• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:42 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik denk op de plaatsen waar grote aders lopen een diepe wonden maken.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    In ieder geval iets wat niet pijn doet :x
    Ik denk een overdosis aan pillen, dat is ook minder gruwelijk voor je familie of vrienden die je vinden.

    Alle twilightfilms en boeken achter elkaar lezen/kijken. Dan hebben denk ik bijna al mijn hersencellen apopthose (zelfmoord van de cel) gepleegd uit pure verveling en ben ik hersendood. :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sowieso niet voor de trein springen! De machinist ziet je dan in duizenden stukjes uiteenspatten, you know....-tenminste dat zegt mijn oom altijd als hij een springer voor de trein heeft gehad-
    Tja, ik denk dat ik van een brug zou springen(als mijn hoogtevrees dat aan zou kunnen)
    en anders verticaal mijn slagader doorsnijden-horizontaal werkt vaak niet en duurt ontzettend lang- en dan zou ik slaappillen nemen, zodat ik niets voel.

    zware overdosis melatonine, val je gewoon in een slaap waarvan je niet meer wakker wordt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Solstice schreef:
    Ik zou.. voor een trein springen ofzo denk ik. (:


    Dan de mensen die dat zien hebben hun leven lang trauma's en dan ben je dood en dan zitten andere mensen er mee :S

    Ik weet het niet, ik denk mezelf ophangen. Of misschien mezelf laten vergassen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zou uit het raam springen


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Dat mensen serieus denken aan zichzelf ophangen. Dat snap ik niet.

    Maar als ik moést kiezen, zou ik mezelf door het hoofd schieten. Dan weet ik tenminste zeker dat ik doodga. Aan een overdosis pillen/drank hoef je niet per sé dood te gaan. Stel dat je dan in coma raakt of voor de rest van je leven een kasplantje blijft. Dat zou best.. kut zijn.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    kogel of Polsen doorsnijden! Voor de trein springen vindt ik zo zielig voor de trein chauffeur en de mensen allemaal vertraging enz.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 1:32 ]


    My heart is yours and so am I

    xBrownie schreef:
    Hetzelfde als jij, denk ik. Maar liever denk ik daar helemaal niet aan (:


    Ivar Oosterloo.

    Voor de trein springen?


    <3

    Als ik ooit zelfmoord zou plegen zou ik me doodzuipen.
    Maar het feit dat ik me nooit van kant ga maken en dat ik nooit mijn lippen op een bierflesje of Bacardi ga zetten ...
    Ik waardeer leven enorm, zegmaar.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik zou van een klif springen


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Veel verdovende middelen nemen en dan in bad gaan liggen.


    "I shut my eyes in order to see.'