• Vooral toen hij klein was.
    Het lijkt me zó eng om als je 11 bent met Alan Rickman en die ene die toen Voldemort speelde te moeten acteren. Vooral Alan lijkt me eng, hij is zo goed als Snape O_O Zou Daniel daar nachtmerries van hebben gekregen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    kom op zeg, tuurlijk niet.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    -plat-
    whahah ik betwijfel of Dan bang was hoor :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee, dat is maar acteren hoor. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mummelwummel schreef:
    -plat-
    whahah ik betwijfel of Dan bang was hoor :')


    Ghehehe, in een interview (toen was ie 11 ofzo) zei hij: 'Het was zo gaaf om met Alan te werken. Ik moest de hele tijd denken: 'Het is maar een film, het is maar een film, het is niet echt...'

    Ofzo xD


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hij wou het toch zelf?


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Geen idee, het is maar acteren joh! Achter de schermen zijn die gasten echt heel anders dan op de set ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dumbledore schreef:
    Hallo dat kind was 11, die vindt dat echt niet erg hoor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    denk het niet, hahaha.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    nerveus schreef:
    Geen idee, het is maar acteren joh! Achter de schermen zijn die gasten echt heel anders dan op de set ;)

    Mag ik hopen voor hem, haha xD Anders zou ik gillend zijn weggerend, stel je voor dat de echte Voldemort daar rond liep O_O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Mag ik hopen voor hem, haha xD Anders zou ik gillend zijn weggerend, stel je voor dat de echte Voldemort daar rond liep O_O



    Hoe laag kun je zinken 8'D


    =

    RosaCullen schreef:
    (...)

    Ghehehe, in een interview (toen was ie 11 ofzo) zei hij: 'Het was zo gaaf om met Alan te werken. Ik moest de hele tijd denken: 'Het is maar een film, het is maar een film, het is niet echt...'

    Ofzo xD


    Whahha vette lol xD
    Ik heb gister een of andere film waar Alan in speelt gezien. Een science fictionfilm mar ik weet de naam niet meer xD
    Maar daar was Alan precies zoals hij is in Harry Potter, alleen dan waren zijn (vettige) haren weggestopt in een of ander plastick ding wat me aan een octopus deed denken xD


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk het niet, hij is achter de schermen geweest en weet hoe het allemaal in elkaar zit, dus kan dus ook beter geloven dat het nep is ;$


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mummelwummel schreef:
    (...)

    Whahha vette lol xD
    Ik heb gister een of andere film waar Alan in speelt gezien. Een science fictionfilm mar ik weet de naam niet meer xD
    Maar daar was Alan precies zoals hij is in Harry Potter, alleen dan waren zijn (vettige) haren weggestopt in een of ander plastick ding wat me aan een octopus deed denken xD

    OMG whahahahha, die wil ik ook zien xD


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Alan Rickman is awesome. _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mummelwummel schreef:
    (...)

    Whahha vette lol xD
    Ik heb gister een of andere film waar Alan in speelt gezien. Een science fictionfilm mar ik weet de naam niet meer xD
    Maar daar was Alan precies zoals hij is in Harry Potter, alleen dan waren zijn (vettige) haren weggestopt in een of ander plastick ding wat me aan een octopus deed denken xD


    Galaxy Quest. :Y)


    Your make-up is terrible