• Wat was jullie ergste straf die jullie ooit kregen? als jullie straf krijgen. Kan van je ouders\leraar zijn (:

    - Mijn ouders delen gelukkig geen straf uit.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    IK MOCHT NIET UIT :'[
    WHEEEE CRY.


    It's not the same without you.

    Mijn ouders geven geen straffen, ze laten me al schuldig genoeg voelen met hun eindeloze preken.
    Mijn ergste straf komt dan uit op... strafcorvee? x)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben een braaf kindje thuis (:

    Op school was het ergste 8x de regelementen over schrijven. En damn, dat was veel.


    Destroy what destroys you.

    Huisarrest voor de rest van het schooljaar. Dat was van april tot en met juni


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik krijg nooit straf x']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rocket schreef:
    Ik krijg nooit straf x']


    <3

    toen ik kleiner was, moest ik tijdke stil zitten in een hoek op een stoel... maar niet veel van gemerkt, was in slaapgevallen xd


    Nvt

    Ik werd geslagen met de riem.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn ouders delen niet echt straffen uit, want daar is geen reden toe. En op school ben ik ook al zo braaf, dus ik kan eigenlijk helemaal niets verzinnen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    's avonds boven moeten eten :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn ouders hadden al mijn speelgoed dat ze vonden weggesmeten toen ik nog heel klein was D:

    TheBoss schreef:
    Ik werd geslagen met de riem.

    0o dat is toch kindermishandeling D:?

    bij mij was dat nog toen ik jong was iets van 2weken nu heb ik een eindeloze preek --'


    Shoganai i ne~

    Onze coördinator die helemaal flipte tegen mijn (toenmalige) vriendinnen en mij, terwijl wij nog niet eens wisten wat we hadden gedaan, en uiteindelijk hadden we niet eens iets gedaan. En daarna moesten we de hele dag excuses gaan schrijven enzo, terwijl het de laatste dag voor de kerstvakantie was. En blijkbaar ging het over een ziekelijk filpje in een doorstuurmail, waar wij niks vanaf wisten. Toen waren we nog maar van die kleine, bange 1e jaars :'D Die dag vergeet ik nooit meer.
    Maar ja, wat dat soort betreft zijn ze bij ons op school sowieso echt paranoia.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    TheBoss schreef:
    Ik werd geslagen met de riem.
    :( <3


    Life is hard and then we die

    Nablijven tot 6 uur. Ik was om 2 uur vrij, dus daar zat ik dan voor 4 uur.


    Even a white rose has a black shadow.