• Vooral toen hij klein was.
    Het lijkt me zó eng om als je 11 bent met Alan Rickman en die ene die toen Voldemort speelde te moeten acteren. Vooral Alan lijkt me eng, hij is zo goed als Snape O_O Zou Daniel daar nachtmerries van hebben gekregen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Geen idee, misschien wel.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nee.


    -

    dont´t think so. Alan Rickman ownt.
    Daniel is degene waar ik nachtmerries van krijg als ik hem gezien heb in the deathly hallows..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hallo dat kind was 11, die vindt dat echt niet erg hoor.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hij krijgt eerder nachtmerries van zichzelf dan van hen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee, aangezien ze achter de schermen echt wel gewoon goed met elkaar konden opschieten. (':
    Ik zou het echt gaaf vinden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dude, die acteurs zijn in het echt wel wat sympathieker dan in de film, hoor =p


    Has no one told you she's not breathing?

    Uh nee, hij heeft ervoor gekozen om acteur te worden, en het is maar een kostuum. Als een kind van 11 al kan acteren zal hij zelf ook wel snappen dat dat hartstikke nep is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    BlueElephant schreef:
    Dude, die acteurs zijn in het echt wel wat sympathieker dan in de film, hoor =p


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    BlueElephant schreef:
    Dude, die acteurs zijn in het echt wel wat sympathieker dan in de film, hoor =p
    Ja dat heb je soms ook bij sommige TV progamma's vooral ook bij Zoey 101 daar had Zoey in het begin in de serie een vriendin volgensmij heete ze Nicole en waren ze BBF's in de serie maar achter de schermen haatte ze elkaar.

    Clueless schreef:
    Nee, aangezien ze achter de schermen echt wel gewoon goed met elkaar konden opschieten. (':
    Ik zou het echt gaaf vinden.


    Olive

    BlueElephant schreef:
    Dude, die acteurs zijn in het echt wel wat sympathieker dan in de film, hoor =p


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Hij is niet voor niets acteur hij ziet het verscheel heus wel tussen echt en nep hoor, god >.>


    =

    Mij lijkt het geweldig. :9~
    Hij wist en zag trouwens echt wel het verschil ook.

    BlueElephant schreef:
    Dude, die acteurs zijn in het echt wel wat sympathieker dan in de film, hoor =p