelijk de rust te hebben gevonden, zij het tijdelijk. Ik wandel dieper het bos in terwijl de vrieskou mijn neus doet lopen, op zoek naar wat eetbaars. Het liefst had ik de kans gegrepen en een heerlijk mensje om zeep geholpen, maar dat kan ik niet maken tegenover de rest. Ik zucht. Ze zouden eens moeten weten hoeveel moeite het kost. Ik volg de sporen van wat op een hert lijkt en kom uiteindelijk uit in een hol in een boom. In winterslaap dus. Ik sluip dichterbij tot ik het beest in mijn vizier heb en snijd met een simpele beweging de hals door, waar ik me te goed doe aan zijn zalige bloed. God, dat voelt goed. Met een volle maag en een voor mijn doen scherpe geest wandel ik rustig weer terug richting huis.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 17:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    haha, ik post dan wel weer lekker door :Y) Moet ik bij pirates ook doen, dus achja :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ash

    Met een grijns kijk ik naar voren, iets in mijn achterhoofd lijkt te zijn omgeschakelt. Opeens heb ik geen flauw idee wat ik hiervoor heb gedaan, wat achterlijk krab ik achter mijn oor en kijk flauwtjes naar voren. 'Oke ik voel me nu echt ik zucht nog een keer en draai me om en loop even heen en weer. met een zacht gegrinnik loop ik naarbiven toe, met een paar passen zie ik een kamer met daarin Faith. Ik klop aan op de open duur en loop dan naar binnen 'halloowtjes'

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 17:36 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Chase was al bij het eten geweest, ahd ruzie gemaakt en was toen weer vertrokken he Ash 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    oh wacht, hij heeft 't tegen Fdaith ;'d laat maar, pas even dat bericht aan.

    Edit; Faith was trouwen snaar haar kamer gegaan, je kan Ash beter even op Chase afsturen of gewoon bij Faith naar binnen laten stormen of dat ie Chase ophaalt en dat ze dan binnenstormen, weet ik veel. Verzin wat leuks x)

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 17:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha x'D


    Trust me. I'm the doctor

    Sam, ik heb gereageerd bij binding en Bear, waar lootp Ash naar binnen? :Y) En dudies, ik reageer zo, eerst even douchen 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Souleater Ik bedoel Endure >_< Ik bedoel Simone - Er staat dat hij Faith in die kamer ziet :3

    Yue
    Met grote ogen kijk ik naar de discussie tussen James en Odile. Als James de kamer uit loopt eet ik stilletjes mijn eten op en luister naar Dewi en Odile. Wat zou er aan de hand zijn met die jongen? Toen hij net uitviel tegen Odile kon ik alleen maar haat in zijn ogen zien. Haat, en verder niets. Geen pijn, of verdriet zoals bij Odile toen ze nog mensenbloed dronk. Pure haat, en zijn grijns was gewoon sadistisch. Alsof hij echt een mes door haar keel wil gaan rammen. Ik denk terug aan die keer dat Lew Odile had aangevallen en huiver. Als Odile is weggegaan sta ik op en kijk nog even naar Dewi. "Ik ga even." Lew zit nog bij haar, dus dat moet geen probleem zijn. Ik loop de kamer uit en volg James' geur. Hij zit in de leeszaal, en ik loop zacht naar hem toe. "James?" zeg ik zacht, en ik zie dat hij geïrriteerd opkijkt. "Waarom.. heb je zo'n hekel aan vampiers? Of in ieder geval aan Odile? Ik weet dat ze niet altijd even aardig is, maar als je haar beter kent is ze echt heel aardig."

    Savoy
    Enigzins opgelucht zie ik hoe Faith wegloopt, en ook ik loop naar mijn kamer. De zoete smaak van Jamie's bloed proef ik nog steeds in mijn mond, en glimlachend loop ik naar de kast. Ik pak een handdoek en loop naar de aangrenzende badkamer. Ik trek mijn kleren uit en stap onder de douche.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 18:32 ]