• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:42 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou mezelf het 'liefst' dood willen schieten. Ik denk dat dat een snelle manier is, en wat er niet heel naar uit ziet. Ik zou het absoluut niet in het openbaar doen, zoals voor de trein springen. Maar geen idee hoe ik aan een pistool kom.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Pillen, dat doet teminste geen pijn


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik heb daar lang over na gedacht, maar ik kon maar geen manier & moment vinden.
    Ik weet nog altijd niet hoe ik het zou doen...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou pillen combineren met drank. (Als ik dat ging durven.)


    I feel guilty after every bite I take.

    pillen en alcohol.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    als. dan een snelle en niet al te pijnlijke dood. gewoon, bam, dood. maar hoe.. no idea.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Euhm, zo'n dodelijke cocktail nemen? Schijnt niet pijnlijk te zijn en lijkt op in slaap vallen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Iets wat iniedergeval geen pijn doet.
    & het zou snel moeten gebeuren,

    Drank. Pillen krijg ik waarschijnlijk toch niet door mijn keel.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Door het hoofd schieten. [/oei dit klinkt slecht]


    Life is hard and then we die

    - mezelf volstoppen met pilletjes in het bos.
    - een touw aan de klink van de badkamer vastknopen en dan van de trap springen!
    - of in een boom klimmen, een touw eraan vasthangen en dan naar beneden springen.

    Ik wil gewoon dan niet dat iemand me ziet hangen.

    - voor een trein springen
    - me nek doorsnijden
    - me polsen doorsnijden


    Om eerlijk te zijn, had ik vroeger zelfmoordneigingen :$

    in ieder geval niet voor een trein springen want dat is een hell voor de treinbestuurder ohjah machinist heet zo iets(nerd)
    Ik zit hele bizarre te bedenken ehmm..... jaah ik weet er een
    parachute springen en dan "perongeluk" de parachute in het vliegtuig laten ligen xD heb je tenminste nog wat actie in je laatste seconden..
    oh wacht ik weet een nog bizarrdere
    met een tijdmachine back in de tijd gaan denk rond het jaar 1000 en dan een vikingvolk uitdagen om tegen je te vechten.. gaa je tenminste met eer dood..dat geloovde ze vroeger tenminste dat als je in een strijd overleed je dan naar het walhalla ging xD
    srry als mensen het vervelend vinden dat ik niet al te sirieuz ben maar ik ben een beetje melig dus tegen bose mensen srry:$

    Hmm, ophangen, maar als je het niet goed doet, ben je hele leven verlamd.
    Ik denk toch een kogel in me hoofd, als ik een pistool zo hebben.. Maar gelukkig denk ik niet aan zelfmoord, ik ben veelste blij dat ik een fijn leventje heb..:)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Oke, ik voel me nu idioot... Maar ik denk dat ik m'n polsen dan doorsnijd of zo...

    Egh, ik moet er eigenlijk niet aan denken... :/

    BeRavenclaw schreef:
    overdosis pilletjes nemen of te veel zupen


    None but ourselves can free our minds.